Iese din baie , avea un prosop infasurat pe langa talie si avea parul ud... FUUUCKKKKK PARTATELEEEEE.
Abia ma abtineam sa nu-mi musc buza si sa nu ma duc sa-i ating abdomenul perfect . Asa ca am inceput sa ma panichez putin .- AmVenitSatiSpunCaInLipsaVoastraOVoiChemaPeJaneCaSaNuMaPilctisescSingura Ok Pa!
Dau sa ma duc spre usa si sa ies dar cand sa apas clanta ma apuca de solduri din spate si ma lipsete brutal de el apoi imi sopteste ...
-De ce te-ai panicat asa iubito???
-Mmm ... nu stiu ! Spun eu tremurandu-mi vocea .
Incepe sa ma sarute incet pe gat , simteam cum picaturile de apa din parul lui imi atingeau pielea . Tremuram toata , nu puteam sa ma controleza . S-a oprit cand am auzit niste batai in usa urmate de un strigat "Jimin in 10 minute sa fii la masina"
-Eu sunt afara ca sa va uraz noroc !
-Bine !
Ies si le uraz mult noroc la emisiune . Ii imbratisez pe fiecare iar pe Jimin il sarut . Le fac cu mana pana vad ca masina se indeoarteaza destul de mult .
Intru in casa si o sun pe Jane ca sa vina sa-i vedem impreuna pe baieti .
Ajunge in 10 minute.-Heiii !!!
-Heii Maddy !!
-Cum mai e Tia ?
- E foarte nervoasa de cand ai plecat tu !! Imi vorbeste intruna despre Jimin !!E ciudat dar cred ca-l place !
-Stiu ! Spun eu dandu-mi ochii peste cap .In fine , emisiunea va incepe in curand .
Ne asezam in living pe capea si dat drumul la televizor .
In 20 de minte au intrat si baietii , la inceput au fost intrebati despre cum si-au als numele si daca se inteleg bine ..chestii deastea . Iar in final s-au prezentat cu melodia "Save Me" . La sfarsit am plans amandoua , erau atat de frumosi si despre melodie nu aveai cuvinte .Ne-am gandit ca vor veni infometati de acolo asa ca ne-am pus sa facem ceva de mancare . Eu am facut pui cu cartofi prăjiti si salata iar ea a facut niste briose cu ciocolata .
CITEȘTI
☆Blood Sweat and Tears (Park Jimin)☆
De TodoO poveste de dragoste dintre o fata pe nume Madison si unuia dintre membrii trupei BTS , Park Jimin . Greseala fetei s-a transformat intr-o poveste de iubire. (daca iti place povestea ... lasa un vot pentru mai multe capitole , multumesc anticipat...