Multimedya: İrem Akın ve Emir Karal
"Kızım bak yapma böyle ne olur?"
"Ne yapmiyim söylesene. Kardeşim sınıfı geçmesi için müdüre rüşvet verdiğini mi unutiyim, arkadaşlarımı benden ayırmak istediğini mi unutiyim, bana sırf arkadaşlarımdan ayrılmıyorum diye tokat attığını mı unitiyim. He hangisini yapmamı istersin söylesene?" dedim. Oturmaya çalışırken dikişlerimin olduğu yer acımaya başlamıştı.
"Baba tamam çık ben ablamla duracağım burada haber veririm."
"Tamam oğlum." dedi ve başı öne eğik şekilde çıkarken Emir'ler girdi içeriye.
"Hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk prenses." dedi Emir ve Arda'ya baktı.
"Bu kim İrem?"
"Kardeşim Emir. Tanıştırmayı unuttum. Bu kardeşim Arda, Arda bunlarda Emir, Baran ve Yiğit. Yiğit ve Baran ikiz farketmişsindir zaten."
"Memnun oldum." dedi gülerek Arda ve tokalaştılar.
"Arda kaç yaşındasın sen?"
"On altı yaşındayım Emir sen?"
"On yedi ben de."
"Hımm iyiymiş. Ablacığım babam seninle konuşmak istiyor gerçekten bak. Sen onunla tartıştığın akşam eve geldi. Seninle yaşadıklarını anlattı. Çok haksızlık yapmışsın git özür dile ablam haklı dedim getirdim."
"Arda kardeşim bak işinize karışmak gibi olmasın ama baban denen kişi bizi ayırmaya çalıştı garezi ne bilmiyorum ders desen derslerimizin çok iyi ama ayırmaya çalıştı bizi bu yüzden ablan istemiyor."
"Sana şans ver demiyorum Emir ablama diyorum bir sus."
"Arda bak düzgün konuş ablacığım haddini aşma. Buraya babamla barıştırmak için mi geldin yoksa babamın yaptıklarını yapmak için mi?"
"Tamam özür dilerim barıştırmaya geldim."
"Tamam Arda yarın konuşsak bugün hiç iyi değilim tamam mı canım kardeşim?"
"Tamam abla babama söyliyim ben o zaman o gitsin ben kalırım."
"Hayır sen de git o sensiz kalamaz ki yazık adam hasta olmasın."
"Abla gıcıklık yapma adam barışmaya geldi diyorum hâlâ şey derdindesin ya ameliyatlısın diye üzmek istemiyorum."
"Arda ablana bağırmıyacaksın duydun dimi beni duymadıysan duydururum."
"Emir tamam sakin ol. Arda bak cidden sinirlerimi bozmak için geldiysen çık eğer onun için değilse de dediğimi yap ve babamı da al git yarın gelirsin yine."
"Abla babam diyorki barışmadan gitmem."
"O zaman uyusun dışarıda Arda ablanı anlamadın galiba sen bugün konuşmak istemiyor anladın inşallah."
"Ya sen neden her şeye burnunu sokuyorsun? " dedi Arda ve ayağa kalktı.
"Sokucağım tabikide lan burada gelipte benim en yakın arkadaşıma bağıramazsın kardeşi hatta babası olsan bile karışırım."
"Arda tamam çık dışarıya kardeşim hadi."
"Babam vurmakta haklıymış ya sen arkadaşların uğruna bizi satıyorsun İrem Akın."
"Bana bak Arda şuradan kalkabilseydim fena yapardım seni. Ablaya ne oldu ya sen bana ismimle hitap edemezsin ben senin ablanım."
"Artık olmayabilirsin hep böyle büyüklük taslıyacaksan unutma bende kardeşinim."