Chapter 3

870 49 13
                                    

-Hai sa mergem la un restaurant sa-ti fac cinste !
-Ok ...a da si felicitari !
-Mersi !
S-a apropiat mai mult de mine si m-a imbratisat strans .
Am ajuns la acel restaurant si am comandat vin rosu si eu o salata de rucola .. el si-a luat cu pui. Am baut mult ... el nici nu s-a atins de vin . A baut apa ... serios ?? ... in fine . Am tot baut si el se uita la mine cu privirea aia.
-Ar fi cazul sa te duc acasa... unde stai ??
-Uhmm ..pe stradaa ....umm ...ahh nu-mi amintesc . Spun eu razand ca o psihopata .(eram beata)
-Ok facem asa,... te duc la un hotel.
-Cum zici tu draga ! se uita la mine razand larg si ma ajuta sa ma duc la masina .

Am ajuns acolo la un hotel . Am intrat in camera si el a intrat direct la baie . Eu m-am dezbracat de hainele alea cu greu . Nu puteam sa dorm asa era incomod . Cand a iesit el ...eu eram cu spatele . Eram doar in lenjerie intima si in stien . M-a luat deodata o ameteala . Simteam cum cad dar niste maini reci m-au prins de la spate . M-am intors cu privirea la el . Mi-a zambit cald .
-Esti bine .. te-am prins . Cred ca acum voi pleca . Sa inchizi usa dupa ce plec .
-Stai ... nu pot sta singura .
-Ok ... voi dormi pe fotoliu .
-Nici gand ...
Ma asez in pat si ii fac semn sa se aseze si el . Vine langa mine si se intoarce cu spatele .
-De ce imi intorci spatele?
-Uh ..scuze ...
Se intoarce cu fata ... FRATE CUM MA PRIVESTE nu stiu daca asa e privirea lui sau ca sunt in sutien .
-De ce nu dormi si te uiti la mine ?
-Astept sa adormi ..
-De ce .. ca sa ma lasi singura ???? ..

 ca sa ma lasi singura ????

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


☆Blood Sweat and Tears (Park Jimin)☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum