Balayımız bitmişti, beraber olduğumuz günden bu yana gerekmedikçe konuşmadık hatta ona dokunmadım bile. Bana duygularından emin olmdan dokunma demişti bende dokunmuyordum işte. Ama bir sorun vardı işte. Duru normal kızlara göre çok ama çok zayıftı. Bu zayıflıkla nasıl yaşıyor anlamıyorum. Ayrıca doğru düzgün yemekte yemiyor.
Uçağınız inmişti. Arabamıza binip yeni evinize doğru gittik. Bugün çalışmayacaktım yarın başlayacaktım çalışmaya.
Eve gelince rahatlamak için duşa girdim. Duru'da odadaki banyoya girmişti.Duştan çıkınca yanıma kıyafet almadığımı fark ettim üzerime bornozu giyip odama geçtim. Kapıyı açığımda Duru'yu giyinirken gördüm. Odadan çıkacak değilim yaa karım sonuçta.
"Su-suho? "
"Utanmana gerek yok. Gördüm nasıl olsa" kafasını önüne eğdi bende giyecek bir şeyler alıp giyinmeye başladım.
●●●
"Duru! Yarın akşam kokteyl partisi var""Yani? "
"Akşama hazır ol beraber gideceğiz" oturduğu yerden bana döndü.
"Ben asla gelmem öyle yerlere kendin git!" Kendim mi gideyim oldu.
"Biz yeni evliyiz elalem ne der. Ayrıca bu parti bizim için düzenlendi" ofladı sonra;
"Bu ilk ve son olur haberin olsun"
"Peki öyle olsun"
●●●
Sabah erkenden kalkmıştım malum iş var bugün güzel karımda benimle beraber kalkmıştı. Ben traş almak için lavaboya girdim Duru'da kahvaltı hazırlamaya gitmişti.Hazırlandıktan sonra mutfağa indim. Duru salatalık doğruyordu. Gidip arkasından sarıldım ve boynuna öpücük kondurdum.
"Benim güzel karım neler yapıyormuş? "
"Sana kahvaltı hazırlıyorum Suho"
"İnsan kocacığım der ama karıcığım" cevap vermemişti benden bu kadar mı nefret ediyordu bu kız. Madem sevmiyor neden benimle beraber oldu?
"Benden bu kadar mı nefret ediyorsun?" Sonunda sormuştum işte cevabı ne olursa olsun merak ediyordum.
"Nerden çıktı bu şimdi? "
"Evlendiğimizden beri bana soğuk davranıyorsun. Sevdiğin birisi mi var yoksa?"
"Sevdiğim biri yok Suho. Sadece korkuyorum sana bağlanmaktan seni sevmekten korkuyorum"
"Ama neden?"
"Kahvaltı hazır. Hadi yemeğini ye'de geç kalma" yine konuyu değiştirmişti ama öğreneceğim neden böyle davrandığını. Kahvaltımı yaptıktan sonra işe geçtim.
●●●
İşler hâlâ aynıydı. Fazla bi değişiklik olmamış. Akşam koktey partisi olduğu için erken çıktım. Eve gidip hazırlanmam lazımdı.Eve geldiğimde Duru çoktan hazırlanmıştı.
Adı gibiydi. Duru bir güzelliği vardı."Çok güzel olmuşsun" gülümsedi, gülmek ona yakışıyordu ama fazla gülmüyordu çok nadirdi güldüğü zamanlar.
"Teşekkür ederim" odaya çıkıp hazırlanmaya başladım.
Geri aşağıya inince Duru bana uzunca baktı.
"Yakışıklı olmuşsun" dedi aynı benim gibi bende teşekkür edip evden çıkıp arabaya bindik. Partinin olduğu yere gelince araba anahtarını görevliye verdim. Duru koluma girince yavaş adımlarla içeriye geçtik. Herkesin gözü bizim üzerimizdeydi. Malum Güney Kore'nin gözde bekarlarındandım ve güzeller güzeli bi Türk kızıyla evlenmiştim.
"Herkes bize bakıyor"
"Çünkü yeni evlendik ve birbirimize yakışıyoruz"
"Kıskanç gözlerle bakıyorlar ve bu beni rahatsız ediyor"
"Hadi ama Türkiye'de baloya falan gidince bu tür bakışlara maruz kalmışsındır eminim"
"Hayır kalmadım. Çünkü hiç gitmedim baloya falan bu ilk"
"Vayy canına ciddi olamazsın"
"Ben ciddiyim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölünce Sevemezsem Seni
ContoAilerinin zoruyla evlenen bir çift. Birbirlerini sevebilecekler mi? Birbirlerine değer verebilecekler mi? Her şeyi zaman gösterecek. [03.02.2017]