-Mano sesers?-paklausiau apstulbusi.
-Baikite apsimetinėti, eikite geriau apsirengti. Damai nedera po namus, pilnus kitų žmonių, vaikščioti su apatiniais drabužiais.- moteris pakėlė balsą, ir jis skambėjo šiurkščiai ir nemaloniai. - Atsiprašau. - tariau nežinodama ką daugiau pasakyti. Nusprendžiau elgtis neįtartinai, kad man paskui nekliūtų.
Jau norėjau apsisukti ir grįžti į savo kambarį, bet mane sustabdė ta pati moteriškė.
-Panele, visai pamiršau jums atėjo laiškas. Siuntėjo nežinau ,pasirašė slapyvardžiu...Gal tai jūsų gerbėjas? -moteris nusijuokė ir padavus laišką, nusileido laiptais į apačią. Aš tik gūžtelėjau pečiais ir grįžau į kambarį.
Sunkiai atsidusau. Priėjau prie lango, kad geriau įmatyčiau, kas parašyta ant laiško. Vokas buvo su antspaudu. Pirmą kartą tokį gyvenime mačiau. Jis atrodė tikrai senamadiškai, tokį tik filmuose ir muziejuose buvau mačiusi. Ant voko buvo parašyta : Elenai nuo A.
Keistas slapyvardis, pagalvojau. Atplėšiau voką, ir išlanksčiau šiurkštaus popieriaus skiltelę. Pradėjau skaityti:
"Mylimoji, Elena, ilgai laukiau šio susitikimo. Manau šį kartą išdrįsiu prisistatyti tavo tėvams, kaip tavo sužadėtinis. Jie tikrai mane priims, tuo net neabejoju. Juk aš kilęs iš dar turtingesnės šeimos. Ilgai tavęs nemačiau ir pasiilgau. Turiu tiek daug papasakoti. Noriu kuo greičiau iškelti mūsų vestuves.
~Myliu. Tavo A."
-O, geras, turiu sužadėtinį...
Nusijuokiau iš apmaudo, kad su manimi žaidžia kažkokį durną žaidimą. Turbūt aš kaip kokia durnė dabar šokinėju pagal mano tėvų sudarytą pokštą. Bet pasijutau keistai viduje. Atrodė, kad tai kas vyksta yra tikra ir neišgalvota. Galbūt tai sapnas. Pabandžiau sau įgnybt. Skaudėjo. Net aiktelėjau. Keista. Ir pasidarė dar keisčiau kai pamačiau datą, kuri buvo užrašyta laiško apačioje.
~Liepos 13- toji. 1756 metai.
YOU ARE READING
Tamsi Paslaptis
ParanormalEliana Naitway nuo pat mažens mato dvasias. Tėvai mano, kad ji serga, todėl paslapčia ją vedą į psichologo seansus. Jos gyvenimas netoks ir tobulas. Nors kiti manė kitaip. Jos šeima beprotiškai turtinga, Eliana vienturtė, todėl jai atitenka visas t...