Hooftstuk 25

368 9 1
                                    

POV kim
De qualificatie is net geweest en max doet wat interviews. Hij start als 7e waar hij absoluut niet blij mee is. "Blijven jullie hier, ik ben zo terug." Zeg ik. Ik loop naar max zijn 'hok' zoals ze dat altijd zeggen. Ik heb het pasje waardoor de deur opengaat naar de kamers van daniel en max. Als ik binnenkom in max zijn 'hok' zie ik dat zijn handschoenen op de grond liggen bij de muur, die heeft dus lopen smijten. Ik wacht geduldig totdat ik de deur open hoor gaan. Max komt binnen met een teleurgesteld gezicht. Ik sta op en geef hem een lange knuffel. "Je hebt het goed gedaan, ik ben trots op je." Zeg ik zachtjes. Hij mompelt wat en laat me los. "Wat zei je?" Vraag ik. "Het is helemaal niet zo goed." Zegt hij. "Max, bij toro Rosso was je meer dan tevreden geweest met deze startplek." Zeg ik. "Wat is dat nou voor iets doms? Het is 2017 kim, ik zit niet meer bij Toro Rosso." Zegt hij fel. Ik weet ook niet waarom ik dat zei want Max heeft gelijk. "Je moet niet zo overdreven reageren." Zeg ik snel zonder na te denken. Max draait zich weer om naar mij. "Overdreven? Dit is winnaarsmentaliteit kim, we hebben resultaten nodig!" Schreeuwt Max bijna. "Waarom moet je gelijk schreeuwen? Ik ben hierheen gekomen voor jou! Om jou gerust te stellen dat het wel goed komt! Is dat niet goed genoeg voor je?" Schreeuw ik. Max zegt niks meer en kijkt me niet meer aan. Ik pak mijn tas en loop de deur uit. Toevallig komt daniel ook net zijn kamer uit en hij pakt m'n arm. "Hey, are you alright? I heard max screaming.." zegt hij met z'n duidelijke verstaanbare Australische accent. "I'm fine, I need to go I'm sorry." Zeg ik en hij laat m'n arm los. Ik doe m'n haar vast en zet een zonnebril op zodat ik niet snel word herkent. Ik stuur Tara een appje dat ik eerder naar het hotel ben zodat ze zich geen zorgen hoeven te maken. Ik wil hier gewoon niet langer zijn nu.

Ik doe de deur open en laat me vallen op het bed. Ik denk na. Ik had niet zo snel boos moeten worden, maar max ook niet. Hij begon opeens tegen mij te schreeuwen en dat kan ik al helemaal niet hebben.

2 uur later

Ik ben Netflix aan het kijken terwijl ik de deur open hoor gaan. Het is max. Ik blijf kijken naar de tv en geef geen reactie. "Ook hallo." Zegt Max geiriteerd. Ik geef een boze blik. "Doe nou niet zo." Zegt hij. "Pardon? Had je dat tegen jezelf kunnen zeggen voordat je tekeer tegen me ging?" Zeg ik boos. "Ik baalde enorm van het resultaat." Zegt hij wat harder. "Dus je gebruikt dat als excuus? Je reageert alles op me af max!" Schreeuw ik. Dit keer wel. "Wie is nu degene die aan het schreeuwen is?" Schreeuwt Max. "Jij." Zeg ik. "Hou is op met kinderachtig doen!" Zegt hij. "Kinderachtig? Ben je serieus Max? Meen je dit?" Schreeuw ik. "Ik had je nieteens mee moeten nemen." Zegt hij zacht. Zei hij dat nou echt? Ik kijk hem ongeloofwaardig aan en ik voel dat er een traan over m'n wang valt. "Sorry ik bedoe-" ik onderbreek hem. "Ja nee is goed, ik snap je." Zeg ik en ik loop de hotelkamer uit. Max riep nog dat ik terug moest komen maar dat wil ik nu niet. Ik loop naar kristian z'n kamer. Ik klop op de deur en hij doet open. "Ohnee.." zegt hij gelijk. Ik geeft me een knuffel en ik begin te huilen. Hij doet de deur dicht en ik ga op de stoel zitten. "Wat is er gebeurd?" Vraagt hij. "We hadden ruzie, en hij zei dat hij me nooit mee had moeten nemen." Zeg ik terwijl ik al wat minder huil. "Ahh kims." Zegt hij terwijl hij me een knuffel geeft om me te troosten. "Wil je vanavond hier slapen?" Vraagt hij terwijl daniel ( m'n andere neef die toevallig ook daniel heet ) binnen komt lopen. "Wat is er aan de hand?" Vraagt hij. "Max." Zegt kris. Daniel komt er bij staan. Of Naja hij gaat op z'n hurken zitten. "Nee, ik ga vanavond gewoon bij max slapen. Denk ik." Antwoord ik nog op kristian.

POV Renate
Charles is meegekomen naar de hotelkamer van mij en ies. "Ik ga naar kim, veel plezier samen." Zegt ze en ze geeft me een knipoog. "Gaat wel goed komen hoor!" Roept Charles. Ik kijk hem aan. "Ik kan ook weggaan?" Zegt hij. "NEEENEENEE BLIJF!" Roep ik en ik hou hem vast. "Hmmm nu wel opeens he." Zegt Charles. "Altijd al lief." Zeg ik en ik zoen hem. "Filmpie kijken?" Vraag ik. "Welke wil je zien?". "Euhhhh we kunnen ook een serie beginnen opzich? Samen? Bedenk ik me nu. Zullen we met the 100 beginnen?" Vraag ik. "Klink goed." Zegt Charles en hij zet the 100 op. Wanneer 1 van de hoofdrolspelers in beeld komt reageer ik perongeluk, niet in mezelf. "Wow hello there." Zeg ik. "Wat?" Zegt Charles. "Nee niks!" Zeg ik snel. Oops. "Zit je nou naar jongens te kijken mevrouw?" Zegt Charles. "Alleen naar jou toch?" Zeg ik. "Ik hoop het." Zegt hij en hij zoent me waardoor we een belangrijk stukje missen. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en ik val langzaam in slaap.

POV kim
Ik loop terug naar hotelkamer. Ik doe de deur open en ik hoor de douche aanstaan. Ik doe de deur express heel hard dicht zodat hij weet dat ik terug ben. Ik ga in bed liggen en ik probeer in slaap te vallen. Ik hoor dat max uit de douche loopt. Hij doet het licht uit en komt naast me liggen. Ik voel zijn hand op mijn middel. "Max, niet doen." Zeg ik zachtjes. "Ik bedoelde het niet zo." Zegt hij. "Waarom zei je het dan?" Fluister ik. "Ik zei het omdat ik van je hou." Zegt hij. "Wat?" Zeg ik en ik draai mijn hoofd naar hem. "Ik wil geen ruzie met je." Zegt hij. "Ik wil ook geen ruzie, maar ik hou er gewoon niet van dat je je zo afreageert op mij." Zeg ik zachtjes. "Weet ik lief, ik reageer me wel af op daniel." Zegt hij en ik moet lachen. "Ben je niet meer boos?" Vraagt max. "Kan ik lang boos op je blijven dan?" Zeg ik terug. "Euhhhh vast wel." Zegt hij. "Nee tuurlijk niet dombo." En ik geef hem een kus. Ik zie m'n telefoon oplichten. Ik kijk en zie dat ik een berichtje van ies heb in de groep.
Ies - guys help, mark appt en snapt me weer
Renate - ik steek hem
Tara - op de brandstapel!
"Hebben ze het over mark?" Vraagt max. "Euh ja, maar ze menen het niet." Zeg ik. "Vind ies hem niet leuk dan?" Vraagt hij. "Jawel, maar ze is nog niet klaar voor een relatie, ze heeft veel gezeik gehad met haar ex max." Zeg ik. "Max?" Vraagt hij meteen. "Max Mills halvegare." Zeg ik. "Alleen ze vind hem nog steeds leuk en stalkt hem alsnog." Zeg ik. "Nou lekker zit dat." Zegt max. "Ja Ikr." Zeg ik. Ik kijk Max aan. "Laat je niet afleiden morgen he." Zeg ik. "Door?". "Mij natuurlijk, sta aan de pitwall, Christian zei dat ik daar kon zitten. Dus als je een pitstop maakt, je hebt mij niet gezien." Grap ik. "Hmm zal m'n best doen." Zegt hij en hij geeft me een kus. "en Max, ik hou ook van jou.".

POV Isabella
Ik ben beneden samen met Tara en Silvana en Megan wat gaan drinken. Ik denk dat we ongeveer 4 uur lang samen door de buurt hebben gelopen en wat gedronken hebben. Ik ben een beetje aangeschoten maar dat is geen groot gevaar. Ik klop op de deur. "WACHT." Roept Renate. Maar ik hoorde het te laat en de deur staat al open. En ik zie Charles staan. Fully naked. Ik gooi de deur gelijk weer dicht. "Oh FFS RENATE." Roep ik. "IK ZEI NOG DAT JE MOEST WACHTEN." Roept ze. Wat ben ik blij dat we geen 2persoonsbed hebben maar 2 bedden apart. "DOE DE DEUR MAAR OPEN." Roept Renate. "IS HET SAFE?" Zeg ik en voordat ze kan antwoorden heeft Charles de deur al opengedaan. "Hey ies." Zegt hij. "Faka naakte molrat." Zeg ik zonder na te denken. Ik hoor Renate lachen. Daarna ligt ook Charles in een deuk. Charles loopt naar Renate en geeft haar een kus. "Tot morgen!" Zegt hij tegen ons beide. Ik loop met grote ogen naar Renate toe. "SORRY I'M INNOCENT" zegt ze. "Oh hell no, you're not." Lach ik. Heftig avondje dit weer.

Monaco memories Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu