d ö r d ü n c ü b ö l ü m

31 1 0
                                    

Çocukken kullandığım facebook hesabını ortaokulda kapattığımdan beri bir sosyal medya hesabım yoktu. Ruhsuzluğum yüzünden sanırım, takip edebileceğim arkadaşlarım yoktu. Bir kaç arkadaşım vardı aslında ve bana yetiyordu, ama liseye geçtikten sonra onlarla da iletişimim koptu. Üç yıldır "arkadaş" olarak nitelendirebileceğim kimsem yoktu. Şimdi, aklımdan çıkmayan o kızla konuşmak için heyecanla instagram hesabı açıyordum. Ben, ruhsuz, kendimden beklemediğim şeyler yapıyordum. Bir arkadaş ediniyordum, hem de büyük bir hevesle! Anneme anlatsam, mutluluktan ağlardı.

Merhaba Eylül, ben Gönül, yok beğenmedim. Hey! Ben, bordo hırkalı kız:), yok bu da çok samimi oldu. Aman, yaz gitsin diyordu bir yanım, bir yanımsa kelimeleri özenle seçmem gerektiğini söylüyordu. En sonunda yazdım; "Merhaba Eylül, ben yeni arkadaşın."

"Merhabaaa. Çabuk yazmana sevindim. Yanlış anlama ama, aslında hiç yazmayacak gibiydin :D"

Beni ne kadar heyecanlandırdığını anlamamış olmasına sevindim. Onun için eve koşarak döndüğümü söylemek istedim, ama bu çok saçmaydı ve bunu bilmemesi daha iyi olacaktı.

"Seni görünce şaşırdığım için biraz soğuk davrandım sanırım, özür dilerim."

"Sorun değil ya. Aslında yarın akşam senin evinin aşağısındaki parkta biraz yürüyüş mü yapsak Gönül? Birbirimizi tanırız, biraz da dertleşiriz sıkmayacaksam. Bir kaç gündür kendimi gerçekten kötü hissediyorum."

Davranışları, konuşması öylesine sıcak ki... Allah'ım, ben ne hissediyorum böyle! Aptal aptal sırıtıyorum Eylül'ün samimiyetine. Onu bu kadar kısa bir sürede tekrar görebileceğimi hiç düşünmemiştim. Bu güzel teklifi seve seve kabul ettim. Akşam yedide parkta buluşmak üzere anlaştık. Kalp atışlarım hızlanmış, ellerim onu karşımda gördüğüm anda olduğu gibi terlemişti. Yüzümdeki aptal tebessüm, kocaman bir sırıtma olmuştu. 

O gece rüyamda Eylül'le öpüştüğümü görünce çok kötü hissettim. Yataktan kalktığımda parmak uçlarım uyuşmuştu. Ben, bu rüyaya anlam verememiştim. Bir şeyleri fark etmeye hala çok uzaktım. Hiçbir erkekle yakınlık kurmamıştım, kimsenin elini dahi tutmamıştım. Filmlerde öpüşen çiftler görmeyi dahi kaldıramazdım. Şimdi ise karşıma bir kız çıktı, onunla tanıştığım için delice mutlu oldum, üstelik rüyamda onunla öpüştüm! Bu, bu delilikti. Onunla buluşmaktan vazgeçmeyi düşündüm. Öncelikle bir kaç gün kafamı toplamalı, bu yaşadıklarımı anlamlandırmalıydım. Ama bu fikirden vazgeçtim. Birincisi onun yanında olmam, bu rüyadan sonra Eylül'ü görünce hislerimi değerlendirmem daha mantıklıydı. İkincisi o benimle arkadaş olmayı gerçekten istiyordu ve manevi desteğe ihtiyacı vardı. Bütün günü karmakarışık duygularla geçirdikten sonra akşam yedide parka gittim.

RuhsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin