widzą jak płaczesz.
Changkyun:
Siedziałaś w swoim pokoju na łóżku ubrana w szorty i dużą bluzę z kapturem, który narzuciłaś na głowę. Miałaś zły humor, więc chciałaś spędzić cały dzień samotnie w swoim pokoju. Wszystko wokoło wprawiało cie w obłęd. Nagle nie wytrzymałaś i zaczęłaś płakać. Akurat w takim momencie Changki musiał wejść do pokoju. Odwróciłaś się do niego plecami, lecz on zdążył dostrzec twoje załzawione oczy.Zmartwiony podszedł do ciebie i zapytał co się stało, ale ty starałaś się go ignorować. W końcu nie wytrzymał i porwał misia z twoich objęć. Odwróciłaś się zdenerwowana, a chłopak przytulił maskotkę i spojrzał na ciebie.
-Kochanie, przestań płakać...
Kihyun:
Oglądaliście z Kihyunem film „Lessi".Chłopak wiedział, że to jeden z twoich ulubionych filmów, więc zgodził się na jego włączenie. W momencie, w którym jeden z psów umiera, ty zaczęłaś szlochać. Starałaś się to ukryć, dlatego przetarłaś swój mokry od łez policzek, odwracając przy tym lekko głowę. Wtedy złapałaś kontakt wzrokowy z Yoo.
- Oj [t.u.] nie płacz.Zrobił zabawną minę, aby cię odciągnąć od fabuły filmu, a ty zaczęłaś się śmiać.
Minhyuk:
Podczas wizyty u Minhyuka zadzwonił do ciebie twój chłopak. Powiedziałaś Lee, że idziesz na chwile do łazienki i tam odebrałaś telefon. Twój chłopak oznajmił, że to koniec i rozłączył się. Po twoich policzkach zaczęły spływać łzy. Siedziałaś na podłodze w łazience od dłuższego czasu. Zaniepokojony Minhyuk podszedł do drzwi i zapukał. Wtedy usłyszał jak płaczesz. Po chwili wyszłaś z pomieszczenia i wtuliłaś się w chłopaka. Opowiedziałaś co się stało, a ten zaczął cię pocieszać w swój głupkowaty sposób.
Wonho i Hyungwon:
Podczas zajęć na uczelni, zaczął cię boleć brzuch. Z początku ból był do zniesienia, lecz do czasu. Nauczyciel zauważył, że coś się dzieje i wysłał cię do pielęgniarki z Hyungwonem i Wonho. Okazało się, że pielęgniarka, będzie za dziesięć minut. Zdenerwowana nie wytrzymałaś i emocje ci puściły. Zaczęłaś płakać. Koledzy nie do końca wiedzieli co robić, więc stwierdzili, że lepiej będzie ja cię chociaż trochę zajmą. Kucnęli obok ciebie i zaczęli śpiewać jakąś dziwaczną piosenkę, którą wymyślili na poczekaniu.
Jooheon:
Poprosiłaś Jooheona, żeby pomógł ci z chemią. Uczyliście się jakąś godzinę, a ty dalej nic nie rozumiałaś. Pod wpływem nerwów zaczęłaś płakać. Chłopak kucnął obok ciebie siedzącej przy biurku i skierował wzrok w twoją stronę.
-Ej [t.i.] dasz radę się jeszcze tego nauczyć. Będzie dobrze, a teraz nie płacz, okej?
Shownu:
Zadzwoniłaś do niego zapłakana bo pokłóciłaś się z przyjaciółką i strasznie cię to męczyło,bo to ty spowodowałaś sprzeczkę. Hyung poinformował się, że za niedługo do ciebie przyjedzie. Po jakiś dwudziestu minutach usłyszałaś dzwonek do twojego domu. Gdy otworzyłaś drzwi, ujrzałaś Shownu i mimo zmartwienia parsknęłaś śmiechem.
// Reakcje zrobione na prośbę @unlineal ♥ Mam nadzieję, że wam się podobało :3 I przepraszam, że nie dodałam wcześniej, ale najpierw nie miałam weny do napisania,a potem zapomniałam na śmierć ;_; Przepraszam jeszcze raz i obiecuje poprawę ^^ !