POV Belle.
Ik lag op de grond, en keek naar de vreemde jongen. Hij leek precies op Leaux, maar hij had blond haar.( Leaux zijn haarkleur is zwart). "Omg, heb je je haar geverfd" roep ik hard, terwijl ik opsta. "WoW, hallo random chick, ik ben Leaux niet, al zou ik hem wel willen zijn op dit moment. Jezus je bent hot" zegt de jongen.
Ik trek mijn handdoek iets strakker om mijn lichaam. Dan hoor ik voetstappen de stap op lopen. "Wat is hier aan de hand?" Vraagt Leaux , die nu boven aan de trap staat. "Weet ik veel! Er staat hier een random gast, die btw heel veel op jou lijkt." Gil ik. "RUSTIG ALLEMAAL" schreeuwde de jongen. "Okee, hallo, ik ben Leroux, (je spreekt uit lieroi) de tweelingbroer van Leaux." Zei Leroux. "Jezus, wat een moeilijke namen hebben jullie"zei ik tegen hun. "Weten we, onze moeder is Frans." Zegt Leaux. "Super leuk allemaal dit, maar ik ga me nu aankleden."zeg ik. "Je kleren liggen in onze kamer!" Roept Leaux achter me.Onze kamer. De woorden proeven zacht op mijn mond. Al zijn we niet eens officieel een stel, het voelt wel zo. Als ik de slaapkamer in loop zie een een pakketje op het bed liggen. "Voor het mooiste moeder van de wereld." Staat er op het kaartje. Ik scheur het pakje open en zie een klein doosje van de Swarovski. Ik maak het doosje open.
Er zit een super mooie diamanten ketting in. Snel kleed ik me aan en doe ik de ketting om. Dan ren ik de trap af en ga naar de woonkamer. "Omg Leroux, waar ik Leaux." Vraag ik. "Die ging naar het zwembad, hoezo?" Zegt hij verbaast. "DOEI." Gil ik, en ik ren naar buiten. Leaux lag op het uitklap bedje in zijn zwembroek. Jezus wat een goede V-lines heeft die gast. Ik ren naar hem toe, en ga op zijn schoot zitten. "Hee, waarom ben jij zo blij" vraagt hij, en hij doet zijn zonnebril af. "DankjeDankjeDankje!!!" Gil ik, en druk zachte kussen op zijn voorhoofd, neus en mond. "Ik neem aan dat je mijn cadeautje hebt gevonden" zegt hij, en mij bekijkt de ketting om mijn nek. "Hij staat je prachtig." Zegt hij, en kust me zachtjes. "Zullen we vanavond uit eten?" Vraagt hij dan. "Jaaah, leuk. Waar dan" zeg ik nieuwsgierig. "Haha, dat is een verrassing prinses.", en ik bloos. Dan ga ik naast hem liggen op het bedje, en vallen we in de zon in slaap.Yay hs 9 online. Volgende hs date night. 429 woordjes. Stay tuned loves❤️ ps nieuwe hs word wss de laatste voor de zomervakantie. In de zomervakantie ga ik namelijk NIET schrijven. Wss online op/voor 7 juli❤️.
JE LEEST
Diary of a pregnant teen. (NL)
RomansaPrachtig, slim, vrienden en feesten. Belle heeft het allemaal. Maar wat ze niet weet is dat ze door iedereen word veraden. Haar ouders zijn altijd weg voor zaken. Als Belle tijdens het eindexamenfeest gruwelijk bedrogen word, weet ze geen uitweg. To...