BÖLÜM 12

3.6K 168 78
                                    

Medya da ki yakışıklı şahsiyet SELİM.

Geç geldi ama hakkını yemeyin uzun ve bomba gibi geldi. Okuduktan sonra yorumlarınızı bu satıra bırakabilir siniz.

Kumru2cagan adlıkişiden özür diliyorum söz veriyorum ki bir daha ki bölümde adı geçicek siz de okuyunca anlayacaksınız ki adını geçirebileceğim bir bölüm olmadı.

Ne sonra mı bunu yapıcak mı gerçekten yapamaz ya nasıl yapar yapmaz Uzay Ezgi ile yatmaz yatamaz gerçi ben ne kendi kendime gelin güvey oluyorum ki bu onun hayatı ben karışmam.

Ama insan içinde bir acı yaratıyor sanki o acı insanı içinden çıkılmaz bir duruma sokuyor hiç yaşadınızmı sevdiğiniz hata aşık olduğunuz kişi çok yakınınızda ve ona dokunamıyorsunuz onu iliklerinize kadar hissedemiyorsunuz daha kötüsü yok.

-Mina sana söylüyorum duymuyor musun?

Dalıp gittiğim acılardan sıyrılarak cevap verdim.

+Dalmışım üzgünüm.

-Selimler bizi çağırıyor hadi.

+Tamam.

Şimdi bu kızın saçını başını yolmak vardı da planlarım var bunu sonraya erteliyorum.

Ben tam kendi arabama binecek ken Selim beni durdurdu.

-Benim arabama bin.

Hiç itiraz istemeyen ve sert ses tonu ürkmeme sebep olurken. Arabaya bindim.

-Senin kim olduğunu biliyorum.

İşte herşey ortaya çıktı. Anlamamış gibi yaparak sordum.

+Nasıl yani açıklayıcı konuşur musun?

-Tabi açıklarım. senin aslında Dolunay olduğunu biliyorum.

+Sen yani nasıl? bunu kim söyledi!?

Ne diyeceğime şaşırmış bir şekilde ona bakarken bana daha da şaşıracağım bir şey söyledi.

-Kimse söylemedi.

+Nasıl anladın ya da ne zaman anladın?

-Aslında ilk seni gördüğüm an anladım ama emin olmak istedim hareketlerin Ezgi ve bana bakışın aynıydı... nefret, öfke ve intikam ateşi ki ben sana hiç bir şey yapmamışken.

Beni ablam bile tanıyamazken onun beni tanıması çok garip gelmişti ama beni sinirlendirmeye de yetmişti.

+Nasıl bana hiçbir şey yapmamışken açıkla kim Ezgi bana kötülük yaparken arkasında durdu o beni ezerken güldü kimseye susun bile demedin beni bütün okula rezil eden gene siz değil miydiniz bunlarıda açıkla suçsuz bey.

-Anlamıyorsun herşeyi Ezgi yapıyordu ben sadece yanında duruyordum çünkü Ezgi bana emanetti başına bir şey gelmemeliydi onu babası ölürken bana emanet etti ben nasıl emanete ihanet ederim söylesene.

+Neden sana emanet ediyor babası başka kimsesimi yoktu.

-YOKTU!

Bağırarak söylediği cümle aklıma yerleşirken kurduğu cümle kalbime yerleşmişti bile.

-Neden sormuyorsun sen benden bu kadar uzakken nasıl kimse seni tanımazken sen beni tanıdın? neden sana bakışlarımı hiç görmedin? Neden seni sevişimi görmezlikten geldin?

+Sen beni mi? Hayır asla kimse çirkin birini sevemez sana da birisi söyledi sen ben şimdi değiştim diye böyle söylüyorsun. Kimse beni sevmedi sevemez hele sen hiç sevemezsin.

Mina=? (Değişim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin