Bu sabah çokta moralim yoktu. Hava fena değildi. Yataktan zorla da olsa kalktım. Hazırlanmak için acele etmeliydim çünkü bu gün okula Güneyle beraber gidecektim.
Hemen hazırlanıp aşağı indim. Güney çoktan kapı daydı. Beraber okula doğru yola çıktık.
Güney hoş bir çocuktu. Onu severdim. İyi bir arkadaştı ve iyi tavsiyeler veriyordu. Onunla konuşmak her zaman beni rahatlatır dı. Yolda yürürken biraz konuştuk. Konuyu yavaş yavaş Kerem e getiriyordu..
“Alev Keremin sana karşı olan duygularına ne diyorsun?"
Biraz durdum ve “ bilmiyorum, bilemiyorum. Bu konuyu konuşmasak.. Cevabını bilmediğim sorular bunlar" dedim gözlerimi devirerek..
“Bence hızlı davranıyor sun Alev.. Düşün biraz. Kerem seni gerçekten seviyor. Onun seni ne kadar çok sevdiğini bi bilsen.." dedi Güney. “ nerden bu eminlik" dedim imayla. Saçma bir soruydu aslında.
Güney kıkırdadı ve ardından "Tabi ki eminim. Sürekli beraberiz ve yediği her hatlı biliyorum." İstemsizce gülümse dim.Çok içtendi söyledikleri. Biraz tuhaf hissettim. İçimde birşeyler kıpırdadı sanki. Ama ona karşı içimde sevgi yoktu. Doğru dürüst anlaşamıyorduk bile..
Okula vardık. Çocuklar sınıftaydı. Yerlerimize geçtik. Deniz bu gün dalgındı.. Zaten dün anlattıklarından sonra ona hak veriyordum. Rüzgarla Denizin beraber olmasını istiyordum. Ve ona bir şans vermesini söylüyordum. Ama Deniz bu daha olayları tartıb düşünmeliydi... Denizin mutlu olduğunu biliyordum ama bir o kadarda düşünceli...
Denizle sohbet ediyorduk. “kanki playstation oynamak istiyorum" dedi birden. Şaşırdım. “ o nerden aklına geldi?" dedim güler ek.
Oda gülümse di ve arkaya döndü. Keremler ve Rüzgar arkamızda oturuyordu. “çocuklar hep beraber playstation oynamaya gidelim mi? " dedi gülümseyerek.
Kerem fikirden hoşlanmış gibiydi. Biraz düşünüp “ tabi neden olmasın? Hatta hep beraber bize gidelim. Çok eğlenceli ola bilir" dedi...
Rüzgarda çok dalgındı ve bizi dinliyordu...Evet bu günün programı kurulmuştu. Keremlerde playstation ..
Bu eğlenceli olurdu. Ama Keremlerde.. bilemiyordum.
Saat 6 da onlarda olmalıydık. Deniz “ kızım mutlaka gel!." diye israr ediyordu. Bu eğlenceyi kaçırmak istemezdim..Hazırlanıp evden çıktım. Son zamanlar annemlerin ilgisini fazla çekiyor gibime geliyordu.. Babamın işleri oldukça yoğun oluyordu. Annem ona rağmen daha az meşgul biriydi. Denizler beni bekliyordu. Keremlere doğru yol aldık. İrem şehir dışındaydı gelmiyordu.
Eve girdiğimizde hizmetli karşıladı. Sonrasında Da Kerem geldi. Çok hoş görünüyordu. Zaten parfümünün kokusundan uzaktan bile geldiği anlaşılıyor.
Salona geçtik. Çoktan herşey hazırdı.. Evet eğlene bilirdim..Oyun çok güzel gidiyordu. Bayağı bir hırs yapmıştım. Eğleniyorduk. Kahkahalarımız salonu sarmışdı.biz bi araya gelelim ve eğlenmeyelim. Bu mümkün mü ki?.. Kerem sürekli bana bakıyordu ve gülümsüyordu hafifçe.. Sinir oluyordum oyununa baksana be adam!. Ama neyse o kadarda kötü değil bu..
Oyun keyfi yavaş yavaş bitiyordu. Çocuklar evlerine doğru yol alıyordu lar. Güney Gül Çağatay beraber çıktı. Ardından Rüzgar güya acelesi varmış gibi Denizle çıktı. Ama yemezler canım...! Maksat bizi baş başa bırakmak tabii bir o kadarda Denizle yalnız kalmak.. Milletin derdi sürekli bizi baş başa bırakmaktı.
Kerem “Alev ben seni bırakırım saat geç oldu" dedi ukala.. Ardından “10 dakikaya geliyorum" deyip yukarı çıktı.
Salonda oturuyordum. Yukarı üstünü değiştirmek için çıkmıştı. Bayağı bir bekledim. Sıkıldım.. Kalkıp etrafı dolaşmaya başladım. Aşırı sabırsız bir insandım. Ve birilerini böyle uzunca beklemeği sevmezdim. Nerede kaldı bu..
İkinci kata çıktım ve Keremin odasının kapısını çaldım. “gell" diye bir sesle içeri girdim yavaşca.
Uygun zamanda gelmemiştim. galiba.. Kerem gömleyinin düğmelerini ilikliyordu..
Aslında biraz utanmıştım.. İçeri girmek de tereddüt ederken Kerem “ hadi gelsene" dedi ve
Bana bakıp gülümse di..
“Müsait değilsen niye gel diyorsun manyak mısın?" dedim gözlerimi devirerek..
Hafifçe güldü. Ve “ müsaitim sorun yok birazdan çıkarız" dedi.
“evet bunu göre biliyorum" dedim sertçe.
Oda hoştu. Güzel dekore edilmişdi. Kanepeye oturdum. İşini bitirdi ve yanıma oturdu. Kenara kaydım hemen. Arkasına yaslanmış konuşmaya başladı.
“ aşağıda canın sıkıldı dimi? Yoksa benimi özledin" dedi sırıtdığını göre biliyordum.
“ne özliyicem seni.. Sadece beklemekten yoruldum" dedim soğukça..
“ama ben seni her saniye özlüyorum güzelim. Çok tuhaf ama her saniye yanımda ol istiyorum" dedi. Gözlerimin en derinine bakıyordu. Ne diye bilirdim ki..
“Her saniye mi? Abartma.." dedim. Allahım! Ne saçmalıyordum ben?!
Gülümseyerek “evet." dedi net bir şekilde..Geç olduğunu bir daha fark edince Ayağa kalktı ve masanın üzerinden anahtarları aldı. “Hadi güzelim artık seni eve bırakalım"
Hemen kalktım ve hızlıca endim aşağıya. Oda hemen arkamdan beni takip ediyordu. Arabaya geldik. Ben Kerem Atalayın arabasına oturucaktım. Büyük bir risk alıyordum gerçekten. Araba kullanmakta bayağı iyiydi fakat ki normal kullanmıyordu ve hız yapmayı çok seviyordu..Siyah mat arabanın arka kapısını açıp oturmak isterken Kerem “yanımda otur" dedi emir verir gibi. Gözlerimi devirdim ve “ burası iyi gerek yok" dedim. Kerem sırıtan yüz ifadesiyle “ hm bende aşırı hız yaparsam uyarırsın falan diyordum ama neyse sen bilirsin" dedi ve arabaya oturdu. Ne?! Of Kerem of. Arka kapıyı kapattım ve hemen öne geçtim.
Kerem şaşırmış ve memnun görünüyordu. “lütfen çok hızlı değil. .." dedim. Gülerek “ noluyor ya? Bu kadar mı korkuyorsun? Tamam tamam yavaş olacağım " dedi qıcık!
“korkak mı?! Ben mi?! Ben sadece.. " o an o hızın gücüyle koltuğa yapışmıştım.. İyi Ki yavaş demişim yoksa ne olurdu acaba.. Niye böyleydi? Niye bu kadar qıcıkdı? Niye bu kadar ukala?
Eve gelmiştik ve nefes alıyordum bu iyi bi şey. Arabadan indik kapıya kadar geldi.. İçeri girerken “çok sağol eğlenceli bir gündü iyi geceler" dedim ve azıcık gülümsedim.. Oda karşılık vererek “Sana da. Seninle olmak her zaman mutluluk veriyor.. Bu arada iyi playstation oynuyorsun bi ara maç yapa biliriz. İkimiz.". dedi göz kırparak. Gülümsedim.. Kabimin atışı bayağı yükseliyordu. Bu günlük bu kadar heyecan yeterdi. Odama geldim. hemen rahat bi şeyler bir duş ve yatağım.. Düşündüm düşündüm düşündüm.. Olanı biteni kalbimi aklımı herşeyi.. İçimi saran garip hisleri..
Yanlış ve doğru arasında ki ince bir çizgide savruluyordum.. Yanlış bir adım atmaktan korkuyordum.. Hem de çok..Nøt: vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar.
SEVİLİYORSUNUZ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Ötesi
Teen FictionGerçek hayatdan esinlenmişdir. Sıradan olmakdan uzak... ******** Sıradan olmayan bir gençlik hikayesi. Tutku dolu aşkların, dibine kadar sahiplenilen arkadaşlıkların Sonsuz gibi gelen hayellerin hikayesi. Deli gibi severken t...