Hooftstuk 30

627 25 21
                                    

POV kim
Ik word redelijk vroeg al wakker. Max heeft me nog altijd vast, net als toen we gingen slapen. Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik kijk naar mezelf in de spiegel. "Sinds wanneer heb een shirt van max aan?" Zeg ik tegen mezelf. Ik kan me niet meer zo super veel herinneren van gisteravond. Ik pak nieuwe kleding en ik trek max z'n shirt uit. Ik kijk naar m'n lichaam en zie allemaal zuigzoenen van max. "Flikker" zeg ik zachtjes en ik moet lachen. Ik stap in de douche en was m'n haren. 8 minuten later. Ik pak een handdoek en wikkel die op m'n lichaam heen. Ik voel opeens 2 handen om me heen. "Goodmorning princess." Zegt max met z'n ochtend stem. Ik bijt op m'n lip, hij weet dat ik er niet tegen kan als hij me zo noemt. Ik draai me om en sla m'n armen om z'n nek. "Goedemorgen schatje." Zeg ik en ik geef hem een kus. "Ga je douchen?" Vraag ik. Max knikt. Ik laat hem los en wil weer naar max z'n kamer lopen, dan zie ik max z'n rug. "Ohmygod." Zeg ik en ik moet lachen. "Wat?" Vraagt max verbaasd. Ik draai hem met z'n rug naar de spiegel. Max kijkt om. "Jezus kim." Lacht max. M'n nagels gingen gisterenavond iets te diep z'n huid in. "Niet zeiken jij was gisteravond ook lekker bezig verstappen." Zeg ik. "Wattan?" Vraagt hij. Ik laat de zuigzoenen zien. Max moet lachen. Ik trek ondertussen m'n kleren aan. "Wat lach je nou? Schrok me dood vanmorgen!" Lach ik. "Hoezo? Je ziet toch duidelijk dat ik dat heb gedaan." Lacht max. "Nou..ja.. weet ik veel! Misschien had k wel een 1 of andere ziekte! Het zit over heel m'n lichaam verspreid." Zeg ik en ik moet hard lachen. "Ga je aankleden idioot" lacht max. "Ga douchen idioot!" Roep ik terug. 10 minuten later. Ik hoor max uit de badkamer lopen. Hij komt de kamer binnen en ik bespring hem. "Kim wat doe je?" Roept max. "Jou terugpakken." Zeg ik terwijl mijn lippen zijn hals raken. We zijn wat aan het stoeien en we vallen op bed. Ik klim op hem en hou z'n handen vast zodat hij me niet tegen kan houden. "Zo, klaar!" Roep ik. Max loopt gelijk naar de spiegel. "Ah verdomme kim!" Roept hij. Ik heb hem teruggepakt en een mooie zuigzoen in z'n hals gezet. Max komt op me af lopen en we 'vechten' verder. Natuurlijk is hij sterker dus hij heeft me binnen een paar seconden vast en ik kan niks meer doen. Ik lig onder max en hij heeft m'n handen naast m'n hoofd neergelegd en hij houdt ze vast. Ik kijk hem aan in zijn ogen en geef hem een kus. Max laat m'n handen los en zoent me. Ik draai ons gelijk om en nu kan max niks meer doen. "Beetje snel afgeleid, Huh?" Zeg ik. "Dit is oneerlijk!" Roept max. "Nee max, dat heet tactiek. Zou jij toch moeten weten als formule coureur?" Lach ik. "Hmmm Oke je hebt gelijk. Laat me nu maar weer los!" Zegt hij. "Oh je kan niet tegen je verlies? Misschien moet ik je dan juist helemaal niet loslaten." Zeg ik. M'n telefoon gaat af en ik klim van max af. Hij pakt m'n hand. "Ik moest je toch loslaten?" Zeg ik met een glimlach op m'n gezicht. Ik ga op de rand van het bed zitten. Er staat 'anoniem'. Naja zal vast wel weer iets raars zijn.

22:48

We hebben vandaag niet veel gedaan. Max is wezen sporten en voorderest een beetje gechillt. We liggen nu op de bank tv te kijken. Sophie en Vic kijken ook mee. Ik lig met m'n hoofd op max z'n buik. Hij speelt met m'n haar en ik voel m'n ogen langzaam dichtvallen. *even later*. Ik voel dat ik voorzichtig wordt opgetild. Ik doe m'n ogen voorzichtig open. "Heb ik je wakker gemaakt?" Vraagt max terwijl hij me op de trap tilt. "Ja, maar dat maak niet uit. Kan ik je gezicht nog even zien." Zeg ik slaperig. We zijn boven en max legt me op bed neer. Ik val bijna weer in slaap. Ik probeer met m'n voeten m'n broek uit te doen en ik doe m'n shirt uit. Max komt nu ook naast me liggen. Ik leg m'n hoofd weer op z'n borst. "Slaaplekker prinses." Zegt max. Ik antwoord met een kus en we vallen in slaap.

1 week later

Ik word wakker. Het is zaterdag en de qualificatie is vandaag. Renate is ook naar Spanje gekomen voor Charles. Max staat in de douche en ik ga op de rand van het bed zitten. Ik kijk op m'n telefoon en zie dat ik ben toegevoegd in een dm groep met fans van max. Ik ga d'r meteen uit want ze sturen ziek veel berichten. Ik pak de kleding die ik aan wil doen en zet muziek op. Max komt de badkamer uit en geeft me een kus. "Je ziet er leuk uit." Zegt max met een lieve lach op z'n gezicht. Het laat me denken aan het moment dat ik en max onze eerste 'date' hadden. Hij had toen precies hetzelfde lachje. Ik bloos en ik kijk hem aan. "Wat?" Vraagt max. "Niks hoor." Zeg ik en ik kijk weg. Hij geeft me een snelle kus op m'n wang en trekt z'n red bull vest aan. Hij doet z'n pet ook op. "Waarom moet je altijd je pet op doen?" Zeg ik. "Is makkelijk, ik doe straks toch weer m'n helm op." Zegt max. Ik geef hem een 'ja je hebt wel gelijk' blik. "Zonder pet ben je leuker." Zeg ik snel. "Heb je me ooit zonder pet gezien in een raceweekend?" Vraagt hij. "Nope." Zeg ik. Hij grinnikt en gaat weer verder. "Heb je trouwens nog iets van Renate gehoord?" Vraagt Max. "Nee, ze heeft een paar dagen al niks meer gezegd.. misschien is er iets aan de hand?" Zeg ik. "Je kan het vanavond vragen als we uiteten gaan?" Zegt Max. Ik knik en ik knuffel Max. "Ik maak me een beetje zorgen eigenlijk." Zeg ik. "D'r zal vast niks ergs zijn Kim." Zegt Max. "Hoe kan je dat nou zeker weten?" Vraag ik. "Moet ik Charles even bellen dan?" Stelt max voor. Ik knik. *2 minuten later*. Max hangt weer op en gaat bij me zitten. Volgens Charles is er wel iets maar dat gaan we vanavond bespreken zei hij. Ik laat me achterover op het bed vallen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 18, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Monaco memories Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu