Arkadaşlar bölümleri hızlı yayınlıyorum çünkü yazmayı seviyorum sizi de seviyorum ve inşallah beğeneceğinoz bir bölüm olur keyifli okumalar.
(Medyada Mina var)
Şoför kapıyı açtı ve ben aşağı indim.
+Artık gidebilirsin ben bir şey lazım olduğunda seni arar haber veririm.
-Peki efendim.
Dedikten sonra gitti ve ben kalacağım yere doğru ilerledim ve bana verilen anahtarla kapıyı açıp içeri girdim aslında küçük ama şirin di yatmam için bir yatak kıyafetlerimi koymam için bir dolap ve eşyalarımı koymam için cekmeceli olan bir komidin ve son olarak banyosu ve tuvaleti vardı. Hemen eşyalarımı dolaba yerleştirip bir duş aldım ve dışarı çıktım. Herkes yana yana dizilmişti bende hemen en sona geçtim koç hepimize bir yemek listesi ve çizelge verdi. Listeye baktığımda her öğün bir kase mısır gevreği ve ara öğün olarakta ya elema ya da meyveli yoğurt vardı ben şimdi bunlarla nasıl doyarım ki bunlar çok az ama değişmek ve onlardan öcümü almak için yapmalıyım. Şoföre ne alması gerektiğini arayıp söyledim ve hemen alıp geldi. Çizelgeye dönersek her gün yürüyüş, egzersiz ve koşu vardı tabi her gün bir önceki günden daha fazla süreyle. İşte bütün 1 ay böyle sürücek.
1 Ay sonra
Artık güzel bir fiziğim var ama hala sivilcelerden ve gözlüklerden kurtulamadım bugün annemin arkadaşının yanına gidicem şu anda eşyalarımı topluyorum ve çok fazlalar çünkü eski kıyafetlerim bana olmadığı için bende yeni kıyafetler aldım belki biraz abartmış olabilirim çünkü 3 bavulla zor sığdırdım tabi ayakkabılar ve çantalarla birlikte. Hemen arabaya binip annemin arkadaşının kliniğine gittim kendimi tanıtım.
+Merhaba ben Aylin Asel'in kızı Mina Aseli'im.
-Aslında benim adım Mina ama kimse benim Ahmet Asel'in kızı olduğumu bilmesini istemediğim için herkese kendimi dolunay olarak tanıttım ve ailemden de öyle istedim onlarda kabul etti.-
-Hoş geldin tatlım annen senden bahsetti hemen başlayalım mı ne dersin?
-Olur.
Dedim ve beni bir odaya götürdü orda kremler iğneler hiçbirşey anlamadım ve 1 hafta böyle devam etti
...
Artık yüzüm çok güzel aslında ben neymişim de haberim yokmuş. Alex teyze -annemin arkadaşının adı- bana hangi renk lens istediğimi sordu. Aslında ben kuralım ama gözlerim kahverengi ve rengini beğeniyorum ama bir kere değişmeye karar verdim ve onları da değiştiricem.
+Bal rengi ama bana yakışır mı?
-Tabiki teninle çok uyumlu olur ben hemen getiriyorum dedi ve gitti geldiğinde elinde bir kutu vardı açtı ve içinden lensleri çıkardı ve gözüme taktı bana nasıl takabileceğimi ve nasıl çıkaracağımı gösterdikten sonra bana bir ayna verdi ve kendime baktım çok güzel görünüyordum eski halimden eser kalmamıştı ben artık Dolunay değil Mina'yım herkese kendimi göstermenin vakti geldi hazır olun Mina geliyor.
~Abartma.
+Ooo iç ses nerelerdeydin çoktandır yoksun ortalarda.
~seni kendi haline bıraktım biraz kafa dinle diye.
+iyi yapmışsın keşke hiç gelmeseydi.
~yok hiç olur mu seni nasıl yanlız bırakırım.
+Tamam tamam artık özlemini giderdiğimize göre siktir olup gidebilirsin.
~bay bay özle beni sakın yokluğumda üzülme tamamı.
+sana siktir olup gitmesin söylediğimi hatırlıyorum yapabilseydim kafa atardım ama yapamıyorum.
Artık iç sesle konuşmayı bitirdikten sonra uçağa binip İstanbul'a gittim.☺LÜTFEN AMA LÜTFEN OKUYUN☺
Şu anda bu yazdıklarımı okuduğunuzda göre bölüm bitti şimdilik bu kadar bölümleri uzun tutmaya çalışıyorum ama galiba pek beceremiyorum ama bu bölüm uzun oldu diye düşünüyorum. Beğenme ve yorumlarınızı eksik etmezseniz çok mutlu olurum sonuçta beğenmek bir saniyenizi alırsa hadi yorum yazmak yarım saniye desek 31 saniyede bittiyor ve eğer yaparsanız ayırdığınız zaman için size teşekkür ederim. sizi seviyorum kendinize iyi bakın öpüldünüz.😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mina=? (Değişim)
Novela JuvenilBen Dolunay 17 yaşındayım ve kendimden nefret ediyorum çünkü eziğim *** -Ben değişmek istiyorum kimsenin bana alayla bakmasını istemiyorum -Kızım emin misin? -Evet baba istiyorum ben artık gerçek Mina olmak istiyorum.