{Jace}
Wow.
Ik voelde iets in me wat ik nog nooit eerder heb gevoeld.
Wie is dat?
Ik keek naar een roodharig meisje met hazel kleur ogen. Ik staarde in haar ogen tot dat ze zich omdraaide en snel weg liep. Ik kon het niet laten om even naar haar kont te gluren. Oops naja dat maakt mij een jongen I guess.
Hmm niet verkeerd.
Het meisje naast me keek me verbaasd en boos aan. "Als je een ander heb gevonden prima, ik was toch al klaar met je!" zei ze en liep boos weg.
Het boeide me niet, zeikerd.
Ik liep verder de gang in om te kijken of het meisje er nog was maar zag haar niet meer.
Jammer ze was namelijk best schatting.
Jace stoppen nu zo denk jij nooit over meiden, corrigeerde ik mezelf. Je bent hier nieteens voor de meiden je bent hier voor de missie. Ik liep de gang uit en hoorde mijn telefoon afgaan.
"Izzy wat is er ik ben bijna te laat voor mijn volgende les?". Zei ik licht geïrriteerd omdat ze wel vaker slechte timingen heeft met bellen. "Je zult naar het pandemonium moeten komrn. Er is een demonen aanval we hebben je hulp nodig." Zei ze haastig.
Shit ik heb al zoveel lessen gemist de leraren gaan vragen stellen over waar ik steeds ben. "Ik kom er zo aan" antwoorde ik en hing op.
Ik liep naar de directeur zijn kamer en klopte twee keer voordat ik naar binnen ging."Hi Luke er is een aanval in het Pandemonium dus ik moet gaan." Hij keek op van het blad waar hij op schreef. "Prima Jace, maar onthoud dat je niet op school zit omdat je dat nodig hebt. Je zit hier om de uitverkorene te zoeken en als je de hele tijd weg bent gaat dat nog lang duren."
Ik knik en verliet de kamer. Zeikerd zuchte ik maar hij had wel gelijk moest ik toegeven. Vanaf morgen geen afleidingen meer.
{Clary}
De dag ging super snel voorbij. Ik heb in de pauze naast Kara en haar vrienden gezeten en het was super gezellig. Ik voel me al een stuk beter dan gister.
Misschien was het toch niet zo erg om te verhuizen. Ik glimlachde nog voor de laatste keer naar Kara voordat ik mijn fiets pakte en naar huis fietste.
Onderweg reed ik langs een club. Wow zelfs overdag is het hier nog druk. Ik keek naar het bord en las het hardop in mijn hoofd 'pandemonium' er stonden allemaal tekens aan de zeikant van het bord die ik niet herkende.
Ik keek een beetje rond en zag een bekende eruit lopen. Jace? Nee dat zal niet. Ik keek nog een keer extra goed. Wow dat is hem wel.
Hij had zwarte kleding aan en een lichtgevend zwaard in zijn hand. Een zwaard is hij drie ofzo? Er stond een jongen en een meisje naast hem met wie hij aan het praten was ook hun hadden zwaarden in hun hand. Ook zijn het broer en zus denk ik, want ze hebben beide hetzelfde donkere haar.
Sinds wanneer bestaat er een vechtsport met lichtgevende zwaarden?
Ze hadden alle drie allemaal tatoeages. Het is mij niet eerder opgevallen dat Jace überhaupt een tatoe had. Tja wat had je anders verwacht van een badboy dacht ik en fietste verder naar huis.
...Ik hoop dat jullie het nieuwe deel leuk vinden hij is niet zo spannend maarja btw sorry als er foutjes in zitten ik heb hem niet zo goed na gecheckt:)...
Vote & comment 💋
JE LEEST
Chosen One
FanfictionClary Fairchild moves back into the city where she was born. She has to make new friends and meets a boy, Jace Herondale, after that her world changes. She finds herself in a new world with demons and an enemy. They're telling her she's the 'chosen...