ÖNCEKİ BÖLÜMDEN
"Şaka yaptığımı biliyorsun." diye sakince mırıldandı.Gülümseyip ekrana baktım.Daha sonra kahkaha atarak Zayn'e döndüm.Bana ne oldu dercesine bakıyordu.İşaret parmağımla Harry'i göstererek konuşmaya başladım.
"Yoksa kıvırcığa yenildin mi?" deyip sırtını sıvazladım.Yazık diyerek önüme döndüm.İkisinin de gözleri üstümdeydi.Gözlerimi ekrandan ayırmadan arkama yaslandım.
"Kapışmaya ne dersin kıvırcık?"
___
Muhteşem yeşil irislerini parlatarak gözlerini gözlerime dikti.Aralanan ağzından çıkan birkaç kelime ile keyfim yerine geldi.
"Pes oynamayı bilen bir kız?" garipser bir sesle Zayn'e bakmaya başladı.Zayn'e dönüp sırıttım.Sırtını okşayarak elindeki kumandayı aldım.
"Merak etme intikamını alacağım sexi çocuk." Gözlerimi ekrana çevirdiğimde hala bir kıpırtı yoktu.Harry'e döndüm.Hala aynı şekilde bakıyordu.Ona baktığımı farkedince genişçe sırıtıp oyunu başlattı.Duyduğum mırıltıyla dikkatimi Harry'e verdim.
"Seni yenmek benim için bir zevk bayan ukala." Gülüşüm tüm yüzümde dağılırken dikkatimi oyuna verdim.Bayan ukalayı görürsün sen seni..seni kız dudaklı!! Hah!!
Ron'un evinde oyun konsolu olduğu için bana öğretmesini istemiştim.Çoğu zaman kapışırdık ve o kazanırdı.Ödül olarak da benden ona çikolatalı pasta yapmamı isterdi.Evet eğlenceli olurdu o aslında çok da kötü biri değildi.Taaki bana kendi istekleri için zorla sahip olana kadar.Evimin sahibi Ron'un babası ve bu yüzden bazen kirayı ödeyemeyecek durumdayken Ron beni kurtarırdı.Karşılığında benden birşey isterdi.Bu çoğu zaman kendi istekleri olurdu.Ama ona karşı koyabilmek gibi bir özelliğim de yoktu çünkü ona karşı gelmenin sonu kolumun ve boğazımın morarması, saçımın birkaç telinin kopması ya da omuzlarımdaki çürük izleriyle sonuçlanırdı.
Oyunu durduran Harry'e gözlerimi dikip kıkırdamaya başladım.
"Yoksa benden korktun mu seni..seni kıvırcık salata?" Yüzünü buruşturup kahkaha attı.
"Sadece bir teklifim var?" deyince kolunu omzuma atan Zayn ile meraklı gözlerle ona bakmaya başladık.Gamzelerini gösterecek şekilde genişçe gülümserken dudaklarını yalayıp araladı.Gözlerim dudaklarında bir tur atan diline kayarken konuşmaya başlamasıyla bakışlarım zümrütlerine odaklandı.
" Oyunu kaybeden kazananın bir hafta boyunca her istediğini yapar." deyip öksürdü ve alnına dökülen saçlarını önüne dökerek karıştırıp arkaya attı.Nefesim kesilirken dediklerine beklemeden cevap verdim.
"Pekala öyle olsun."
Zayn bana tezavürat yaparken bende yenmeyi iyice aklıma koymuştum ki zaten şuan ondan öndeydim.Yenmeliydim de zaten öyle değil mi? Tabiki o kıvırcığa köle olamazdım.
*
Zayn'le aynı anda zıplayıp birbirimize kahkahalarla sarılırken Harry'nin ellerini dizlerine vurarak küfredişleri beni daha çok keyiflendiriyordu.Zayn'in ses oktavlarını zorlayarak kahkaha atması Harry'nin üzgün ifadesinin yerine koyulmuş gözler,çatılmış kaşlar ve sinirden birbirine bastırılmış dudaklarının yer almasını sağlıyordu.Ahh o dudakları ısırabilirdim! Çok tatlı Tanrım onun üstünde epey bir uğraşmış olmalısın!
Zayn kahkalarla benden ayrılıp Harry'nin yanına ulaştı.Ellerini Harry'nin omuzlarına koyup yüzüne bakmasını sağladı.Harry'nin koyulaşmış irisleri yaklaşık 2 saniye benimkilere değince biraz şaşırdım.Acayip sinirli ve gergin görünüyordu.Zayn'e bakınca Zayn gülerek konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Shouldn't Be Together
FanfictionStephanie hayatta hep tek başına mücadele etmiş dışarıdan bir o kadar güçlü popüler ve sexi görünsede o içten hala geçmişte kötü şeyler yaşamış ürkek ve düşünceli bir kızdı. Hayatın ona hergün biraz daha zehir olduğunu düşündüğü sırada karşısına o...