"Çünkü o şiirleri doğuran yanlızlık, şairleri öldürür." ~Şanışer~
Medya=> Çiftlerimizin balo kıyafetleri.
~Bölüm şarkısı; Yalın Sesinde Aşk Var.~
Arkadaşlar bu bölümü bu şarkıyla yazdım dilerseniz onunla dinleyerek okuyabilirsiniz.》》》》》》》》》》》
"O kadın buraya gelecek!"
"Kızım bi sakin ol. Bağırma."
"Ne sakin olucam baba ya? Ne sakin olucam?!"
Kadının kaçtığı yeri bulmuştuk. Hemde nerden? Rakip olan karşı holdingden babama mesaj gelmiş. 'Hizmetliniz tuzağımıza düştü. Ne kadar da paragöz bir insanmış. 5.000 tl ye sattı sizi.' Tabi bizde numaranın sinyallerinden yerlerini tespit edip yanlarına gittik. Şuan depo gibi bir yerdeyiz. Adamlarla işimizi hallettik. Ellerine yeterli miktar para verdikten sonra anlaşma iptal oldu. Ama anladığımız kadarıyla adamlar mafyaydı. Bizde polise haber verip onları dolandırıcılıktan içeri aldırdık.
"Hapşuuu!"
"Çok yaşa Barış."
"İyi de ben hapşırmadım ki."
"Hapşuu!"
Bizden kimse hapşırmadığına göre kim hapşırıyordu? Etrafımızda bizden başka kimse yoktu. Ya da biz öyle zannediyorduk.
Ses tekrar geldiğinde karşımızda duran dolap dikkatimi çekti. Sanki ordan geliyordu.Yavaş adımlarla oraya ilerledim. Hızla kapıyı açıp geri çekildim.
"S-seen!"
"Ba-bakın Helin Hanım benim hiçb-"
"Kes sesini! Seni dinlemek istemiyorum. Derdini polislere anlatırsın."
Saçından tuttuğum gibi dolaptan çıkardım. O yerde iğrenç çığlıklarla sürünürken ben ise burnumdan soluyordum. Neden bu kadar sinirlendiğimi inanın bende bilmiyordum.
"Sevgilim bi sakin ol." Barış'a ateş püsküren gözlerimle baktım. Şaşırmıştı. Haklıydı da. Beni hiç böyle görmemişti. Ama bu hallerime alışsa iyi olacak çünkü bu daha hiçbirşey.
"Barış çekil önümden. Sinirimi senden çıkarmak istemiyorum."
"Kızım bırak tamam şikayetçi olacağız zaten polislerde geliyor."
Babamın lafıyla kadını ittirerek yere attım. O zar zor kalkmaya çalışırken polisler de gelmişti. Onun ellerini kelepçelerlerken bende gözlerinin içine bakıyordum. Elimi tehdit ederce salladım."Benden daha çok şey çekeceksin kadın. Sürüm sürüm süründürücem seni!"
Kadın ağlamaya başlamıştı çoktan.
"Bakın benim çocuklarım var. Yalvarırım bi suçum yok. Herşeyi çocuklarım için yaptım."
"Siktir git lan burdan fahişe. Çocukları için yapmışmış. Haram maldan haram para mı yediricen çocuklarına?" Ceydanın bu sözleri kadını afallatmıştı. Bişey diyememişti. Zaten demesine fırsat kalmadan polisler arabaya almışlardı onu.
Babam yanıma gelerek elini omzuma koydu.
"Afferim benim erkek Fatma'ma." Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Erkek Fatma ne ya? Arkamda bizim grup anırarak gülerken bende onlara dönüp kötü kötü baktım. Hepsi bir anda dudaklarını birbirlerine bastırdı. Babama baktığımda o da gülüyordu. Sinirle ayağımı yere vurdum ve deponun çıkışına yöneldim.
》》》》》》》》》》
"Çok memnun olduk Barış oğlum."
"Bende çok memnun oldum Aslı Hanım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUM
ChickLit3 kız, 3 erkek Helin,Ceyda,Burcu Barış,Mert,Gökberk.. Bu taşlar bu deniz bu uçurum şahit oldu tanışmamıza. Hadi bu sefer de benim oluşuna şahit olsunlar. Benim ol. Gerçek aşkın karşısında kim durabilir? Hep birlikte görelim. Keyifli okumalarrr😊