Chapter 16

532 34 1
                                    

Faza aceea a fost ultima data cand am mai luat contact cu el in 8 luni . Aproape in fiecare noapte ma gandeam "Oare ce face ??? Si-a gasit pe cinava pana acum ?" .

Eram in avoin ...mai aveam putin si aterizam in Coreea , in Seoul (oras) .

Taxiul ne-a dus in fata casei . Acolo era un tip cu un buchet mare de trandafiri albi . Era Jungkook.... Jane nu ii vazuse fiindca era ocupata cu bagajul , ii fac semn pe umar si ii arat cu degetul spre el . Cand il vede lasa bagajul din mana si alearga sarindu-i in brate si sarutandu-se .

Simt cum imi curg lacrimile siroaie pe fata , trezindu-mi amintiri . Erau asa fericiti ... se iubesc nespus .

Jane a plecat impreuna cu iubitul ei iar eu am ramas acasa . Am facut un dus si m-am imbracat cu o pereche de boxeri gri si un tricou alb .
Deodata Tia intra in camera mea .

-Te duci pana la magazinul depeste drum sa cumperi niste lapte si cereale . Nu avem nimic de mancare pentru maine dimineata .

-Tu de ce nu te duci draga ??

-Vreau sa fac un dus .

-In regula . Plec .

-Mersi Micha !

Am decis sa nu ma mai schimb ca pana la urma era un magazin micut si era aproape dar totusi mi-am luat un cardigan pe mine fiindca nu vroiam sa atrag atentia asupra mea .

Eram in magazin , ma duc direct sa iau laptele . Il pun in cos si merg mai departe ... la raftul cu cereale .
Am ajuns in sfarsit sa platesc fiindca am stat la o coada destul de lunga.

In fata casei era un tip care batea la usa . Probabil Tia era la dus si nu l-a auzit . I-am pus mana pe umar si l-am intrebat pe cine cauta . Cand s-a itors...

☆Blood Sweat and Tears (Park Jimin)☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum