*Birlikte Olma ve Kaçırılma*

180 13 2
                                    

Medya- Emir

Bugün yaz tatilinin 3. Haftasıydı. Günler çabuk geçiyor gerçekten. Ben şirketteki bazı işlerle ilgileniyordum. Barışı çok özlemiştim 4 gündür görüşmemiştik fakat sürekli konuşmuştuk. Yüzünü görmek konuşmaktan farklı oluyor tabiki. Eğer bu gece de geç çıkarsam ve Barışı göremezsem kalp krizi geçirebilirim. 

Düşüncelerimden ayıran çalan telefona kaydı bakışlarım.

"Helin Yanar buyrun." Diye açtım.

"Kızım benim baban. Şirkette misin?"

"Evet baba ne oldu?"

"Bugün fazla işimiz yok istersen çıkabilirsin."

Yes beee! Yaşasın erken çıkıyorum. Koltuğumdan kalkıp penguen dansı yapmaya başladım.

"Alo? Kızım orda mısın?"

"Ayh baba pardon. Biraz fazla sevindim de hadi kapatıyorum. Çıkmam lazım."

"Deli kız ya. Hadi görüşürüz."

Telefonu kapatıp hemen odadan çıktım. Merdivenlere yöneldim ama vakit kayıbı olmasın diye asansörle inmeye karar verdim. Binip zemin katı tuşladıktan sonra bekledim. Asansörün kapısı açılınca inip dışarı çıktım.

"Oh be dünya varmış."

Pantolonumun cebinden telefonu çıkarıp Barışı aradım.

"Efendim sevgilim."

"Nerdesin?"

"Evdeyim ne oldu?"

"Tamam ayrılma bi yere geliyorum."diyip telefonu kapadım.

Arabama binip Barışın evine sürdüm.

Yaklaşık 20 dakikalık yolun ardından varmıştım. Arabayı park edip hemen indim. Kapıya geldiğimde zili olabildiğince çaldım. Açan olmayınca elimle vurdum.

İçeriden hunharca bağıran bir ses duydum

"Geldim beğğğ patlamağğ!"

Kapı açıldığı gibi direk Barışın üzerine atladım.

"Barııooşşş!"

"Kızım bi dursana belimi kırdın."

"Sus ve sarıl. Çok özledim."

"Ama üzerim çıpl-"

"Sus."

Kollarıma değen ıslaklıkla kafamı kaldırıp Barışa baktım. Bana kaşlarını ve omuzlarını kaldırdı. Baştan aşağı süzdüğümde çığlık atarak kucağından indim. İnmemle birlikte üzerindeki havlu da düştü. Hemen gözlerimi kapadım. Ardından bir çığlık daha.

"Salak ne üzerim çıplak demiyorsun!"

"Susturdun beni mal."

"Hıı. Tamam kes git üzerini giyin."

"Olmaz."

"Nedenmiş?"

"İyi böyle." Dedi ve kollarını arkamdan belime sardı.

"Sende tulumu çıkar istersen fazlalık ediyor."

"Sende beynini çıkar o da sana fazlalık ediyor."deyip ona döndüm ve salona geçtim. Üçlü koltukta bir güzel yayıldım.

O da havluyu tekrar beline sarmıştı. Yanıma geldiğinde öpücük attı. Somurttum. Sırıtarak yukarı çıktı.

5 dakika sonra üzerinde sporcu atleti ve kısa şort ile kaslarını belli eder gibi giyinmiş vaziyette aşağı indi. Ayaklarımın ucuna zıplayarak oturdu. Son anda kendimi çektim. Yoksa beni ezecekti o cüsseyle.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UÇURUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin