Bölüm 9

4.6K 210 43
                                    

Medya Uzay

Merhaba yeni bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz bu arada güzel kapak yapabilen birisi benimle iletişime geçebilir mi? Bana mesaj atsın ben ona geri dönerim
İthaflar

Kumru2cagan soruyu doğru bilmiş istediğin soru veya ilerki bölümden bir bölümünü sana yazabilirim yayınlanmadan önce.

isilcnkya

Keyifli okumalar

Berkecan benim hakkımdaki her şeyi bildiği için bir şey demedi. Ezgi'nin ve Can'ın gruplarının içine girmeliyim Ezgi ve Can bir olup her zaman beni küçük duruma düşürüyordu şimdi sıra bende.
Ön sıra da Ezgi'nin iki arkadaşı oturuyor en arka sırada Cem ve bir arkadaşı onun önünde tekrar Cem'in arkadaşlarından ikisi oturuyor biri kız biri erkek en önde zeki kızlar oturuyor cam tarafındaki sıranın en arkasında Uzay ve arkadaşları oturuyor abim ve Berkecan da dahil.

-Teneffuste bizimle beraber gelir misin?

+Bir dakika.

Abime mesaj attım.

+Teneffuste işimiz var mı?

-Var belki diğer derse girmeyebiliriz.

+Ne yapıcaz.

-Çocuk yapıcaz saçma saçma konuşma ne işimiz olucak?

+Tamam benim teneffüste işim var yanınıza gelmiycem.

-Neden?

+Ezgi ve Cem işi.

-Tamam.

Ezgi'ye dönüp.

+Tamam ama nereye gidiyorsunuz.

-Bara

+Bana uyar biz tek mi gidiyoruz?

-Yok Cem'lerde bizimle geliyor.

Bingo tamamdır şimdi tam aralarına girebilirim.

-Sorun olur mu?

+Hayır.

Kaner'den

Mina bana mesaj attıktan sonra bilmediğim bir numara bana mesaj attı.

-Şu anda annen, ablan elimizde. Gelip onları alman gerekecek ve  unutma senin gibi pisliğin canından çok onların ki önemli yanında hiç bir silah veya benzeri bir şey getirme yoksa onları ancak cennete görürsün. Sana atacağımız konuma gel.

Aynı anda galiba Berkecan ve Uzay'ada gelmiş olmalı ki sinirli sinirli bakıyorlar anlaşılan Mina'ya gitmemiş hemen sıradan kalktık ve sınıftan dışarı ilerledik.

Berkecan'dan

Ders sırasında bilmediğim bir numaradan mesaj geldi.

-Kardeşlerin elimizde. Gelip onları alman lazım yoksa ancak cennete görürsün. Yanında hiçbir silah veya benzeri birşey getirme. Sana atacağımız konuma gel.

Uzay'dan

Bilmediğim bir numara mesaj attı.

-Annen elimizde gelip onu alman gerekecek anlaşılan yoksa ölürler ve yanında silah ve benzeri birşey getirme. Sana atacağımız konuma gel.

Mina'dan

Öğretmen zaten derse girmişti bende dersin bitmesini bekledim.
Birden abim sıradan kalktı ardından Berkecan ve Uzay de kalktı kapıya doğru ilerlerken Berkecan durup.

Mina=? (Değişim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin