BÖLÜM 10

3.7K 182 34
                                    

***MEDYA NAZ ÖLÇAL - TEK NEFES Dinlemenizi tavsiye ediyorum konuyu kısaca açıklıyor ***

Merhaba arkadaşlar yeni bölüm ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz 10 beğeni geldiği gibi yayınlıycam dedim ve yayınladım

O sırada silah sesi geldi ve yere düştüm.

-İyi misin?

Sesim çıkmıyor cevap veremiyorum şoktan mıyım  bilmiyorum ama vurulmadığıma eminim hiçbir yerimde acı yok çünkü Uzay önüme atladı ya o vurulduysa hayır.

-Mina cevap ver iyi misin?

+Şey iyiyim sen.

-İyiyim galiba.

+Nasıl galiba Uzay.

Elimi vücudunda gezdirdim fesat anlamayın öyle değil sırtında falan ama bir dakika birisi Uzay'ın sırtına su veya başka bir şey dökmediyse bu düşündüğüm şey olmalı ama hayır Uzay vurulmuş olamaz yani bu imkansız bilmiyorum olabilir.

-Sen Uzay'ı mı vurdun Uzay sen iyi misin yani vuruldun mu?

Elimi gözümün görüş açısına getirip elimdeki kırmızı şeye baktım yani kana. Ama ağlayamıyorum olmuyor şoktan mı bilmem.

-Ön-önem-li değ-ğil.

Acı çekerek konuşuyordu ve bir damla yaş elimin üstüne düştü elini elimin icine aldım soğuk şu anda benim olduğum gibi buz gibi herkes başımda ne yapacağım diye bakıyor ama ben sadece arada bir kana bakıp tekrar Uzay'a bakıyorum elimden hiç bir şey gelmiyor ya ölürse ama ben buna asla izin vermem ben Uzay'a aşığım ve o benim her şeyim hemen Uzay'ı yavaşça üstümden köşeye doğru uzandırdım elime silahı alıp erkek oruspuya -İsmail- dogrultum.

+Sen nasıl Uzay'ı vurursun lan.

Deyip tam kalbinin üstünden vurdum ve diğer piçler üstüme doğru yürümeye başladılar ben de bir el havaya ateş ettim.

+Gelmeyin Lan üstüme piçler sizin yüzünüzden Uzay vuruldu ben burdan kimseye zarar verilmeden gitmeyi planlarken bu oruspu Uzay'ı vurdu.

-Mina sinir krizi geçiriyor sakın yaklaşmayın.

Hayır sinir krizi gecirmiyorum yani emin değilim Uzay'ın kana bulanmış gömleğini ve can çekişen halini gördükçe burdaki herkesi öldürebilirim.

-İsmail abi yaralı izin verin onu götürelim.

Ismail piçinin adamının söylediği söz daha da sinirlenmeme yol açtı ve bir el daha havaya ateş ettim.

+Bu insan değil mi lan?

Tekrar Ismail'e baktım eli yanına düşen silaha doğru uzanmaya çalışıyordu bu sefer eline ateş ettim.

-Mina yeter artık sakin ol Uzay'ı hastaneye yetiştirelim annemler burda yoklar bizi kandirmislar.(Kaner)

+Ne yani Uzay boşuna mı vuruldu?

-Maalesef.(Berkecan)

+İşte şimdi elimden çekeceğiniz var.

Tam ben Ali'ye silahı doğrultuğum anda bir patlama sesi geldi arabaların olduğu yere baktığımızda arabaların olduğu yerde yangın vardı bu piçler arabalarımızı patlatmıştı.

-Ne yapıcaz biz şimdi?(Berkecan)

-Bilmiyorum.(Kaner)

Ben artık titreşime girdim diyebilirim çünkü zangır zangır titriyorum galiba gerçekten de sinir krizine girmişim ayaklarımın bağı çözülmüş gibi Uzay'ın yanına düştüm.
O piçler yaralıları da alıp gittiler ben de gerisini bilmiyorum karanlığa gömüldüm.

Mina=? (Değişim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin