Chapter 14

605 36 1
                                    

Dupa conversatia ciudata cu subconstientul meu m-am decis sa ma culc .
M-am trezit pe la 6 bcs nu aveam somn asa ca am deschis laptopul sa ma uit la un film . Mai intai intru pe facebook vroiam sa vad daca au mai postat ceva prietenii mei . Deodata primesc un mesaj ... era de la Jimin .

               -Conversatie-

-Hei ... de ce esti treaza la ora asta ?

-Intrebarea este . De ce imi trimiti mesaje la ora asta ?? Lasa-ma ...

-De ce , te-am deranjat ? De ce m-ai evitat azi ?

-Conteaza ?

-Da .

-Trebuie sa inchid !

-Stai ....

Imi inchid facebook-ul ... cred ca nu voi mai intra o perioada pe el .

Imi caut un film ...cred ca voi alege unul SF . Gasesc filmul si dau play .
Dupa ce se termina filmul mai stau putin pe ganduri .

Sunt sigura ca pentru el chestiilea alea au fost doar niste mici aventuri fara sens in viata lui . Cel mai probabil ma crede o curva fiindca m-am imbatat in fata lui si ca am stat in aceeasi pat cu el o noapte intreaba doar de le un simplu *te rog* .

Din prima zi ...am simtit ca ...ca il plac . Am mai intalnit baieti draguti dar de data asta am simtit ceva ciudat.

Cand ma privea simteam ca mi se inmoaie picioarele,  cand vorbea cu mine imi batea inima atat de tare incat credeam ca din piept s-a mutat in glasul meu fiindca ma balbaiam .
Asta inseamna iubire cel putin pentru mine ...dar daca nu e reciproca , degeaba .

Dimineata la prima ora am fost sunate de impresarul nostru . A spus ca avem turneu in 17 tari care v-a dura aproximativ 8 luni  . Maine tebuia deja sa plecam .

Cand a auzit , Jane a fost putin trista .

-Hei ... ce-i fata asta ??

-Cum pot sa stau fara el 8 luni ??? Tu ai putea sa stai fara Jimin ?

Mi-am schimbat figura fetei si am rasouns cat se poate de clar si raspicat ...

☆Blood Sweat and Tears (Park Jimin)☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum