1

15 3 0
                                    

Bu benim ilk hikayem, umarim beğenirsiniz. ❤
Medya=Emma Osborne
•••
"Kim var orada?"
Koca bir sessizlik oldu. Bir anda bütün o bağarışmalar yerini koskoca bir sessizliğe bıraktı.
"Kimsin sen! Benden ne istiyorsun?!" dedim titreyen sesimle. Korkuyordum.
Yüzünü seçemediğim bir kadın belirdi ağaçların arasından. 'Emma' fısıltı şeklinde adımı söylüyordu.' Emma, ben geldim' ağlamaya başladim. Tam elime bir taş alıp atacaktım ki omzumda bir dürtme hissettim.
"Emma! Kalk. Okula geç gitmek istemezsin değil mi?"
Gözlerimin açılmasıyla neye uğradığımı şaşırdım. Karşımda telaşlı bir şekilde kıravatını baglayann babam duruyordu. Ne olmuştu az önce? Kimdi o kadın? Rüyam yavaş yavaş hafızamdan silinirken kadının yüzünü unutmamaya çalıştım. Lavaboya gitmek üzere yatağımdan kalkıp terliklerimi giydim. Lavaboda işimi hallettikten sonra okul formamı giyinip saçlarımı ördüm.
"Hadi Emma, hazırsan seni okula bırakacağım"
"Geliyorum baba"
Çantamı alıp nicole'u sevdikten sonra aşağı indim.babamla arabaya bindikten sonra babam radyoyu açtı.
"Kızım, eline ne oldu?"
"Elim mi? Elime hiç bir şey olduğu yok."
"Kızarıklığı görmüyor musun?"
Elime baktiğimda serçe parmağımın kızardığını gördüm. Oysa bu sabah gayet normaldi.
"bir yere çarptım herhalde." doye konuştuğumda
"Sen yinede bir krem sür. Çok kızarmış." dedi babam.
"tamam" deyip çantamdan krem çıkarttim.
Anlam veremiyordum, bu sabah hiç bir şeyim yoktu ve bir yere çarpmadıgımdan da emindim. Kremi elime sürdüm ve yolu izlemeye basladim.
Okula geldigimizde babama getirdigi için tesekkur edip arabadan indim. Sınıfa çıktığımda Skye ve Lola sohpet ediyordu.
"Selam gençler" dediğimde
"Günaydın panda" diye konuştu Lola.
Skye'ın yanına geçip oturduğumda elimin acidiğini fark ettim. Kızarıklık gitgide büyüyordu..

•••
Umarim beğenmişsinizdir. Oylamak 1 saniyenizi alir.☺😘

Kimsin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin