BÖLÜM-6

6.6K 267 68
                                    


(Medya MİNA.)

Merhaba arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayım uzun bir bölüm oldu bence,
keyifli okumalar.

Cem olduğunu gördüm.

-Şimdi sana sorduğum soruya cevap vericeksin.

+ İstediğim sorulara cevap veririm.

-Sana derste sorduğum soruya hemen cevap ver.

+ Hayır zaten sana cevabımı verdim.

-Sana cevap ver dedim.

-Lan bak dinle. Kız sana ne diyor cevabını almışsın niye hâlâ soruyorsun. (Uzay)

Şu anda uzay beni korudu inanmıyorum.

+ Uzay haklı ben sana cevap verdim.

-Sen benim ismimi nerden biliyorsun sana söylediğimi hatırlamıyorum. (Uzay)

+Söylemedin ki zaten.

-İşte bende onun için soruyorum bütün okulu tanıyor.

+Doğru ama bu bana size cevap verme gerekçesini ortaya koymuyor.

-Sen benim kim olduğumu biliyor musun? (Cem)

+Ben bu okuldaki herkesi tanıyorum tabi sizin mafya olduğunuzu biliyorum Uzay ve sen ve haberiniz olsun bu okulda sizin dışınızda iki mafya daha var ama biri üst sınıfımızda henüz daha gelmedi boşuna aramayın diğeriyse bizim yaşımızda belkide aynı sınıftayız hadi o kadar ipucu verdim gerisini siz bulun umrumda değilsiniz.

~ Çarpıldın Uzay nasıl umrunda değil.

+ Doğru söylüyorsun ama şimdi havalı olmam lazım.

~ Ama çocuk nasılsa hayal kırıklığına uğradı baksana.

+ Ney.

Gerçektende Uzay üzgündü ve hayal kırıklığına uğramış gibi duruyor gözleri ilk defa ne hissettiğini ortaya koydu normalde gözlerinden ne hissetiğini anlayamayacağınız hissettiğini beli etmeyen biri ve duvarlarını sadece benim söylediğim bir söz üzerine kaldırdı ve o hüznünü ortaya koydu ve beni yıktı.

Tabi ben bunları düşünürken kantinde doğru ilerliyorum.
Sınıfı şokta Cem'i sinirli Uzay'ı da hayalkırıklığında sınıfta bıraktım sanki içime bir şeyler kopmuş gibi ve o kopmuş şeyin benim kalbim olduğunu ve onu benden aldıklarını hissediyorum içim yanıyor. bu his beni öldürüyor duvarlar üstüme üstüme geliyor.

Düşünmeyi bırakıp boş bir masaya oturdum. Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. Şimdi siz bu hep müzik dinliyo ama ne dinliyo size söyliyim yabancı değilsiniz ben Hidra'nın hayranıyım(yazarın sevdiği şeyleride ekledik tamam) Ne kadarda konudan uzaklaştık konumuza dönelim.

Diğer mafyalara gelirsek abim birazcık ucundan (yazar uçtu) ama en korkulan ikinci mafya diğer mafyaya gelirsek oda benim hahaha ban mafyayım abim amerikaya gittiğinde ben onun yerine onun işlerini halletim ve işkencelerimle ünlü bir mafya oldum ama kimse benim kız olduğumu bilmiyor ve en korkulan birinci mafyada ben Kızıl Ejderim ve bir tek abim biliyor.

Bir tost ve meyve suyu aldım nasıl tostun yanında ayran içiyorlar anlamış değilim ama demek ki öyle seviyorlar ben saniyeler içinde konudan uzaklaşıyorum hemen devam ediyorum.

Tostumu yerken birisi gelip yanıma oturdu bu bizim sınıfımızdaki Berkecan o ve Uzay dışındaki herkes bana gülüyordu kilomla dalga geçiyordu. İyi birisi gibi duruyor hem benle dalga geçmeyip gülmüyordu onun için iyi biri olmalı. DüşüncelerimiBerkecan'ın sesi böldü.

-Merhaba.

+Merhaba.

-Kendimi tanıtmıycam çünkü galiba sen tüm okulu tanıyorsun.

+Evet

-Şey ben diycektim ki yani şey benimle okul çıkışı kafeye gelirmisin.

Aslında iyi birine benziyo daha dikattli baktım da yani yakışıklı biri gideri var beyaz tenli siyah gözlü siyah saçlı kaslı ve ayy inanmıyorum gamzesi var çok dürtesim geldi ama yapma mina hakim ol kendine yoksa rezil olursun.

+ Tamam çıkışta buluşup gideriz.

-Tamam

Dedi ve biz sohbete başladık çok komik ve sevecen biri yeni kankamı buldum ne şanslı ben. Tabi bizim o güzel sohbetimizi zil kesti sınıfa doğru ilerlerken Berkecan konuşmaya başladı.

-Benim yanıma oturmak ister misin?

Ben bu çocuğa hayır diyemiyorum gerçi dememde.

+Tabikide isterim.

Dedim ve sınıfa girdik herkes ben ve Berkecan'a bakıyordu ama aralarında birisi dikkatimi çekti tabikide Uzay ama o direk olarak bizim kolumuza bakıyordu çünkü ben ve Berkecan kolkolaydık hemen elimi çektim gözlerimin tam içine bakıyordu ve sanki kalbini parçalamışlardı ama o hissi biliyorum çok yaşadım ama bilmediğim bir şekilde korktum bakışından korktum acaba beni seviyormu ya da benden hoşlanmaya mı başladı bilmiyorum amına koyım bilmiyorum her gün bu siktiğmin düşüncesi sinirimi bozuyor ama yakında öğrenicem şimdi bir işim var.

hemen Cem'in oturduğu sıraya gittim Cem o sırada Uzay'a piç smile yapıyordu tabi çantamı ordan alınca bu sefer Uzay Cem'e piç smile yapmaya başladı ama çantamı nereye koyduğumu görünce yüzü düştü onu böyle görmeye dayanamıyorum ama dayanmalıyım.

***
Ben ve Berkecan kafedeyiz ve tatlı yiyoruz ve de sohbet ediyoruz o sırada telefonum çaldı elimi çantamın içine soktum ve telefonu bulup açtım.

+ Efendim anne.

-Kızım sen saatin kaç olduğunun farkında mısın? Saat beş yani sen okuldan çıkalı beş saat olmuş çabuk eve gel.

+ Tamam hemen geliyorum.

+Berkecan kusuruma bakma ama annem aradı eve gitmem lazım.

-Tabiki geç oldu zaten bende kalalım artık diyecektim görüşürüz kendine iyi bak.

+Görüşürüz sen de kendine iyi bak.

Dedim ve masadan beraber kalktık vedalaştıktan sonra ben eve doğru yola çıktım...

Ve benim salaklığım tekrardan anahtarımı evde unutmuşum hemen elimi zile doğru uzatıp zili çaldım ve kapıyı açan kişi inanmıyorum böyle birşey olamaz galiba hayal görüyorum çünkü karşımdaki kişi kan-

Ne kadar güzel bir yerde kestim inşaallah bana sinir olmazsınız. Size artık bölüm sonunda sorular sorucam.

1/sizce kapıyı açan kişi kim???

2/Acaba Uzay Mina'ya aşık mı oldu???

sorulardan birini bile bilen kişiyi takip etmeye başlıycam ve bir daha ki bölümü ona ithaf edicem. Kendinize iyi bakın öpüldünüz.☺☺☺😊😊😊

Mina=? (Değişim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin