Multimedya: Emir Karal
Kapının zili kulağımı tırmalıyordu. Saate baktığımda 08.25 di. Haftasonu bile rahat yoktu ya. Hemen aşşağıya inip kim olduğuna bakmak için kapının deliğinden baktığımda korkunç bir gözle karşılaştım. Bu Emir'in gözüydü. Kapıyı hemen açtım.
"Günaydın, Uzaylı İrem. Hemen hazırlanıyorsun ve aşağıya iniyorsun. 5 dakikan var." lakabım uzaylıydı ama bu sabahın köründe kaldırmalarını gerektirmezdi.
"Ya bu saatte ne istiyorsunuz benden ya? Hain arkadaşlar."
"Uzaylım sen bu Emir'e bakma. Haydi hazırlan da seni mütüş bir yere götürücez." beni bir tek ikna edebilen Baran'dı ama Emir ve Yiğidi de çok seviyordum.
"Hemen geliyorum bekleyin." dedim ve kapıyı kapatmak için ittirdim. O anda bir el dışardan tuttu. Emir kapıyı açıp içeri giriyordu.
"Ne yapıyorsun?"
"İçeriye geçiyorum yavrum. Bir sakıncası mı var?"
"Ne sakıncası olucak yavrum geç içeri." dedim ve yanaklarını sıktım.
"Bu kız cidden zır deli." diyip gülen Yiğit'e ters bakış attım.
"Duydum seni kuzum." o kadar sert bakışın ardından 'kuzum' kelimesi biraz kibar kaçmıştı.
"Duyman için dedim zaten kuzum." cidden beni sinirlendiriyorlar.
Odaya çıkıp hemen şortumu giydim. Üstüme siyah büstiyerimi giydim. Saçlarımı sıkı topuz yapıp aşşağıya indim."Geri git ve üstünü değiştir!" üçününde aynı anda demesiyle şaşırdım. Ne vardı üstümde?
"Nesi varmış üstümdekinin?"
"Çok açık o şekilde dışarı çıkarsan bizim kankamıza yavşarlar. O yüzden azıcık hızlı ol ve üstünü değiştir."
"Kankasını da kıskanırlarmış. Yerim lan sizi." dedim ve hemen merdivenlere koştum. Tabi merdivenlere yetişemeden halıya takılıp düştüm.
"Ya uzaylı bir kere de düşmeden gitsen şaşırıcam."
"Tek sen değilsin şaşırıcak olan Yiğit."
"Dalga geçmeyin tamam mı? Sizin başınıza da gelebilir." dedim ve kalktım. Bu sefer merdivenlere doğru yürüdüm.
Üstümdekileri değiştirip, altıma dizleri yırtık siyah pantolonumu, üstüme de siyah tişörtümü giyip pantolonun içine soktum, tişörtün üstüne de kot ceketimi giyip çıktım odadan. Merdivenlerden inip bizimkilerin yanına indim."Olmuş muyum?"
"Olmuşsun. Haydi gidelim." acaba nereye gidiyorduk? Birden omuzumda el hissettim. Bu Yiğit'in eliydi.
"Kuzum ya süpersin."
"Ee sana çekmişim yiğidim." bu esprimden dolayı herkes tiksindirici bakış attı.
"Tamam ya bir daha yapmıycam." dedim minnoş gülümsememle. Bana göre minnoştu jdjbekdns.
"Evet, Uzaylı İrem'im. Buradan sonra gözlerini kapatacağız."
"Tamam." dedim ve hemen Emir gözlerimi kapattı.
"Baran, şu şeyi şuraya azıcık ittirsene. Düşecek kenardan."
"Yaa merak ettim. Ne yapıyorsunuz?" dememe kalmadı Emir ellerini gözlerimden çekti.
"İyiki doğdun biricik İrem'imiz." oha bugün doğum günüm müydü benim. Ben unuttum bunlar unutmamış.
"Çok teşekkür ederim canlarım." dedim ve her birine tek tek sarıldım.
"Ne demek kuzum hadi aç bakiyim hediyeni." dedi ve aldıkları hediyeyi uzattı bana. Büyük bir şeydi bu. Hemen açtım.