💢 Дейв 💢
Мина най-малко месец,докато изтече целия просец по освобождаването ми.Процес,който включваше безкрайни срещи с адвокати,с баща ми,с полицаи,съдии и какви ли още не хора.Срещнах се буквално с всеки,освен с хората,с които исках.Джо не се появи никакъв,а Елизабет се беше покрила някъде,вероятно самоизяждана от угризения на съвестта,че ме е вкарала тук.Само при мисълта,че Джо може да е покрай нея ми идеше да изкривя скапаните решетки на килията ми с голи ръце.Чувствах се напълно безсилен,защото нямах никакви доказателства,че е Джо.Не можех да го обвиня и това ме побъркваше.Не бях казал на никой за признанието му,защото никой нямаше да ми повярва,че е той.
Но,когато цялата какофония приключи и най-накрая бях свободен едвам се сдържах да не скоча и да отпраша с мръсна газ към дома му,за да го разпарчетосам.Баща ми ме чакаше пред затвора.Качих се в колата и тръгнахме.
-Можеш да се върнеш в колежа.Досието ти е изчистено,защото обвиненията са свалени и,защото си невинен.-Думите на прекрасния ми баща,който явно беше решил да посрещне сина си по този изключително подобаващ начин.-Трябва да си завършиш образованието.И двамата с майка ти сме на това мнение.
Двамата с майка ми бяха луди.Нямаше смисъл да казвам или да правя каквото и да било.Просто щях да се прибера в апартамента си,да се изкъпя,а после щях да отида да си намеря нов.
-Ще ми помогнеш ли да си събера нещата?-попитах го.-Искам да се преместя.
-Къде да се местиш?
Наистина ли трябваше да му обяснявам всичко?Толкова ли не можеше да събере две и две?Въздъхнах дълбоко и разтърках лицето си.Загледах се през прозореца.Имах чувството,че полудявам.Наистина.
-Ще се побъркам напълно,ако продължа да живея на една врата от нея.
Точно така се чувствах.Не ми пукаше,че Джо е на свобода,не ми пукаше,че може да я нарани.Може би,тя това си заслужаваше.Може би,заслужаваше да я боли така,както мен ме боли.-Ще я оставиш,при положение,че ненормалника,който я следи е на свобода?-баща ми ме погледна,а после върна погледа си на пътя.-Ти вече си полудял,Дейв.
-Ама,разбира се,аз трябва да правя всичко за всеки.Защо да не я защитавам и да не я пазя?Нищо,че заради нея си навлякох всички тези глупости на главата!Заради нея висях в пандиза!Защото повярва на някакви си полицайчета и филмарчета,че аз съм бил виновен!Цял живот ме обвиняват за неща,които не съм извършил!Цял живот!
YOU ARE READING
Stalker
FanfictionАз съм Елизабет Грант.Аз съм една нормална колежанка.С нормално ежедневие,нормални родители,нормални приятели,нормален живот.Когато се загледаш в мен няма да откриеш нищо нередно.Не,защото съм съвършена,а защото умея да крия миналото си добре.Всичко...