Zobaczą twoje zdjęcie z dzieciństwa.
Changkyun:
Siedziałaś z I.M'em i przeglądaliście wasze albumy z dzieciństwa. Nagle chłopak porwał album i odwrócił się tak, abyś nie widziała co znalazł. Zmierzyłaś go spojrzeniem i wyrwałaś z jego rąk zbiór zdjęć. Zobaczyłaś swoje zdjęcie z przed kilkunastu lat i spaliłaś się ze wstydu.
-Aa! miałaś takie puci puci policzki! - drażnił się z tobą.
Kihyun:
Pożyczyłaś mu swój laptop, ponieważ jego niedawno się zepsuł, a musiał dokończyć zadanie. Przez przypadek włączył jakiś folder. Gdy tylko zobaczył twoje zdjęcie z dzieciństwa kliknął je. Spostrzegłaś, że Yoo nie zajmował się tym co powinien, oburzona wstałaś, zamknęłaś laptopa po czym wzięłaś go i poszłaś do swojego pokoju.
- Urocze.. - wyszeptał do siebie
Minhyuk:
Minhyuk przyszedł do ciebie w odwiedziny. Opuściłaś na chwile salon, w którym siedział chłopak, aby wstawić wodę na herbatę. Gdy wróciłaś zobaczyłaś, że Lee właśnie wziął do ręki twoje zdjęcie, na którym miałaś zaledwie 4 lata. Sprytnie wyciągnęłaś je z jego ręki i odłożyłaś do szafki. Ten zdziwiony rzucił się na zdjęcie, aby je bliżej zobaczyć.
-Ej! Chciałem zobaczyć moja słodką [t.i.]!
Wonho:
Zaprosiłaś Shin'a do siebie na obiad. Okazało się, że twoi rodzice również postanowili cię odwiedzić. Siedzieliście przy stole, rozmawiałaś ze swoim tatą o twoich ocenach kiedy nagle Wonho szturchnął cię w ramie. Odwróciłaś się do niego, a ten wskazał na ekran telefonu twojej mamy, na którym było twoje zdjęcia gdy miałaś kilka lat.
-To serio ty? Słodka. - dopowiedział, nie czekając na twoją odpowiedź i zaśmiał się.
Jooheon:
Założyłaś się z Jooheon'em, kto więcej wypije wody mineralnej. Niestety zapomniałaś, że Jooheon to spec od picia i przegrałaś zakład. Kara na prawdę wydawała się prosta. Wystarczyło pokazać wygranemu swoje zdjęcie... z dzieciństwa. Wybrałaś jedno z mniej upokarzających i położyłaś przed chłopakiem. Ten spojrzał na nie i nagle zaczął się śmiać.
- Haha! Jaka urocza kluska!♥
Hyungwon:
Przeglądaliście swoje stare NK na informatyce, bo mieliście czas wolny, a za razem nie mieliście nic ciekawszego do roboty. Co chwile śmiałaś się z jego zdjęć klasowych. Speszony chłopak stwierdził, że teraz pora na ciebie. Włączył twój profil i zobaczył twoje zdjęcie z 1 klasy podstawówki. Zmarszczył brwi i zbliżył się do ekranu komputera.
-O kurde. Ale się zmieniłaś.
Shwonu :
Hyung poprosił cię, abyś wysłała mu notatkę z zajęć na uczelni, ponieważ nie zdążył napisać całe. Gdy wyświetliła się informacja 'wysłano' zauważyłaś, że oprócz jedno z twoich zdjęć z dzieciństwa również zostało wysłane.
Chłopak patrzył na ekran laptopa i śmiał się do siebie.
-Jejku jaka urocza.- pomyślał.
//Wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka dzieci mojeXD♥!