Sekreterim gidince bende karımın yanına çıktım yatakta uzanıyordu.
"Melegim yorgun musun?" Bana cevap vermemişti sadece yüzüme bakmıştı sonrada göz devirip bakışlarını benden kaçırdı. Yüzüm aniden düşmüştü.
"Bir sorun mu var? "
"Sekreterim dedigin kız senin eski sevgilindi dimi?"
"Duru bak..."
"Suho sen nasıl bir insansın. Ben seni sevmiştim gerçekten sevmiştim yaa sen babanla nasıl adice planlar kurdun Suho biraz anlatsana? "
Herşeyi duymuşmuydu yani?
"Duru yanlış anlamışsın. Ben senin arkandan iş falan çevirmedim ayrıca... Hasta bir kadının varlıklarına göz koyacak kadar adi degilim "Diyip odadan çıktım. Orada kalsaydım kavga çıkabilirdi. Salona geçip kalan dosyalara bakmaya başladım.
Kapı çalınca yerimden kalkıp kapıya baktım. Kardeşim Sehun ve tanımadığım bir kız gelmişti.
"Sehun?"
"Hyung içeri geçelim anlatıcam"
"Pekala" Sehun ve yanındaki kız içeriye geçince Duru'da aşagıya inmişti. Merakla Sehun ' a bakıyordum.
"Eee?"
"Hyung bu Berrin. Sevgilim"
"Öyle mi memnun oldum "
"Bende efendim" gözlerimi kızdan çekip Sehun ' a çevirdim.
"Niye endişeli görünüyorsun?"
"Hyung ben Berrin'i kaçırdım "
"Ne?!" Adeta şaşkına dönmüştüm bizim küçük Sehun kız mı kaçırdı?
"Vayy bee!" Duru onlara şaşkınca onlara bakıyordu.
"Neden kızı kaçırdın?"
"Ne yapsaydım hyung babası beni sevmedi bende kaçırdım."
"Kızda ailesini bırakıp geldi öyle mi? "
"Aslında Hayır. Benimle gelmek istemedi bende kucaklayıp kaçırdım"
"İyi halt yedin" diyerek gözlerimi devirdim.
"Hyung yardım et bana. Berrin bir süre sende kalsın huh?"
"Seh-"
"Tabiki kalsın hem bana arkadaş olur" Duru lafımı kesip kalsın diyince bir şey diyemedim onun lafına bir şey diyemezdim en azından bir süre.
"İyi kalsın"
Duru ile akşam yemeği hazırladıktan sonra sofrayı kurup yemegimizi yedik hep beraber. Yemekten sonra kızlar mutfakta biz ise salonda oturduk.
Duru~
"Sehun 'a aşık mısın?""Evet aşığım fakat ona kırgınım"
"Anlıyorum fakat sen ona aşısı atlatabilirsiniz bu durumu"
"Evet atlatabiliriz fakat beni istegim dışı kaçırması kalbimi kırdı. Babamı ikna edebikirdik sonuçta"
"Haklısın" Berrin ile baya sohbet ettikten sonra ona kalması için oda ayarladım Sehun ' da buraya geldigi zaman kaldığı odaya geçmişti. Bende odama geçtigimde Suho yatakta oturuyordu. Üzerimi giyinip yatağa yattım. Arkama dönüp uyumaya çalıştım fakat Suho rahat bırakmıyordu durmadan arkamdan sarılıyordu.
"Suho ellerini çeker misin?"
"Hayır çekmem"
"Ne istiyorsun?"
"Beni anlamanı. Ben sadece ailem istedigi için evlendim seninle sonrada sana aşık oldum ben senin mirasına göz dikmedim her şeyi babam planlamış benim daha yeni haberim oldu fakat ben istemedim babama karşı çıktım. Ben seni seviyorum sana aşığım" gözlerim dolmuştu Suho ' ya dönüp ona sarıldım. Ondan şüpelenmem bile hataydı belkide.
"Bende seni seviyorum Suho"
Suho ' da bana sıkıca sarılmıştı. Göz Yaşları saçlarımı ıslatıyordu.
"Aglama Suho"
"Sende aglama o zamn güzelim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölünce Sevemezsem Seni
Short StoryAilerinin zoruyla evlenen bir çift. Birbirlerini sevebilecekler mi? Birbirlerine değer verebilecekler mi? Her şeyi zaman gösterecek. [03.02.2017]