Multimedya: İrem Akın
Sabah olmuştu karnımda bir ağrı hissetmiştim. Başımı kaldırdığımda Emir'in bacağı karnımdaydı. Yiğit'in eli Emir'in ayağını tutuyordu. Baran ise ayağını Yiğit'in bacağına koymuştu.
"Kalkın lan valla karnım ağırıyor." dememle hepsi birden sıçradı. Hepsinin her yeri uyuşmuştu.
"Kalkın lan yine geç kaldık ben gidiyom bugün okuldaki son günü iyi geçirelim hadi kalkın."
"Kuzum yat ya hadi bak hiç uyanasım yok."
"İyi yatın siz ben hemen gelicem Emir sende gel benimle." dedim ve Emir'le birlikte mutfağa gidip iki bardak su alıp başlarına gittik. Ben elimdeki suyu Baran'ın başından aşşağıya döktüm Emir ise Yiğit'in başından aşşağıya dökmüştü.
"Ne yapıyorsun kızım ya haddini aşma bak İrem!"
"Kime kızıyon lan sen uyanmazsan kız döker tabikide o kıza kızmıycaksın bir daha!"
"Tamam Emir abi sizde şakanın sınırını bilin ama ya." diyen Baran'ın taklidini yapmaya başladım ve bir anda evde koşturmaca başlamıştı.
"Baran bak gelme kendimi merdivenlerden aşşağıya atarım bak."
"Cidden atsana ya uğraştırma bizi he ne dersin?" diyen Baran'a yüz buruşturmuştum yine kovalamaya başladı. Koşarken bir anda kapı çaldı ben kapıyı açtıktan sonra Baran'ın arkadan çarpmasıyla gelen kişinin üzerine düşmüştüm.
"Baran ne yapıyorsun ya? Canım acıdı ya. Kaldır beni çabuk!"
"Yoo kal sen orada." dedi ve kapıyı kapattı. Ben dışarı da kalmıştım ve hâlâ o gelen kişinin üzerindeydim hem de pijamalı şekilde hiç olmazsa giyinip öyle düşseydim ya. Neden hep kısmetlerimin üstüne rezil şekilde düşmek zorundaydım ki.
"Yiğit hadi bak bakkala gidicez sana bişeyler alcam hadi gel Yiğit."
"Tamam geliyorum ikiz ya uf bekle azıcık." dedi Yiğit ve ayakkabılarını giyip bakkala gidiyolardı.
"İrem kal sen orada." dedi Baran ve gittiler.
"Kalkıcak mısın artık yoksa yerini beğendin mi?" dedi Bora adındaki şahıs gülümseyerek. Ben de omuzuna vurarak kalktım.
"Ne sevicem be senin omuzunu benim dağ gibi üç tane kankam var onların omuzları yeter. Hem sen niye kendini beğenmişlik yapıyon ki?"
"Dağ gibi üç tane kankan seni kapı dışarı attı doğru mu?"
"Yanlış doğru değil. Kapı dışarı atmadılar. Anladın mı? Hem sen neden gelmiştin?"
"Bir şey istiycektim ama isteyemedim." ve bir anda kapı açılmıştı.
"İrem hayırdır yeni kanka mı yaptın?" dedi Emir ve açıklama yapmamı bekliyordu.
"Yok yeni kankası değilim. Sadece az önceki meseleyi konuşuyoduk."
"Ne meselesi?"
"Kankan az önce üzerime düştü de o mesele yani."
"İrem doğru mu?"
"Doğru ama Baran yüzünden oldu Emir." dedim ama Emir gülmeye başlamıştı.
"Niye gülüyorsun Emir?"
"Kızım sen hep kısmetinin üzerine pijamalarla mı düşmek zorundasın ya. İnsanın kısmeti ayağına gelirmiş ama senin böyle düşeceğini bilse gelmez bence." dedi ve içeriye girdi. Bende hemen peşinden girdim. Bora denen çocukta girmişti arkamdan.