Ö.S.S 7. Bölüm

1.5K 92 30
                                    

Yazar~
Suho işe gidince Duru'da hastaneye gitti. Durumunu tahmin edebiliyordu ama bunun olmaması için dua ediyordu, şimdi olamazdı daha çok erkendi.

Duru doktorun odasının kapısını çalıp yavaşça içeriye girdi.

"Hoş Geldiniz Duru hanım"

"Hoş buldum doktor bey" doktor zaman kaybetmeden tahil yapmaya başladı. Duru daha önce de bu doktora geldiği için durumun ne olduğunu biliyordu. Tahiller çıktıktan sonra doktor kağıtları incelemeye başladı.

"Duru Hanım hastalığınız hakkında daha önce konuşmuştuk." Duru bu konuşmayı ne kadar yapmak istemesede yapıyordu işte, korkuyla cevap verdi genç kadın;
"Evet"

"Hastalığınızın bir tedavisi olmadığını sadece ilaçlarla ayakta kaldığınızıda biliyorsunuz."

"Açık konuşun lütfen"

"Duru hanım ilaç tedavisine başladığımızda çok iyidiniz fakat son dönemde durumunuz dahada kötü olmuş"

"Doktor Bey ölecek miyim?" Diye sordu en sonunda hastalığı o kadar tehlikeliydi ki eğer bir aksilik olursa durumu  ölüme kadar gidebilirdi.

"Eğer böyle devam ederse evet. Kendinize dikkat etmelisiniz ilaçlarınızı içmeyi ihmal etmeyin" doktor Duru için yeni ilaç reçetesi yazdı. Duru Suho'ya bu konuyu açmak istemiyordu fakat yapacak bir şey yoktu. Durumu ölüme kadar gidebilirdi. Bir sabah eğer sağ çıkmazsa kocasının ona kırmasını istemezdi.

Duru eve geçince kocasını aradı.

"Alo?"

"Suho. Bu gün erken gelebilir misin? Seninle konuşmam gereken bir konu var"

"Tamam erken gelirim" Duru telefonu kapatıp koltuğa oturdu. Göz yaşlarını tutamıyordu. Ölemezdi şimdi olmazdı. Daha çok hayalleri vardı Suho'yla çocukları olabilirdi mesela olmasa bile evlat edinebilirlerdi.

●●●
Suho söz verdiği gibi erken gelmişti. Duru oturduğu yerden kalktı.

"Suho hoş geldin"

"Hoş buldum Duru. Bir sorun mu var?"
Suho ceketini çıkartıp koltuğa oturdu genç kadında kocasının yanına oturdu.

"Suho bugün hastaneye gittim."

"Evet?" diye merakla sordu.

"Suho ben hastayım. Tedavisi yok sadece ilaçlarla ayakta duruyorum. Ama son zamanlarda daha kötü oldum ölebilirim bekli "

"Ne demek ölebilirim Duru. Nasıl yaa ölemezsin Duru bırakmam seni bırakmam." Ikisininde gözünden yaş aktı genç kadın zaten sabahtan beri ağlıyordu.

"Hiç mi tedavisi yok? Ameliyat falan huh?"

"Doktor araştırıyor" Suho sarıldı karısına

"Seni bırakmam ki ben Duru. İnsan nefesi olmadan yaşayamaz ki"

"Suho. Ben seni... Ölünce Sevemezsem Seni"

"Öyle şeyler düşünme" ikisidr birbirine sarılarak uyudu gece birbirlerini asla bırakmamak üzere sımsıkı sarıldılar.

Kandiliniz mübarek olsun arkadaşlar. Şimdi size soruyorum Duru ölsün mü? Bu hikayeye başlarken baş rol kızımızı öldürmeyi planlıyordum neyse bir kaç bölüme final yapıcam.

Ölünce Sevemezsem SeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin