Sabah yine o muhteşeeeem alarmım beni uyandırmak için zorluyordu. Uykuyu seven bir insan olarak beş dakika daha uyudum. Zar zor kalktım giyindim. Saçımı açık bıraktım. Dudağımda parlatıcı, gözlerimde de sadece rimel vardı. Aslında makyaj yapmayı pek sevmem yani üşenirim. Yerine göre yaparım. Aynı bugün olduğu gibi.
Yeni okuluma bir adım daha attım. İçeri girdim. Sınıfıma doğru giderken, sınıfım yani 11-A olarak tahmin ettiğim yerden bir kız çıktı ve beni görünce çok şaşırdı. Tamam babam zengin ve ünlü olabilir ama herkes mı böyle kalır abicim yaaa.
Neyse kız koşarak yanıma geldi ve- Merhaba sen yeni kız olmalısın. Herkes seni bekliyor, görünce çok şaşıracaklar. Sormayı unuttum. Adın ne?
- Su. Su Akıncı.
Adımı bilmemesi normal. Babam bileadımı yeni öğrenmişken onların bilmemesi gayet normal.- Ben de Gökçe Yılmaz.
Tam sınıfa girecektim durdurdu ve dediği şey gözlerimi kocaman açmama sebep olmuştu.
-Bu arada Beste'ye dikkat et. Babası Kaya Holding'in sahibi. Bu yüzden Beste fazlasıyla acımasız.
Sınıfa girdiğimde herkes bana gözlerini dikmişti. Hepsi bana meraklı gözlerle bakarken biri bana küçümser gibi bakıyordu. Ben de " Merhaba." dedim ve sıralardan birine oturacakken Beste olduğunu anladığım kız yanıma geldi.
- Ben Beste KAYA. Sen yeni kız olmalısın. Babanın adını duyunca herkes seni bekliyordu. Sonuçta babanda biz de seni yeni yeni tanıyoruz. Hıh!
Saçını arkaya doğru savurduSon sözü beni delirtmişti. Sonuçta babamda beni yeni buldu. Yani haklıydı ama ben bunun altında kalmazdım.
- Ben de senin babanı duyunca babana yakışır bir insan bekliyordum ama oksijensiz solunum yapan birini beklemiyordum doğrusu. Beynine oksijen gitmeyince İNSAN gibi düşünemezsin tabi. Bu çok doğal. Şimdi çekil önümden
Dedim ve herkes bana ağzı açık bir şekilde bakarken Gökçe'nin yanına oturdum
__________
Evet ilk bölümümüzü yazdık. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyoruz. Haftaya yeni bir bölümle görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ BEDENDE TEK RUH
ChickLit" Nasıl bir insan bu kadar deli, soğuk ama bir o kadar da kendine çekebilir."