Épp az iskola bejárata fele sétáltam,amikor megláttam őket.
Mind a heten ott voltak,s lenéző tekintettel figyeltek,ahogyan elhaladok mellettük.
Ahogy egymás mellé érkeztünk összeakadt a tekintetem Taehyungéval.Mélyen belenézett a szemembe,s halványan elmosolyodott.
Tekintete túl őszinte volt,hogy bármit is melléképzeljek.Annyirá más volt,mint eddig.Visszamosolyogtam rá,majd ezek másodpercek leforgása alatt el is léptem mellőle.Haladtam tovább,majd a telefonomat elővéve megnéztem az értesítésemet.
Megjelöltek egy videóba.Huh ilyen nem szokott előfordulni.Gyorsan megnéztem milyen videó,de bárcsak ne tettem volna.Én szerepeltem rajta,ahogyan Taehyung számtalanszor aláz meg.Nem tudom ki tette fel ezt ,de kezd elegem lenni belőle.Besétáltam az iskolába,majd megláttam ahogyan egy gyerek az én képemet ragasztja fel a hírtáblára,s írja rá a megszokott lúzer szót,amit körübelül az egész iskola aggat rám,mióta Taehyung így hívott.Idegesen trappoltam a táblához ,hogy leszedjem a megalázó plakátokat.
-Yah!Miért kell ezt?-Kérdeztem idegesen és szomorúan egyszerre,de senki nem válaszolt ,ehelyett csak kinevettek.Pár másodperc után valaki szembe fordított magával,úgy hogy alig maradt köztünk pár centi.
-Azt kérded miért?-Suttogta a fülembe,mire kirázott a hideg.Kezeivel szorosan fogta a felső karomat,majd mikor nem válaszoltam jobban szorított rá.
-Válaszolj!-Mondta eréjes hangon,mire bólogatni kezdtem.
-Hát,ha tényleg akarod tudni..-Húzodott el tőlem egy kicsit,mire beletudtam nézni a hatalmas barna szemeibe.Elmosolyodott ahogyan ránéztem,majd közelebb hajolt hozzám,s szájával rálehelt a szemüvegemre.
-Azért vagyok veled ilyen...mert egy igazi lúzer vagy,senkinek se számítassz,egy senki vagy,akit csak szívatni jó.Tanuld meg hol a helyed,és húzodj meg kurva gyorsan.-Habár nem láttam,éreztem ahogyan elmosolyodik,majd enged szorításán és otthagy.Szemeimbe könnyek gyűltek,de nem akartam kiengedni,még nem.
Elrohantam a lány mosdóba,bezártam magam az egyik fülkébe,s keservesen sírni kezdtem.Elegem volt mindenből.Nem tudom mit ártottam nekik,amiért ennyire bántani kell engem.Senkivel se vagyok bunkó,vagy tiszteletlen.Ha csak egy kicsit is megismernének, tudnák,hogy nem csak a tanulás éltet.Igenis szükségem van barátokra,akikre számíthatok,akik szeretnek engem ,akikkel bármit megtudok beszélni,és nem folyamatosan azt kapom,hogy lúzer ,egy senki..Mert ezek a szavak nagyon is tudnak bántani.Nem veszik észre az emberek,de a kimondott szavaknak súlya van,és én ennek a terhét már nem bírom.Cipő kopogást hallottam,majd két nyávogó hangot.Sírásom,ami már egyre jobban erősödött,alig tudtam visszafogni,nehogy meghalljanak,mert akkor nekem végem.Kezeimmel betapasztottam a számat,majd térdeimet felhúztam magamhoz,hogy még véletlenül se vegyenek észre.
-Te,hallottad,hogy V maci bulit rendez jövőhéten?-Kérdezte az egyik.
-Ez most Komii?Ott kell lennünk baba,és ha jól alakulnak a dolgok,akkor V -t megkapom az estére.-Kuncogott azon a bosszantóan vékony hangján,mire megforgattam a szemem.
-Butus vagy?Nem lehet csak a tied,ő a mienk!-Mondta aki elsőnek szólalt,meg,majd hallottam ,ahogyan lepacsiznak és kuncogva kitipegnek a mosdóból.
Itt mindenki csak kurva,és ez persze elfogadott.Ha nincs kint mindened,és nincs rajtad 10 kiló smink,akkor nem kellessz senkinek.Az már lényegtelen,ha nem tanulsz és visszaszólsz bárkinek,csak az számít,hogy hogyan nézel ki.
Kisírt szemekkel nyitottam ki a wc ajtót,majd a csapot hidegvízre állítva megmostam az arcomat.Lassan belenéztem a tükörbe,s megláttam magam.Egy összetört,megalázott és mindenek felett egy lúzer lányt.
Szemeimben ismét könnyek gyűltek,majd mikor le folyt az első csepp,durván letöröltem,s kiviharoztam a mosdóból.
Az órának már vége volt ,így minden diák kiözönlött az udvarra.Engem nem érdekelt semmi,kifutottam a biciklimhez,hogy azzal hazamenjek.
Annyira siettem,hogy észre se vettem,de valaki kitette a lábát elém,így megbotlottam.Csukott szemmel vártam,hogy találkozzak a hideg taljjal,de ehelyett egy meleg kar ölelt át.Arcunk vészesen közel volt egymáshoz.Csak néztük egymást,mintha csak természetes lenne.Szinte elvesztem a gyönyörű barna szemeibe.Szemeim letévedtek ajkaira ,amit az imént nedvesített meg nyelvével .Szívem hevesen kezdett dobogni,Isten tudja miért,de amikor rájöttem ,hogy ki is áll velem szemben,dühösen ránéztem,majd erősen ellöktem magamtól.Mikor megláttam ,hogy a biciklimnek az egyik kereke hiányzik,gyorsan oda futottam ,majd megnéztem,hogy nem-e sérült még valahol.Az ülésre rá volt ragasztva egy fecni,amin az állt ,hogy V.
Számat a dühtől összeszorítottam,majd felkaptam a biciklit és a nevetgélő hetes felé dobtam.Meglepetten tekintettek rám,köztük Taehyung is.
-Ti hülye barmok!Nem tudom,hogy miért pont engem cseszegettek,de álljatok le,mert nem állok jót magamért!-Sziszegtem fogaim közt,s habár nem gondoltam komolyan az elöbbit,-Hisz tudtam,úgy sem érek velük el semmit--Még is jó érzés volt kiálni magamért.
A papírfecnit összegyűrtem ,majd egyenesen Taehyung fejére dobtam.
Elviharoztam onnan,de még szemem sarkából láttam,ahogyan nekem indulnak a fiúk,de V leállítja őket._______________________________
Egészen estig maradtam anyunál a korházba.Beszélgettünk és egy kicsit kimentünk a kertbe sétálni.Egyre rosszabb lesz az állapota ,nem tudom ,hogy mennyi ideje van hátra,de amennyit lehet vele fogom tölteni.
Elbúcsúztan tőle,mikor lejárt a látogatási idő,majd haza fele vettem az irányt.Ahogy kiléptem az épületből,elkezdtett szakadni az eső.Nem volt nálam semmi,amivel védeni tudtam volna magam a zuhatag ellen,ezért elkezdtem futni egészen a buszmegállóig,hogy kevesebb ideig érjen a víz.
Mire hazaértem csuron vizes voltam.Reszkettem és vacogtam,a hideg miatt.Miután megszárítkoztam,ittam egy meleg teát ,majd befeküdtem a meleg ágyamba,hogy minnél előbb el tudjak aludni,hisz holnap ismét iskola .Korán kell kelnem,hogy be tudjak érni időbe.
_________________________________
Reggel ,ahogyan kinyitottam nehéz pilláim,prüszköltem egy hatalmasat.Nagyon rosszul éreztem magam,s nem csak belül ,de kívül is.
Homlokomra tapasztottam a tenyerem,majd meglepetten vettem észre,hogy lázas vagyok.Sóhajtottam egy nagyot,majd lementem a konyhába,hogy bevegyek egy lázcsillapítót.
Ezután visszafeküdtem az ágyamba,hogy pihenjek.Ma biztosan nem megyek suliba,semmi erőm ,pluszba még a torkom is fáj.Mikor már nagy nehezen elaludtam volna,elkezdtek dörömbölni az ajtón.
Egy rekedtes morgás után feltápászkodtam az ágyamról,hogy megnézzem ki a franc zavarhat még ilyenkor is.A zárban a kulcsot elfordítottam,majd a kilincset lenyomva kinyitottam az ajtót.
Szemem szinte a hatszorosára nőtt,az állam meg valahol a padlót verdeste.-Te..?-Suttogtam szinte alig hallhatóan.
YOU ARE READING
|Bad Boy| Kim Taehyung FF.|[Befejezett]
FanfictionÉpp hazafele tartottam,amikor hat fiú állt elém.Mosolyogva rámnéztek,majd kikapták a kezemből a hátitáskámat.Egymásnak dobálták össze vissza ,miközben jót nevettek rajtam,ahogyan próbálom elvenni tőlük.Hiába kértem őket,hogy adják vissza ,mert sietn...