Hooftstuk 1

1.1K 19 2
                                    

POV kim
"Monaco here we are!" Roep ik. We zijn net geland in Monaco, of naja, Nice. Want monaco is zelf te klein voor een vliegveld maar voor het gemak zeg ik altijd maar gewoon Monaco. Ik ben samen met Silvana, Megan, Renate, Isabella en Tara op vakantie naar Monaco voor 1 weekje. Net 10 minuten nadat we zijn geland hebben we de Starbucks alweer gevonden, het kan ook niet anders. Nadat we wat hebben gedronken en gegeten gaan we meteen door naar het hotel. We zitten in de taxi en ik besef me dat max hier woont, door alle stress ben ik het vast vergeten. "Euh ik was even vergeten dat max hier woonde, jullie ook of ligt het aan mij?" Natuurlijk wisten de andere dat nog, ik kan er ook niks aan doen dat ik dingen zo snel vergeet. Tijdens de taxi rit heeft de taxichauffeur super harde muziek aangezet en iedereen gaat helemaal los. Toen kwam toevallig 'one more day in love' langs en natuurlijk flipt Isabella want ze is super erg fan van max en harvey. Eenmaal aangekomen bij het hotel word iedereen gek want we kwamen er achter dat max naast het hotel woont, toevallig wel. "Hey zullen we vanavond een drankje doen bij die club waar max het over had in dat filmpje?" Vraagt Tara als we weer bijgekomen zijn. "Euh alleen als Charles ( leclerc ) mee gaat" zegt Renate meteen. "Ja want die weet ook wie wij zijn natuurlijk" grapt Isabella. Renate kijkt geïrriteerd terug maar kan er ook wel om lachen. " maar als Charles meegaat mag Kevin ( magnussen ) ook vast mee??" Zegt silvana. Iedereen moet lachen want we weten allemaal dat dit nooit gaat gebeuren.

21:00 in de club

Iedereen danst en heeft het mega naar hun zin. Renate valt elke keer om, Isabella die staat met een super knappe jongen te praten, silvana is zich waarschijnlijk aan het irriteren aan iedereem, Megan die loopt als een gek te dansen en Tara die is teveel aan het drinken atm. Ik ben ondertussen nog wat drankjes halen totdat ik opeens allemaal drinken over me heen krijg.. ik kijk op en ik zie aan de vorm van z'n lijf dat het een jongen is, ik kan alleen zijn gezicht niet zien doordat het zo donker is. "Oh het spijt me zo erg!" Hoor ik de jongen nog zeggen maar ik ben zo boos dat het me niks meer uitmaakt. Dit shirt was net nieuw en heel duur. Ik schreeuw iets in het Bulgaars ( want ik ben half Bulgaars ) en loop meteen weg naar de wc. Ik probeer mijn shirt uit te trekken maar hij blijft vasthaken aan mijn ketting. Opeens voel ik dat iemand mij helpt om me shirt uit te trekken ( gelukkig heb ik nog een shirt daaronder anders was het heel awkward geweest ). Ik draai me om en zie een gezicht dat ik herken. Het was max.

POV max
Ik kan mezelf wel voor me kop slaan. Ik wist dat het niet handig was om met 3 glazen vol met drinken te lopen maar ik deed het toch. Ik loop het meisje achterna want ik kan haar niet zo achterlaten met allemaal drinken op haar shirt. Ze is naar de wc gelopen en ik herken haar meteen. Ik zie dat ze enorm veel moeite heeft om haar shirt uit te trekken en ik besluit haar te helpen. Haar shirt is over haar hoofd en ik zie dr heel verward kijken. Misschien had ik haar niet moeten helpen. "Wat, max? Wat doe jij hier?" Zegt ze. "Ik kom je helpen want zo te zien kreeg je je shirt niet uit". Ze kijkt nog steeds heel verward uit. " oh eh nou heel erg bedankt! En of andere loser morste drinken over mijn nieuwe shirt." Zegt ze heel boos. "Dat was ik.. sorry daarvoor ik had 3 glazen in m'n handen en ben aardig aangeschoten dus dat ging niet helemaal goed.. kan ik iets voor je doen? Een nieuw shirt kopen of iets te drinken aanbieden?" Vraag ik.

POV kim
Oké ik moet rustig blijven, maar zojuist heeft de enige echte max verstappen gevraagd of ik een nieuw shirt wil of een drankje wil.. ik ben nog steeds boos over m'n shirt maar een drankje lijkt me best gezellig. Alleen dat natuurlijk wel een andere keer want we zijn nu allebei best dronken en ik heb nu alleen een short en een ondershirtje aan. "Nou meneer verstappen.. ik ben er nog steeds niet van gediend dat mijn shirt naar de klote is maaaaar een drankje lijkt me best gezellig" zeg ik met een grote glimlach op me gezicht. Max lacht en zegt daarna "nou mevrouw.. eh.. wat is je naam eigenlijk?". "Kim, kim kostov" zeg ik snel. Max herpakt zijn zin en zegt "nou mevrouw kostov, dat is dan geregeld!". Toevallig komt er iemand de wc inlopen. Ik loop naar het meisje en vraag of ze toevallig een pen of een stift in haar tas heeft. Gelukkig heeft ze een pen. Ik pak max z'n arm en schrijf mijn nummer d'r op. Hij struggelt met lezen omdat ik het een beetje onhandig heb geschreven maar hij komt er wel uit. Ik geef de pen terug en zeg tegen max "nou hier is m'n nummer. Niet te veel zweten want anders vaagt ie weg". "Yes sir!" Lacht max. En we lopen allebei een andere kant op.

Monaco memories Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu