Birazcık Aşk

12 1 0
                                    

"Senin telefonun süs mü neden bakmıyorsun şuna?"
Dartan'ın sesi ile kendine gelmişti Eylül. Yani basında duruyordu ve onu sorguluyordu.
"Mesaj attım da ondan diyorum." Kendini savunmaya geçmişti çok ileri gittiğini düşünerek.
"Ya internetim kapalı kalmış. Otursana iki sohbet ederiz."
"Bartu'ya sözüm var ama isim bitince oturalım."
"Olur biz burda oturuyoruz."
Gamze ve Seda ile arası düzelmişti. Tatlı bir sohbetin içinde Dartan'a verdiği sözü çoktan unuttu. Saat 9 olmuştu bile çoktan. Bir anda aklına geldi ve hemen mesaj attı. "Yaa kusura bakma unutmusum müsaitsen oturalim."
Dartan'dan hemen cevap gelmişti. " Eve geldim ama sorun değil okula geri gelebilirim bir isim yok."
Kızların "Oooo çağır çağır gelsin" ısrarları üzerine çağırdı Dartan'ı. Biraz sonra okulun merkezi dersliğinde buluştular. Gamze ile Seda bahane bulup çoktan ayrıldılar bile yanlarından.
"Anlat bakalım neymiş bu dertler?"
"Nerden başlasam bilemiyorum. Kızlarla olan arkadaşlığımı sende görüyorsun. Bir şeyler eksik gibi. Sanki onlar birbirlerine yetiyor bende üçüncü olarak yanlarında dolanıyorum gibi. Mesela ben kendi dersime gitmeyip onun dersine gidiyorum imza atmak için. Ama o benim için ne yapıyor? Koskoca bir hiç. Bu bana çok koyuyor iste."
"Bundan sonra onun dersine girmeyeceğine bana söz vermeni istiyorum. Şimdi sana bir hikaye anlatacağım. Burdan gerekli dersi çıkaracağını biliyorum."
"Peki gitmem dersine bir daha" demişti Eylül ama nasıl gitmezdi gitmese Seda'yı kaybederdi.Kafasinda bu sorularla Dartan'ı dinlemeye devam etti.
Dartan ona Nasuh Mahruki Everest hikayesini anlatmıştı. Eylül onu ağzı açık dinledi. Dartan bunları nerden biliyordu. Sanki ona ilaç gibi gelmişti. Birden güçlendiğini hissetti.
" Tüm ihtiyacım olan buymuş meğerse şimdi kendimi çok daha güçlü hissediyorum."
"O halde seninle bir anlaşma yapalim. Bundan sonra her gün ben sana bir hayat hikayesi anlatayım. Senden tek istediğim ise bunları uygulaman."
"Anlaştık öğretmenim."
"Bana öğretmenim deme lütfen" Dartan buruk bir ifade ile söylemişti bunu. Fakat Eylül nerden bilebilirdi ki Dartan'ın ona aşık olduğunu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçimdeki Çiğ Damlası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin