Chapter 15

564 34 2
                                    

-Eu nu am absolut nici o legatura cu Jimin . Ok?

-Dar hotelul si ...

-Crea mai mare greseala din viata mea .

-Scuze atunci .

-Nu aveai de unde sa stii !! Oricum poti vorbi in fiecare seara cu Jungkook pe Skype ca sa nu se simta asa mult dorul.

-Off ... nu stiu .

-Trebuie sa te linistesti . Ti-o spun ca de la prietena la prietena .

Dupa ce am lasat-o pe Jane am yrcat in camera mea ca sa-mi fac bagajul .
Mi-am pus fucking multe haine si cosnetice ca na.... asa ar face diecare fata . Deodata aud cum bate cineva in usa de la balcon ... se vedea o silueta imbracata in hanorac negru cu gluga pe cap . Cand deschid usa .. persoana intra fara sa spuna nimic , isi da gluga de pe cap ... se iveste un par perfect , a da Jimin .

 se iveste un par perfect , a da Jimin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ce gjs#$*sgb  cauti in pe balcon ?

-Am auzit ca pleci in turneu .

-Asa e ! Maine ... tu de unde stii ?

-Jungkook... nu conteaza asta ! Conteaza ca tu pleci pentru mult timp si eu nu pot sa ma impac cu ideea .

-Atat iti zic ...mai pe scurt asa ! Imi cer scuze ca m-am imbatat atunci si ca te-am rugat sa faci ceva ce nu vroiai , am dat o impresie proasta . Si ca am ramas atunci la tine ... tu ai facut o gluma si eu am luat-o in serios . Greselile mele ... scuze .

-Mi-a placut timpul cu tine .

-Nu e nevoie sa te prefaci din bun simt . Imi dau voie sa-mi continui bagajul .

-Nu ma prefac ..

Se apropie mai mult de mine si incearca sa ma sarute dar eu ma feresc . Ma saruta doar pe obraz si pleaca .
Chestiile astea m-au tulburat ... dar trebuie sa trec cat mai repede peste ..

☆Blood Sweat and Tears (Park Jimin)☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum