Chapter 1

1.6K 65 1
                                    

     Eu sunt Madison Jong-li sunt jumatate englezoaica jumatate coreeana . Pe numele de scena Micha. Stau intr-un Oras mic din Coreea de sud . Stau intr-o casa cu inca 2 prietene care sunt in trupa (suntem 3)
Asa am decis sa stam .
       Era 11 seara ...toate celelte dormeau in camerele lor pentru ca maine aveam concurs cu trupa si in concurs erau multe trupe foarte bune.
....eu stateam in camera mea pe calculator . Am intrat in site-ul concursului sa vad mai bine cu cine voi concura si sa vad cu ce melodii se vor prezenta .
Prima cea mai buna trupa din concurs clasata pe primul loc era BTS.  Am intrat pe videoclipul melodiei ca vad cum e . La sfarsit aproape ca am ramas fara cuvinte melodia" Blood Sweat and Tars"era absolut geniala .Tipii erau extrem de talentati si aveau niste voci superbe .
Pe la 1 am zis sa ma culc nu vroiam sa arat ca un zombi . 《Sa nu o lungesc mult》

Eram acolo la concurs cu toate trupele ne pregateam sa intram pe scena i-am recunoscut pe cei de la BTS imediat . In 20 de min intram . Eu purtam o rochie alb cu negru si cu dresuri rupte aveam parul pe spate dat cu sclipici . Asteptam impreuna cu celelalte . Tipii de la BTS mereu trabeau cu ochiul la noi ...dar nu erau toti 7 erau doar 6 . M-am ridicat sa ma uit prin sala sa vad cam pe unde ar fi ... da tare curioasa sunt . Nu l-am vazut asa ca m-am dus afara sa iau o gura de aer ca simteam ca mi se face rau. Era doar un tip afara cu parul gri spre alb si imbracat foarte frumos. Avea cafea un mana . Si eu aveam tigarea  . Suportul de tigari era fix langa el  (fuck) bine ca era cu spatele . Ma indrept spre suport . Cand sa pun scrumul tigarii se intoarce tipul . Avea niște ochi si o privire si niste buze mi-am dat seama ca avea lentile de contact . Eram aproape .
-Uhhh ..scuze am vrut sa pun scrumul tigarii aici ...spun eu fara sa ma uit la el .

☆Blood Sweat and Tears (Park Jimin)☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum