Chapter 13

583 37 0
                                    

Ea a ascultat fiindca imi e prietena si stie ca sunt ciudata .

Dupa repetitii eram obosita dar am zis sa trec putin prin parc ca sa iau putin aer si sa ma mai linistesc .
Ma asez pe o banca si imi intind capul pe spate si inchid ochii gândindu-ma.

"De ce a trebuit eu sa ma duc ca o proasta ce sunt in camera lui ??? Ca dupa el sa ma convinga sa stau cu el .
De ce a trebuit sa ma imbat ??? Ca sa poata el sa ma duca la hotel su dupa sa-l rog sa doarma cu mine . Pot zice ca sunt o curva in devenire ..De cand sunt eu asa ??? A da stiu , de cand l-am intalnit pe acest tip dubios cu ochi frumosi si cu buze moi ."

Imi deschid ochii si ma ridic de pe banca . Merg repede spre masina cu privirea in jos si ma izbesc de un tip.
Se intoarce la mine cu o privire furioasa ...era el (Vai ce coincidenta).

-Scuze ... spun incetisor si imi vad de drum .

-Hei Maddy !!!

Ma opresc si ma intorc cu fata la el .

-Salut !!

-Ce faci la ora asta in parc ??

-Chiar esti asa de interesat ce fac eu aici ??? Tu ma urmaresti nu-i asa ???

-Ce ?? Nici gand. 

-In fine ! Trebuie sa plec !

Ii las cu ochii in "soare" si plec .
Cand am ajuns acasa am inceput sa vorbesc cu subconstientul meu ca sa ma mai calmez .
"Frate tipul asta imi tot apare in cale"

"E destinul desteapto"

"Ce destin ??..."

"Recunoaste ... il placi . Te inebuneste"

"Ok ... daca e asa ce ma fac ?"

"O luati mai incet . Sa zicem ca faputul ca te-ai imbatat a fost greseala ta si ca el te-a rugat sa stai peste noapte a fost greseala lui"

"Nu stiu cum sa reactionez in fata lui "

"Vei reactiona NORMAL nu ca o tipa scapata de la psihiatrie care mai avea si parkinson fiindca tremuri ca naiba cand il vezi"

"Incerc .. mersi de sfaturi"

"Oricand pentru tine adica pentru mine"

☆Blood Sweat and Tears (Park Jimin)☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum