POV Kim
Ik word wakker gemaakt door max met een kusje, mygod ik kan dit niet aan op de vroege ochtend. Ik doe m'n ogen open. "Goedemorgen lieverd." Zeg ik. Hij lacht en geeft me nog een kus. Ik kijk op m'n telefoon of ik nog dingen heb gemist. Silvana heeft wat foto's gestuurd van toen ze in Kevin z'n pitbox was. Ik kijk op instagram en ik heb een shit load aan berichten. K negeer het maar gewoon en leg m'n telefoon weer weg. Max loopt de badkamer weer uit en is al helemaal aangekleed en alles. "Hoe doe jij dat?" Vraag ik. "Ik ben een formule 1 coureur, geen model." Zegt hij lachend. Ik ga ondertussen ook naar de badkamer want ik weet dat max het haat als ik er lang over doe.10 minuten later
"Omg max, dit is een nieuw record! Binnen 10 minuten." Zeg ik trots. "Hoelang hebben we nog?" Vraagt Max. "Euh 51 minuten." Zeg ik. Ik kijk naar max zijn gezicht. Ohgod. "Precies goed." En hij komt naar me toe lopen. Hij zoent me en tilt me op. Hij zet me neer op de tafel en precies op dat moment gaat de deur open. De deur staat wagenwijd open. Renate en Isabella staan in de deur opening. Isabella kan d'r lach niet meer inhouden en Renate loopt ook te grinniken. "Eh.. sorry! We komen over 40 minuten wel terug." Zegt ze en ze doet de deur weer dicht. Ik en Max liggen allebei in een deuk. Als we zijn bijgekomen gaat max zijn telefoon af. Max neemt op en na 3 minuten legt hij z'n telefoon weer neer. "Wassup?" Zeg ik. "Er is iets met de auto en ze willen dat ik nu al kom." Zegt hij. "Maar er zijn vandaag toch alleen trainingen? Dan maakt het toch niks uit?" Zeg ik. "Ja ik weet het ook niet." Zegt Max. "Vanavond verder dan?" Lach ik. "Deal!" Roept Max. Ik klim van de tafel af en ga op het bed liggen. "Zie ik je zo dan?" Vraagt Max. "Nee ik ga zo naar huis, natuurlijk zie ik je zo." Zeg ik. Max lacht en geeft me een kus. Ik hoor de deur dichtgaan. 2 minuten lang kijk ik naar het plafond en denk ik na, met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik bel Renate op. "Kom maar terug!" Zeg ik en ik hang meteen op. Na 2 minuten hoor ik de deur opengaan. Isabella en Renate springen meteen op het bed. "IK ZAG JE WEL, KNEUS!" Roept Renate en we moeten lachen. "Ja jullie moeten weer komen storen he!!" Zeg ik terug. "Kerel, wij verwachten dit niet 50 minuten voordat we weggaan." Zegt Renate. "Nou als max mills voor me zou sta-" ik onderbreek Isabella. "IES!" Lach ik. "Wat?" Zegt Isabella. Ik kijk d'r aan en we moeten allebei lachen. "Waar is max nu eigenlijk dan?" Vraagt Isabella. "Hij is eerder naar het circuit gegaan." Zeg ik. "Gaan wij ook eerder?" Vraagt Renate. "NEE!" Roep ik. Shit, niet de beste reactie. We moeten niet eerder weggaan anders ziet Renate dat de formule 2 aan het trainen is.
1 uur later
We zijn aangekomen op het circuit en ze zijn net begonnen met de vrije trainingen. Precies goed. We lopen naar max zijn pitbox. Behalve Silvana, die gaat naar Kevin zijn pitbox. Na 10 minuutjes zijn we aangekomen in max zijn pitbox en hij staat toevallig nog binnen te praten met zijn engineer. Hij kijkt even naar ons en praat weer verder. Wanneer Nico opeens de snelste tijd neerzet hoor ik Tara schreeuwen. "GO NICO!" Roept ze. "Ik dacht dat je iets met Dave had?" Zegt Megan. "Ja! Maar ik mag m'n tweede man toch wel aanmoedigen?" Zegt ze. "Euhh ofcourse!" Zegt ze terug.
2 vrije trainingen later
Max stapt uit zijn auto en loopt naar z'n engineer. "Kom, laten we alvast naar het motorhome gaan, dit gaat nog wel ff duren." Zegt Tara. "Ja dat zal vast wel." Zeg ik en we lopen naar het motorhome. Max was 4e maar het was nog niet perfect. Na 5 minuten zitten we in het motorhome en het is best rustig want iedereen is nog bezig met de auto's. We gaan aan een tafel zitten en ik kijk even op mijn instagram. Kristian heeft heel z'n verhaal volgespamd met formule 1. Zie ik ook niet vaak.
