Chapter 17

525 35 0
                                    

Cand s-a intors am ramas cu gura cascata ...si el la fel . Face niste ochi mari la mine si ma imbratiseaza strans... pret de cateva secunde nu constientizam ce se intampla dar intr-un final l-am imbrarisat si eu .

Avea ochii in lacrimi !!??? Stai ce ??.....

-Nu stii cat mi-a fost dor de tine !!!

-Si mie mi-a fost dor de tine !! spun aoroape in soapta.

Imi dau lacrimile iar el mi le sterge cu degetul si ma saruta pe obraz , a fost atat de dulce . Il posftec in casa si mergem din camera mea pentru a putea vorbi singuri . Ne sezam pe marginea patului si incepem sa ne holbam unul la altul . Imi era atat de dor de el , de ochii lui , de buzele lui moi si de parul ala mereu aranjat tipic stilului lui .

Sincer credeam ca m-a uitat ... credeam ca si-a facut iubita pana acum , dar nu .. el a venit dupa atata timp la mine . I-au dat lacrimile cand m-a vazut chiar nu ma steptam , este sensibil .

Ma apropii mai mult de el si ii cuprind obrajii cu mainile mele micute si reci . Ii simteam lacrimile fierbunti cum fac contact cu degetele mele . Ma intind spre noptiera iau un servetel si ii sterg lacrimile .

-Nu mai plange , ma vei face si pe mine ca plang !

-Nu iti poti imagina cat de mult mi-ai lipsit !! Eu ti-am lipsit ?? spune el cu tristete pe chip...

-Enorm ... dar credeam ca in tot timpul asta m-ai uitat si ca ai pe altcineva  ! Scuze cand m-am purtat urat nu am stiut ca tu chiar tii la mine!!

☆Blood Sweat and Tears (Park Jimin)☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum