Emre'nin Ağzından
Elimi sakatladığımdan revire gitmiştim. Revire bir kız girdi. Arkadaşı yaralanmasın diye kendi yaralanmış. Bu bana küçüklüğümü hatırlattı, sanki onu tanıyormuşum gibi.
Revirden çıkıp kantine gittim. Kantine bir kız geldi o olduğuna eminim çünkü revirin kapısının önünde ki kız ile gelmiş.
Bu kız bana birini hatırlatıyor ama kim? Sanki ona her baktığımda huzur buluyorum. Bir anda gözlerimiz birleşti. Sanki gözlerimde bir şey arıyormuş gibi bakıyordu. Zil çalınca gözlerimiz ayrıldı.
Okul çıkışında Can ile eve gidecektik. Can önden gitti. Eve giderken Can'ın arabası bir inşaatın önündeydi. Arabayı durdurttum ve indim. İçerden o kız çıktı. Dudağı patlamış ve karnını tutuyordu.bana o masmavi gözlerini dikerek. "Üzgünüm ama bir gün sevgilin elimde ölecek." Dedi ve gitti.
Sinirle içeri girdim ve Ece'nin saçını kavradığım gibi çektim- Ne yaptın lan kıza! Ne dedin lan?!
- Ne o kıskanıyor musun o kizi. Yenin (Yeni sevgilin) mı yoksa?
- Kim vurdu ona?! Onlar mı?!
dedim ve korumalardan birine yumruğu indirdim. Sonra digerine. Can beni durdurmaya çalıştı. Bir anda durdum ve " Neden böyleyim? Neden böyle davranıyorum?" diye sordum kendi kendime ve orayı terkedip eve geldim.
Annemler beni umursamadı. Ben de odama çıktım. Onun korkmuş gözleri gözümün önüne geldi. Onu düşünerek uykuya daldım...
____________Eveeeeet. Bir günde iki bölüm aslında bu biraz kısa oldu ama olsun umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ BEDENDE TEK RUH
ChickLit" Nasıl bir insan bu kadar deli, soğuk ama bir o kadar da kendine çekebilir."