POV max
Na een lang gesprek met m'n engineers ben ik eindelijk onderweg naar het motorhome. Ik zie iedereen zitten en ik loop naar ze toe. "Heb je het naar je zin gehad?" Zeg ik en ik leg m'n handen op kim haar schouders. Ze schrikt gooit d'r hoofd naar achteren. Ik geef kim een kus en ik ga ook zitten. "Heb t heel erg naar m'n zin gehad! Ging het goed?" Vraagt ze. "Mwa long runs gingen wel goed, Voorderest valt er nog wat werk te doen." Zeg ik. "Wat moet je nu nog allemaal doen?" Vraagt Renate. "Veel, ik blijf hier nog wel een tijdje. Jullie kunnen gewoon naar het hotel gaan. Ik eet hier met daniel en het team." Zeg ik. "Zeker?" Vraagt Kim. Ik knik ja. Ze lacht naar me en geeft me een kus. "Kom dan gaan we." Zegt Isabella. "Tot vanavond." Zegt iedereen. En kim knipoogt waardoor ik moet lachen. "Waarom lach je?" Vraagt Silvana. "Nee niks." Zeg ik terwijl ik nog steeds aan het grinniken ben. Silvana kijkt naar Kim en lijkt het te begrijpen. "Kim, LOPEN!" Roept ze. We moeten allemaal lachen en ze verdwijnen uit m'n zicht.POV kim
5 uur later
Ik val bijna in slaap totdat ik de deur hoor. Het is Max. Ik lig nog een beetje beduusd op bed. Max ploft op bed en geeft me een kus. "Lange dag, huh?" Zeg ik. "Dat kan je wel zeggen ja." Zegt hij. "Afleiding?" Vraag ik. "Graag" zegt max snel en hij zoent me. "Is het oke?" Vraagt hij lief. "Het is oke." Zeg ik met een glimlach. En details? Details bespaar ik jullie.POV Renate
Ik word wakker en heb een leeg gevoel van binnen. Zal het aan Charles liggen? Denk het. Ik kijk op mijn telefoon en ik heb een goodmorning berichtje gekregen waardoor ik gelijk weer een lach op mijn gezicht krijg. Ik hoor de douche aanstaan dus Isabella is vast gaan douchen. Als ies klaar is loop ik naar binnen zonder iets te zeggen. "Zeggen we geen goedemorgen meer?" Zegt ze. "Oh sorry! Was ergens anders met m'n gedachten." Zeg ik snel. "Je bedoelt dat je met je gedachten bij Charles zat?" Zegt Isabella. Ik kijk naar beneden. Ze loopt naar me toe en legt d'r handen op mijn schouders. "Meid, niet zo depressief doen, je ziet hem weer voordat je het weet." Zegt ze. Ze heeft gelijk ook. "Je hebt gelijk." Zeg ik. Ik lach naar d'r en loop de douche in.15 minuten later
Ik loop uit de badkamer uit. "Ies? Wat moet ik doen met m'n haar?" Vraag ik. "Het is geen modeshow he? Doe maar stijlen." Zegt ze. Ik steek m'n tong uit en ik begin m'n haar te stijlen. Ondertussen bel ik kim. "Hey, kim staat onder de douche." hoor ik een mannenstem zeggen. "Hey! Kunnen we zo komen zonder dat we dingen zien die we niet willen zien?" Zegt Isabella. "Zou wel fijn zijn opzich." Zeg ik. Max moet lachem. "Ja alles is veilig." Zegt hij terwijl hij nogsteeds lacht. "Mooi dan zien we jullie zo." Zeg ik en ik hang op.
We zijn aangekomen op het circuit en lopen in de paddock. We lopen een hele andere kant op dan normaal wat ik niet begrijp. "Waar gaan we heen?" Vraag ik. "We nemen een andere weg." Zegt kristian snel. Huh? Beetje raar dit. We lopen langs het Ferarri motorhome en zie een gezicht dat ik ken. Een gezicht die ik HEEL goed ken. Ik sta stil en ik tril. De andere kijken me allemaal lachend aan. Charles staat in de deuropening. Hij komt lachend naar me toe lopen en ik ren als een gek naar hem toe en spring in z'n armen. Er valt een traan over m'n wang. Puur van blijdschap. Na 1 minuut laat ik hem weer los. "WAAROM HEEFT NIEMAND GEZEGD DAT HIJ HIER WAs?" Schreeuw ik naar achter. "Verassing." Zegt hij terwijl hij me vastpakt. Hij geeft me een kus en ik bloos. Ik heb hem voor mijn gevoel zo lang niet meer gezien.
JE LEEST
Monaco memories
Fiksi PenggemarWanneer kim samen met haar vriendinnen een weekje naar Monaco gaat, had ze nooit gedacht dat dit zou gebeuren..