POV kim
Ik word wakker. Meestal ben ik dan stik chagrijnig maar nu word ik heel vrolijk wakker. Ik kijk waar de andere meiden zijn en die zitten al te eten. "Wie heeft er eitjes gemaakt?" Vraag ik. "Ik, dit keer bleef ik er wel bijstaan" zegt Renate. Iedereen moet lachen. "Waar is Isabella heen?" Vraag ik. Iedereen grinnikt een beetje en Megan zegt "ja die is weg met mark". "Zo vroeg al? Het is 09:00." Zeg ik. "Ja ik weet het ook niet, maar volgens mij was mark nog half aan het slapen dusja" zegt Megan. "Nou Oke dan, we zien dr wel weer verschijnen" zeg ik. Ik kijk op m'n telefoon en zie dat ik een appje van max heb.
Max - dus.. vanavond eindelijk dat drankje doen dan?😜
Ik - alleen als je niet weer over m'n shirt heen morst🤔
Max - ik zal het proberen, kleine diva😝
Ik - pardon, verstappen?
Max - grapje ik zal niet over je heen morsen😚
Ik - kijk dat klinkt beter, en anders mag je toch nog een shirt voor me kopen😊
Max - hahahah is goed
Ik zeg mijn telefoon weg en vertel de meiden dat ik vanavond weg ben. "Omg kim yes gurl!" Zegt Renate meteen. "M'n kind wordt groot" zegt Tara. We moeten allemaal lachen. Ik loop naar mijn koffer en ben nu al in paniek. Wat moet ik aan?POV Isabella
Dus mark stond om 08:30 al voor de deur. Hij weet waar we verblijven want we waren hier gisteren geweest nadat ik naar de dokter was geweest. Hij zei dat hij ergens wou gaan ontbijten, nou, prima. We lopen naar een tentje wat ongeveer 5 minuten lopen is vanaf het hotel. We komen aan het tentje en mark doet mijn jas uit als een gentleman en hangt hem aan de kapstok. We lopen naar een tafel en schuift m'n stoel naar achter, en ik ga zitten. Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat hij zo lief was. We praten wat en opeens legt hij z'n hand op de mijne. Ik wil m'n hand wegtrekken, maar hij is zo lief geweest deze 2 dagen. Ik besluit om het maar zo te laten.POV kim
"Wat moet ik aan doen?" Vraag ik aan de meiden. "Geen idee, anders gaan we toch ff shoppen?" Zegt Tara. "Euh beste wel" zegt Renate. We pakken onze spullen en lopen naar beneden. We zijn aan het lopen door de straten van Monaco en zien een eet tentje. Ik kijk naar binnen en zie Isabella en mark zitten. "Hey kijk naar hun handen" zeg ik. Nu kijkt iedereen naar binnen en ik maak er een foto van en stuur het naar max.
Ik - kijk de tortelduifjes zitten dan
Max - Ahh dus daar is mark. Hij zei dat hij even wegging en verder niks. Ouwe fixer.
Ik lach en doe m'n telefoon weer weg. We lopen een winkel binnen en zie gelijk een leuk jurkje hangen. Ik ga hem passen en zie gelijk dat hij mooi zit. "Ik denk dat deze het wordt " zeg ik tegen de meiden. Renate is ook gelijk gaan kijken voor jurkjes. En opeens zie ik een bekend gezicht..POV Renate
Ik ben naar jurkjes aan het kijken en heb er al 1 in m'n hand. Ik kijk naar de prijs en hang hem meteen weer terug. Het is niet normaal duur. Opeens voel ik een hand op m'n schouder en kijk om. Charles. "Hey! Volgens mij zag ik je gisteren bij de supermarkt.. toch? Sorry trouwens dat je bijna aanstootte maar ik had wat problemen" zegt Charles ( in het Engels ). "Oh Hey! Ja ik zag je gisteren en je zag er inderdaad niet zo blij uit" zeg ik met een verlegen glimlach. "Ja er waren wat problemen.." zegt Charles en hij kijkt naar beneden. Opeens pakt hij het jurkje die ik net vast had. "Dit jurkje.. zou je denk ik heel leuk staan. Ga hem kopen!" Zegt hij enthousiast. "Nee man heb je de prijs gezien, daar kan net zo goed een nieuwe auto van kopen" zeg ik lachend. "Jammer, hij had je leuk gestaan. Wat is je naam eigenlijk?" zegt hij. "Euh Renate" zeg ik en ik bloos een beetje. "Renate, leuk om je te ontmoeten!" Zegt hij en hij heeft moeite om mijn naam uit te spreken want het is nogal een Nederlandse naam. "Ja hetzelfde" zeg ik een beetje ongemakkelijk. Ik hoor een auto toeteren. "Oh ik moet gaan, de baas wacht. Hopelijk zie ik je nog een keer" zegt Charles. Voordat ik gedag kan zeggen rent hij al naar de auto, die had haast. Ik knijp mezelf in m'n arm, droom ik? Ik kijk naar achteren en zie de meiden allemaal glimlachen en kijken. Ik tril nog steeds een beetje maar ik loop weer terug naar de meiden. Holy shit.
JE LEEST
Monaco memories
FanfictionWanneer kim samen met haar vriendinnen een weekje naar Monaco gaat, had ze nooit gedacht dat dit zou gebeuren..