Multimedya: Yiğit Bayraktaroğlu
"Emir mutfaktan çıkar mısın?" dedim ve bıçağı doğrama tahtasına koydum.
"Nedenmiş o?"
"Ben biri varken işimi yapamıyorum. O yüzden hadi sende Yiğit'lerin yanına git."
"Kovuyorsun yani."
"Hayır sadece mutfaktan çıkmanı istiyorum."
"Gerekirse evden de çıkarım." dedi ve mutfaktan çıkıp dolaptan ceketini aldı.
"Beyler görüşürüz. Dışarıda azıcık işim var."
"Nereye ya." dedim ve peşinden gittim.
"Kovan sendin nereye gitmemi istersin?" dedi ve gülerek evden çıktı. Ben de hemen peşinden çıktım. Tabii çıkmamla ayakkabılarını giyen Emir'e yapışmam bir oldu. Çocuğun vücudu sert olduğu için düşmemiştik.
"Özür dilerim Emir ya."
"Sorun değil İrem ya."
"Sinirimi bozma benim. Çabuk eve gir."
"Tamam şampiyon sakin ol." dedi ve ayakkabılarını çıkartıp eve girdi. Gidip Baran'ların yanına oturdu.
"Bana bakın bir daha bu evden çıkmıycaksınız. Anlaşıldı mı?"
"Esir alındık beyler. Üç dediğimde herkes yerini alsın." dedi Yiğit.
"Ne yeri ya."
"Üüüç." demesiyle Emir ayaklarımdan Baran ise kollarımdan tutup yatırdı. Yiğit'te gıdıklamaya başlamıştı.
"Yapma Yiğit gözünü seviyim yapma." dedim gülerek. O gıdıklanmayla tekme attım. Tekmem Emir'in burnuna gelmişti.
"Oha İrem ne yaptın? Kırdın çocuğun burnunu. Bakiyim Emir. Uff inanki de kanıyor. Sen bence kaç İrem." dedi ve ben hemen iki basamak çıkıp merdivenlere oturdum.
"Size beni bırakmanızı söylemiştim. Bırakmassanız üzücem sizi çünkü biliyorum. O yüzden bırakın dedim."
"Sen kendini suçlu mu hissediyorsun?" oha merdiven konuşuyordu benimle.
"Evet merdiven ya suçluyum çünkü." ben ne yapıyordum ya bildiğin merdivenle konuşuyorum.
"Suçlu filan değilsin. Suçlu o inat arkadaşların. Hatta sen birine aşıksın dimi." merdiven nerden biliyordu bunları?
"Onlar suçlu haklsın. Peki ya sen nereden biliyorsun birine aşık olduğumu?"
"Ben senin iç seslerini duyan bir merdivenim." ciddi ciddi merdivenle konuşuyorum herhalde kafayı yedim.
"Peki o zaman hangisine aşıkmışım bunu bil bakiyim."
"Çok kolay. Tabikide içlerinde en yakışıklı en zeki en muhteşem birine. Tabikide Emir'e." oha bilmişti ama olamazdı bu.
"Evet olabilir ama o benim kardeşim yani o beni öyle görüyor. Ben kardeşim dediğim kişiyle sevgili olamamki."
"Nereden biliyorsun onun sana aşık olmadığını?"