8. Making choices.⚠️

237 5 0
                                    

POV. Belle.
Ik word wakker van de deurbel. Welke bosmongool belt er nou aan om 7:30?! Ik sla mijn voeten uit bed en kijk uit het raam. Dan schrik ik van de bliksem. Het onweert super hard. Ik sluip de trap af, en wrijf in mijn ogen. Dan loop ik naar de voordeur en open hem.

POV. Jasmijn
"Hee...hee Belle", zeg ik tegen mijn oude bestie. Ze staat in haar pyjama voor me. Ze kijkt hoe ik nat gerend word, en trekt haar wenkbrauwen op. "Wat doe je hier? Hoor jij niet bij je hoeren vriendje te zijn?" Zegt ze, met niets anders dan bitter in haar stem."M-mag ik alstjeblief binnen komen? Het is heel koud en nat hier" zeg ik, en ik begin bijna te huilen.
"Vertel eerst maar eens waarom je hier bent!"zegt Belle vol woede. "Ik kom hier om het goed te maken." Zeg ik tegen haar. "Jasmijn!! Je kan deze shit niet goed maken!, wat jullie hebben gedaan is vreselijk! En ik heb betere dingen aan mijn hoofd". "Zoals wat, wat kan er zo belangrijk zijn dat je niet even naar mij kan luisteren?!" Fluister-schreeuw ik. "Ik moet denken aan mijn baby"! Gilt ze. O.M.G. Belle is ook zwanger. "W-wacht, baby?! Je bent zwanger." Gil ik uit, terwijl ze de deur bijna dicht doet. "NEE WACHT!" Roep ik, en ik hou de deur tegen. "Je baby krijgt een broertje of zusje."zeg ik zacht.

POV.Belle
"W-wat bedoel je?!" Fluister ik. "Ik ben ook zwanger" zegt Jasmijn. "Maar hoezo een broertje of zusje?!" Roep ik verward. Jasmijn begint te huilen. "I-I -Ik ben ook zwanger van Damion.

Ik kijk haar aan, en dan begin ik kei-hard te lachen. "Hahahahahha", lach ik, en ze kijkt me verwart aan. "Kan je even uitleggen waarom dit grappig is?!" Roep ze. "Haha, omdat ik niet zwanger ben van die lul." Zeg ik. "W-wacht, je bent niet zwanger van Damion?! Van wie dan wel?!" Schreeuwt ze. "Dat gaat jou niets aan." Zeg ik kill tegen haar. "En verdwijn nu van mijn oprit, bel me niet, zoek geen contact met me, want wij.zijn.geen.vrienden." Zeg ik koud. Dan gooi ik de deur dicht voor haar neus. Zodra de deur met een harde klap dicht valt, leun ik er tegen aan.
Dit kan ik niet bevatten hoor, vooral niet om 8:45 s' ochtens. Ik moet een grote beker koffie.

Time skip. 14:00

Ik stap de auto uit. Ik heb Leaux gebeld, en hij zei dat we konden afspreken bij hem thuis. Ik loop de oprit op, en zie een Giga-grote villa. Vergeleken met dit is mijn huis een vuilnisbak.

^ Het huis van Leaux

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

^ Het huis van Leaux.
Ik loop langs het grote buitenzwembad. "Hee, ik dacht al dat ik een auto hoorde.", welkom btw. Kom binnen."
Ik ga achter hem aan. Als ik de woonkamer in loop, zie ik een prachtige kroonluchter boven de grote glazen tafel. "WoW, wat een mooie inrichting. "Dankjewel, wil je iets te drinken?" Vraagt hij. Ik knik. Als ik achter hem aan loop, komen we in de keuken. Ik ga op het aanrecht zitten, en Leaux schenkt cola voor me in.
⚠️Smut alert! Als je het niet wil lezen, heb je pech.😂

Hij loopt naar me toe, en schuift mijn benen uit elkaar, zodat hij ertussen kan staan. Hij brengt langzaam zijn mond naar mijn oor, en fluistert:" heb je nagedacht over mijn aanbieding?". Terwijl hij het zegt, glijd langzaam zijn hand tussen mijn benen, en streelt hij mijn panty. "J-ja, en ik denk dat het een goed idee is, vooral voor de baby." Zeg ik stotterend. "Mooi" zegt hij. Langzaam schop ik mijn hakken uit. Hij pakt de bovenkant van mijn panty, en trekt hem naar beneden. Ik pak zijn nek, en sla mijn benen om hem heen. Terwijl ik naar hem toe schuif, gaat mijn rokje omhoog. Voorzichtig voel ik zijn hand mijn slipje strelen, en ik kreun zacht als zijn duim over mijn clit gaat. Hij zoent me zachtjes, en trekt mijn slipje uit. Dan gaat hij op zijn knieën zitten, zodat zijn hoofd precies op de goede hoogte zit. Hij draait zachtjes zijn tong om mijn clit, terwijl hij twee vingers tegelijk in me stopt. "O, pleas ga door." Kreun ik hard. "Sure, baby girl.", zegt hij zacht. "Omg Leaux, ik ga zo hard komen!" Zeg ik hard, en half kreunend. "Kom voor me, plz"
En dan zie ik overal witte vlekken. "Omg, hahaha kijk je haar, het zit vol!" Schater ik. "Hij trekt zijn broek naar beneden, en zijn lul is echt heel erg stijf. "Ssht, kom eens hier" fluistert hij. Ik schuif nog dichter bij hem, en hoor hem hees kreunen in mijn oor als hij in mij komt. "Yes daddy"kreun ik hard, en ik sla mijn handen voor mijn mond. Hij pakt mijn handen, en zegt:" Jezus, ik word echt veel te geil als je dat zegt." Ik knik, en  kreun weer. Na een tijde begint hij harder te sloten, en ik voel hem aanspannen. Ik druk een kus in zijn nek, en dan ontspant hij. Ik voel drie harde stralen in me komen. "Ja, ik kan nu toch niet meer zwanger worden." Zeg ik lachend. "Hee, waar woon je? Ik kan een verhuiswagen bellen, dan kan je hier vanavond al slapen" zegt hij met een knipoog. "Okee, ik woon *random woonplaats* . "Waar is de badkamer? Ik moet douchen" zeg ik. "Ik wil wel met je mee hoor." Zegt hij met een zwoele stem. "Ik kan zelf wel douchen" zeg ik tegen hem, en ik loop weg. Als ik de trap op sprint, kijk in in de eerste kamer. Er staat een bed in, dus ik neem aan dat het zijn kamer is of een logeer kamer. Als ik verder loop ga ik een andere deur in. "Hee, een badkamer!" Zeg ik tegen mezelf. Ik stap de ruime douche in, en zet hem aan. Na de douche loop ik in mijn handdoek de badkamer uit, en bots ik tegen iemand op. "Omg, Wie ben jij?!?! Roep ik naar de jongen die voor me staat.

Yaaaay nieuw hs. ❤️ wel 1065 woorden😱. #loveSmut. Weet iemand btw een leuke naar voor de baby? Ik ben namelijk van plan om de tijd wat te versnellen, ander duurt het lang enzo😂. Volgende hs uit op/voor 29 juni. Stay tuned loves❤️

Diary of a pregnant teen. (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu