wenustrafobia - strach przed pięknymi kobietami
Może to się wydawać co najmniej dziwne, że taki playboy jak Stark obawia się niezwykle obdarzonych urodą przedstawicielek płci żeńskiej.
Tony radykalnie zmienił swoje usposobienie, stanie się Iron Manem obróciło jego życie o sto osiemdziesiąt stopni. Wcześniej nie bawił się w monogamię ani przyzwoitość, nawet się z tym nie krył. Potem stał się innym człowiekiem.
Jednakże jego zła sława bezwzględnego uwodziciela pozostała i musi się na codzień zmagać z uporczywymi i natrętnymi kobietami, liczącymi na bliższe spotkanie z tym sławetnym playboyem.
Tony przez cały czas obawia się, że coś go ponownie pchnie na tę złą ścieżkę. Podąży drogą, którą dawno porzucił, iż odezwie się jego negatywna strona i powróci do jednonocnego życia pośród przedstawicielek płci żeńskiej.
W stanie głębokiego upojenia alkoholowego z pewnością byłby w stanie powiedzieć o słowo za dużo, o zgrozo, gdyby szpieginie z Hydry zastosowałyby taki sposób wydobywania informacji, na pewno im by się powiodło.
Anthony boi się, że zostanie uwiedziony z ręki pierwszej lepszej kobiety, otumaniony przez ich urok, po czym wykorzystany, a jego naiwność wykorzystana do wydobycia informacji przeciwko niemu i towarzyszom.
CZYTASZ
atelophobia | tony stark
Fanfictiongdy każdy się czegoś boi, a geniusz ma całą masę fobii - fanfiction by @wiks; 2017-2019 -