Ö.S.S 2.Bölüm

2.1K 126 15
                                    

Nikah kıyıldıktan sonra. Duru'nun yüzünü açtım anlına öpücük kondurdum herkes alkışlayınca geri çekildim. Duru yüzüme bakıyordu ona güven verici bir gülümseme attım gözlerini benden kaçırıp önüne baktı.

Duru ile bir kenarda duruyorduk. Hiç konuşnuyorduk. Bana bakıp konuşmaya başladı.

"Neden benimle evlendin?"

"Şirket evliliği biliyorsun. Hem kabul etmesende eninde sonunda evlenecektik. Boş boşuna ailemle kavga edemezdim ya"

"Anlıyorum seninle sadece evli gibi davranıcağız dimi? "

"Bilmem belki gerçek olur evliliğimiz huh ne dersin?" Göz kırpmıştım. Başını tekrar önüne eğdi. Utanıyordu ve çok tatlı oluyordu. Elimi uzatıp;

"Dans edelim mi? " diye sordum elini elime koydu. Hafifçe elini tutup ayağa kaldırdım. Beraber dans ederken ben ona bakıyordum ama o başka taraflara bakıyordu. Çenesinden tutup bana bakmasını sağladım.

"Benimle dans ederken bana bak!"

"Ne? Neden?"

"Çünkü sen benim karımsın!"

Duru ile benim gitme vaktimiz gelmişti. Hazırlanıp arabaya bindik uçak saatimize az bir zaman kalmıştı ve ben bu iki haftalık tatili kaçırmak istemiyordum. Nerdeyse 8 aydır tatil yapmadan çalışıyorum ve tatile ihtiyacım var.

Jeju adasına gelince bizim için alınan arabaya yerleşik bir saatlik yolumuz vardı ben arabayı sürerken Duru uymuştu bile. Eve varınca Duruyu uyandırmaya çalıştım başaramayınca kucağıma alıp eve taşıdım onu üst kattaki yatağa bırakıp tekrar arabanın yanına gittim. Valizleri alıp eve girdim üzerime rahat bir şeyler giyip Duru'nun yanına yattım. Ev güzeldi aşağı katta sadece mutfak ve salon vardı. Üst katta ise oda gibi bir yer yoktu merdivenlerden çıkınca kocaman bir alan var ve orayida yatak odası ve banyo vardı camın boydan boya olmasi odayı ferah gösteriyordu. Tavan ise orasıda camdı. Yanımda yatan karıma döndüm nasılda güzel uyuyor melek gibi. Aslında merak ediyordum nasıl kabul etti evlenmeyi. Yaa sevdiği varsa? Gerçi sevdiği birisi olsa benimle evlenmezdi. Koreceside fazla iyi gözükmuyordu. Türk kızları balık etli diye bilirdim ama Duru öyle değildi. Bu düşünceleri bırakıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Rüyamın en güzel yerinde kolumun dürtülmesi ile uyandım. Hafifçe gözlerimi açtığımda Duru bana bakıyordu sahi Duru ismi ne kadarda güzeldi.

"Günaydın Bay Kim!" Yerimde doğruldum

"Ne diyorsun kızım ne demek Bay Kim ben senin kocanım"

"Pekala ne diyim sana? Kocacığım falan dememi bekleme çünkü demem"

"Oppa diyebilirsin senden iki yaş büyüğüm yada Suho diyebilirsin"

"Tamam sana Suho diyeceğim" yataktan kalkıp banyoya yöneldim elimi yüzümü yıkayıp üzerimi giyindim. Aşağı indigimde kahvaltı çoktan hazırdı. Duru tezgahda salatalık doğarken arkasından sarılıp açıkta kalan boynuna öpücük kondurdum. Elindeki işi bırakıp bana döndü şaşkın şaşkın baktıktan sonra;

"Sakın bir daha beni öpme!" diye çemkirdi hadi ama ben onun kocasıyım ne demek bir daha öpme.

"Sadece öpmekle kalmıyacağım güzelim sen benim olacaksın!"

Ölünce Sevemezsem SeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin