Hooftstuk 8

494 13 2
                                    

POV kim
Ik heb gedoucht, m'n jurk aan gedaan, make up op gedaan en m'n haar gedaan. Ik heb m'n haar en make up niet te uitgebreid gedaan want we gaan alleen maar ergens een drankje doen. De meiden maken een paar foto's van me en zonder dat ik het weet is het alweer 20:00. "Heeel veel plezier en geen gekke dingen doen he!" Hoor ik Tara en silvana tegelijk zeggen. Soms is het net een tweeling ik zweer. "Zal m'n best doen.. of niet" grap ik. Ik ga onderweg naar beneden en ik zie vanuit de lobby dat max er al is. Hij staat tegen z'n Porsche te leunen en heeft mij nog niet gezien. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en loop naar buiten. Max staat gelijk op en komt naar me toe lopen. "Je ziet er... fantastisch uit" meent hij. "Eh i know right? Oke nee grapje dankjewel, jij ook" lach ik. En hij geeft me daarna een knuffel. Hij houdt de deur voor me open en ik stap in. "Lekker om hier in te stappen met een jurk aan" zeg ik nadat hij ook is ingestapt. "Ja je had ook een joggingbroek aan kunnen doen, maar je bijnaam is niet voor niets kleine diva" lacht hij. "Ehh Oke je hebt gelijk, nou, gassen verstappen" zeg ik.

POV max
We zijn aangekomen bij het tentje. En gaan zitten aan de bar. Het is heel druk vandaag en de serveersters zijn heel druk bezig met alles. We zijn over alles en nog wat aan het praten. En ik zie iemand vallen, recht voor me. Het was een serveerster met allemaal drankjes op haar dienblad, allemaal over me heen. Kim flipt compleet tegen die meid en roept daarna nog wat Bulgaarse shit, net als wat ze bij mij deed. "Nou, kom we gaan je blouse schoonmaken." Zegt kim. We lopen naar de invalide wc want dan hebben we geen struggles dat ik niet in de meiden wc mag en andersom. "Wat hebben we toch met al die drankjes die over ons heen komen" zeg ik lachend. "Nou nummer 1 is, we zijn onhandig en 2 is dat we gewoon ongeluk hebben" zegt kim. "Nou lekker is dat dan" zeg ik.

POV kim
Ik probeer max z'n blouse schoon te maken terwijl hij die aan heeft, dat gaat niet goed want alles zit er nogsteeds op. Ik ben misschien een beetje brutaal en Ik trek z'n blouse uit, want anders gaat het niet werken. Hij kijkt een beetje verward op. "Wat?" Vraag ik. "Niks.. alleen.. ja nee niks" zegt hij nogsteeds verward. "Ja sorry het ging er niet vanaf dus ik dacht ik probeer het anders" zeg ik en ik ga verder met het schoonmaken van max z'n blouse. Hij staat naast me te kijken hoe ik z'n blouse schoonmaak, zonder shirt, zonder blouse, shirtless. Ik probeer me bij m'n werk te houden. Ik kijk hem aan en precies op dat moment komt er iemand binnenlopen. "Oh sorry mevrouw, we gaan gelijk weg. We hadden een klein probleempje" zeg ik snel. We lopen weg en moeten hard lachen. Ik bedoel, het is een beetje apart om een invalide wc binnen te komen en dan 2 mensen ziet staan waarvan 1 zonder shirt is. Beetje apart, niet? Max z'n blouse is weer een beetje schoon en hij doet hem weer aan. Het is nog steeds nat maar beter iets dan niets. Ik en max besluiten om weg te gaan want het is nog steeds druk en z'n blouse is nog steeds nat. We lopen terug en max zegt "hier kom mee naar mijn appartement, Dave en mark zijn er ook". Ik ben het er mee eens en loop mee naar boven. We komen binnen en ik zie Dave en mark gelijk. Ze spelen FIFA, ofcourse. "Hey ki-... max wat heb je met je blouse gedaan?" Zegt Dave. "Ja een serveerster struikelde en al het drinken viel over me heen" zegt max. "Dat verhaal heb ik eerder gehoord.. he kim?" Zegt mark lachend. "Ja dat kan je wel zeggen ja" grap ik. "Kim, ik ga me even omkleden ben zo terug" zegt max. En max verdwijnt naar zijn slaapkamer. Ik ga naast Dave en mark zitten op de bank en kijk mee hoe ze FIFA spelen. "Mag ik een keer spelen?" Vraag ik. "Ja hier, je kan voor mij spelen" zegt mark. Ik pak de controller en we beginnen aan een nieuw potje. Wat ze alleen niet weten, is dat ik heel goed ben in FIFA. Het gaat steeds beter en ik heb gewonnen zonder moeite. Mark liep naast me de hele tijd te schreeuwen en Dave alleen maar te schelden. Max staat achter me met groten ogen te kijken. Gelijk vragen de andere of ze ook tegen me mogen spelen. Alle 3 de potjes heb ik gewonnen en ze hebben alle 3 verloren.  "Volgende keer kostov, volgende keer" hoor ik max zeggen. "Ja, volgende keer maak ik je nog een keer in bedoel je?" Grap ik. "Dacht het niet, volgende keer win ik met gemak. Ik heb je express laten winnen" zegt max. De andere moeten gelijk lachen en weet dat het niet zo is. Ik kijk op m'n telefoon en zie dat het al redelijk laat is. Ik besluit om te gaan. Ik zeg gedag tegen mark en Dave. Max brengt me nog naar beneden. Eenmaal aangekomen beneden praten we nog een beetje. "Ik moet nu echt gaan, anders gaan de meiden zeiken dat ik je teveel aandacht geef" lach ik. Ik geef max een knuffel. "Het was gezellig, moeten we vaker doen" zegt max en ik heb hem nog steeds vast. "Zeker" zeg ik zachtjes. Ik geef hem een kus op z'n wang en laat hem los. Ik draai me om, kijk nog een keer naar achter en loop door de deur heen. Alleen 1 ding, max heeft nu een roze wang want ik had lippenstift op. Onderweg naar huis ben ik er nog steeds over aan het grinniken.

POV max
Ik ben terug boven en de jongens kijken me heel raar aan. "Gozer, waarom is je wang roze?" Vraagt Dave. Opeens beginnen ze te lachen. "Wat?" Vraag ik nieuwschierig. "Ga in de spiegel kijken" zegt Dave. Ik kijk in de spiegel en zie een roze afdruk van een kus. Ik begin nu ook te lachen. "Lekker bezig pik" zegt mark. Ik maak een foto en stuur hem naar kim.
Ik - [photo] bedankt he, waardeer ik😂
Kim - een beetje kleur in je gezicht kan toch geen kwaad?🙂
Ik - nee zeker niet😝

Monaco memories Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu