We Shouldn't Be Together 4. Bölüm <BAR>

150 15 4
                                    

                  ÖNCEKİ BÖLÜMDEN

Harry "Bara gidelim!!" dedi sesi biraz sert çıkmıştı.İkimizde dönüp ona baktık.

"Yaşımız tutmuyor sevgilim!" dedi Elsa.

"Merak etme bebeğim sizi içeriye sokarım." Bebeğim mi demişti.Elsa'ya söylesede bebeğim derkenki dudaklarının kıvrılışı onu öpmem için hormonlarımı harekete geçirmişti.Herkes onayladıktan sonra gözler bana çevrildi.Zayn kolunu omzumdan çekip ellerini masada birleştirdi ve bana bakmaya başladı.

"Tabiiki geliyorum!" deyip beremi düzelttim.Zayn ellerini saçlarından geçirip sırıttı.Bu grubun adı bence "ÇEKİCİ SAÇLAR" olmalı Tanrım nefes kesiciler!!

Ron bu akşam gelmeyeceğine göre istediğim gibi bara gidebilirdim.Sahi ya o göt herif yine ne haltlar çeviriyordu!..

----

Meyvesuyumun son yudumunu da içtikten sonra çantamı koluma taktım ve çocukların üstünde göz gezdirdim.

"Gitmem gerek biyoloji dersini kaçıramam!" deyip gözlerimi devirdim.Bu halime kıkırdasalar da takmadım.Dil çıkarıp ayağı kalktım.Elsa da ayağa kalkınca kısa bir kucaklaşmanın ardından tepsimi masadan aldım.

"Akşam görüşürüz çocuklar.Harry bana hangi barda karar kılarsanız mesaj at." deyip göz kırptım.Bayıldığım yeşilleri irice açıldı ellerini saçlarından geçirdi.Ve dudaklarını hızlıca diliyle ıslattıktan sonra "Tamam seni ararım." dedi.OH TANRIM ÇOK ÇEKİCİ!!

Gülümseyip etrafımdaki meraklı gözleri umursadan ilerlemeye devam ettim.Tepsimi yemekhanenin tepsi dolu tezgahına bırakıp çantamdan telefonumu aldım.Kilidi açıp telefonumda biraz göz gezdirdim.Ron'dan mesaj gelmemişti.Telefonumu cebime koyup saçlarımı savurarak koridorda ilerledim ve dolabımı açıp kitaplarımı aldım.Dolabımın kapağını kapatmamla sıçramam bir oldu.Karşımda tüm sexiliğiyle kollarını bağlayıp yanımdaki dolaba yaslanmış yamuk gülüşlü(çok yakışıyor), rampa saçları harika dikilmiş bir Zayn vardı.Şu harika gülüşlerinden birini sergilerken dilini ağzının aralığından dişleri arasına almıştı ve sarhoş ediciydi..

KESİNLİKLE SARHOŞ EDİCİYDİ!

"Naber güzelim?" dedi tüm yakışıklılığıyla sırıtıyordu.

GÜZELİM Mİ?  HIMMMMM!!

"Az önce görüştük şapşal!" deyip kıkırdadım.Doğrulup ellerini ceplerine soktu ve omuz silkti.

"Sen gittikten sonra dersimin biyoloji olduğu aklıma geldi." deyip sırıttı.

"Hadi o zaman gidelim" deyip gülümsedim.Zayn gerçekten çok yakışıklı ve tatlı biriydi.İyi arkadaş olabilirdik ama onun benimle sadece arkadaş olmak istemediğine eminim.Koridordan beraber yürürken gözüm Ron'un takımından birini aradı ama hiçbirini şu ana kadar görmemiştim.Aklıma saat 10daki toplantıları gelmişti.Belki toplantıdalardır diye düşünüp Zayn'le biyoloji laboratuvarına girdim.

--

"Vay canına Zayn sen harika bir partnersin! Lütfen biyoloji derslerinde hep benimle ol lütfen!" deyip dudaklarımı büzüp gözlerimi kocaman açtım.

"Şu sevimli surata nasıl hayır diyebilirim" deyip beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı.İlk tereddüt etsemde karşılık verdim.O sandığımdan da iyi biriydi.Kesinlikle onunla arkadaş olmak istiyorum.Belki beni Ron'dan koruyabilir ha kim bilir?

Beraber koridorda yürürken etrafımızda dolaplarına yaslanmış ve birbirleriyle fısıldaşanları umursamadan Zayn'in koluna girdim.Elimden kurtulup beni kendine bastırdı ve kolunu omzuma atıp sırıttı.Kollarımı beline doladım ve gülümsedim.Tuhaf birşey ama içimden ona güvenmek geliyordu.Beni herşeyden korur gibi geliyordu.Oysa onu henüz bugün tanıdım.

We Shouldn't Be TogetherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin