Hooftstuk 18

463 10 0
                                    

POV Renate
Ik en Charles zijn inmiddels al even in de club en het is super gezellig. De anderen hebben me uitgelegd wat er net is gebeurd. Kim is nog steeds een beetje in de war van daarnet maar ze knapt wel weer op. "Jongens, zullen we thuis nog wat drinken?" Vraagt max. Iedereen zegt ja en we gaan onderweg naar max zijn huis. We lopen naar buiten en die meid van net staat daar zegt Megan tegen mij. . Kim staat stil. "Max...." zeg ik en max pakt kim haar arm vast. "Max, laat me los." Zegt kim rustig. Ze probeert haar arm los te krijgen maar max heeft haar stevig vast. "Max, niet loslaten" zegt silvana. "Waarom niet?" Reageert kim snel. "Anders Flip je weer, we hebben dit wel eens vaker gehad.. remember?" Zegt Isabella. Kim geeft haar een vieze blik maar we weten dat ze het niet meent. Kim is er achteraf altijd blij mee dat we haar tegen houden. Het meisje van net is weggelopen en Max laat Kim weer los. De beweging die ze maakt ziet er boos uit en ze loopt wat sneller als de rest. "Maak je geen zorgen, morgen bedankt ze je dat je haar tegen hield." Zeg ik. Ik moet alles uitleggen aan Charles want hij snapt er niks van. We komen aan bij Max zijn appartement. We gaan met z'n allen op de bank zitten en ik zit op Charles zijn schoot want er is niet genoeg plaats voor ons allemaal. Ik heb honger. "Max.. heb je een frituurpan?" Vraag ik. "Ja.. hoezo?" Vraagt hij. "Ik heb honger." Zeg ik en ik loop naar de keuken. Ik ben dronken en kan niet helder nadenken. Ik zie de frituurpan en zet hem neer. Echt hoor, geen frituurvet. Ik zie wel bier en poedersuiker.. misschien is het wel lekker. Ik doe de kroketten erin en frituur ze in bier en poedersuiker. Als ze klaar zijn zet ik ze op tafel en iedereen pakt er 1. We nemen allemaal tegelijkertijd een hap. Kim spuugt het meteen uit. Daarna volgen de anderen. "Wat heb je ermee gedaan?" Vraagt Megan. "Nou, max heeft geen frituurvet dus ik heb ze in bier en poedersuiker gefrituurd." Zeg ik en iedereen moet super hard lachen. Iedereen is een beetje met elkaar aan het praten alleen ik zie kim niet. "Waar is kim?" Vraag ik. "Weet ik niet, ze heeft weinig gezegd." Zegt Megan. We zijn haar zoeken. "Gevonden." Zegt max als hij weer terug bij ons is. "Ze is aan het slapen in mijn kamer." Zegt hij. We praten verder. Ik ga even naar de wc en ik zie kim in de gang staan. "Renate..." zegt ze zachtjes en ze stort in. Dit gebeurd altijd als zoiets gebeurd dus iedereen weet hoe ze moeten handelen. Ik loop naar haar toe en ze is aan het huilen. "Kim, dit gebeurd vaker dat weet je. Morgen ben je blij dat we je hebben tegengehouden en dan ben je eroverheen." Zeg ik. "Dat weet ik, alleen.. ik word er zo moe van dat ik elke keer de controle verlies als ik boos ben." Zegt kim als ze is gestopt met huilen. We zitten nog steeds op de grond. "Ik weet het, we gaan er iets aan doen. Oké?" Zeg ik. Ik voel haar knikken. Max komt aanlopen maar kim heeft niks door. Ik hint met mijn ogen dat hij weg moet gaan. Hij snapt het en gaat weer weg. "Wat is er?" Vraagt kim. "Niks, er zat een haar in m'n gezicht." Zeg ik. "Zullen we terug naar het hotel gaan?" Vraag ik. Kim knikt. Ik veeg haar tranen weg en we lopen de woonkamer. Iedereen kijkt ons aan. Kim lacht haar tranen weg en doet alsof er niks aan de hand is. Hoe zij die switch maakt is ziek. "Komen jullie ook mee? Het is al best laat." Zeg ik.

POV kim
Ik lach alles weg en ik gedraag me zoals altijd. Ik weet dat het morgen toch weer weg is dus ik vind het niet erg. Ik geef max een kus en een knuffel. "Zie ik je morgen weer?" Vraagt hij. "Ja je ziet haar morgen weer." Zegt Isabella. Ik lach. "Ja je ziet me morgen weer." Zeg ik. Max doet de deur dicht en we gaan naar de hotelkamer. Charles gaat nu ook weg en zegt ons gedag. We komen aan in de hotelkamer en de lichten zijn uit. Tara en dave liggen te slapen. Opeens hoor ik Silvana heel hard lachen. Ze wijst naar iets op de bank. Een shirt van dave. Iedereen moet zo hard lachen dat we allemaal op de grond liggen. Er ligt ook maar alleen een shirt. Verder niks alleen wat drinken. Iedereen is gestopt met lachen en we lopen naar onze kamer. Slaaplekker.

09:00

Ik word wakker en ik ga meteen uit bed. De andere zijn nog niet wakker. Ik eet een broodje en ga achter de tv zitten. ik zit een beetje op instagram en heb veel reacties op mijn insta foto over mijn jurkje. Ik like ze allemaal en leg mijn telefoon weg. Ik wil nu naar max toe. Ik moet mijn excuses aanbieden van gisteren. Ik twijfel niet en ik doe wat leuks aan. Ik maak een foto van mezelf zodat ik hem kan posten op instagram. Helaas is niemand nog wakker dus ik laat m'n telefoon aftellen en 'klik'. Hij is goed gelukt en ik zet hem op instagram

 Hij is goed gelukt en ik zet hem op instagram

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Kimxoxo: mornin' from Monaco!

Ik pak mijn tas en loop naar beneden. Ik hoop dat hij al wakker is want ik heb geen berichtje gestuurd ofzo. Ik kom aan bij zijn hotelkamer en ik klop op de deur..

Monaco memories Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu