Az órának vége lett,s a szokásos módon indultunk a következő teremhez.Szóltam Hyeminek,hogy induljon előre,majd megyek utána.Akartam beszélni Taehyunggal erről a kis beadandóról.Habár féltem megszólítani,még is elé álltam.
Épp az egyik kurváját fűzte,mire hányinger fogott el.A csajt a szekrényhez nyomva csókolta,kicsit sem finomkodva.Még leléphetsz Eul.Menj innen!-Suttogta a belső hangom.Már fordultam is volna meg,hogy elhúzzam innen a csíkot,ha jót akarok magamnak,de persze ,mint ez is nem jött be.
-Eul?-Szólt rekedtes hangját,mire szemeimet összeszorítottam,majd egy hamis mosollyal visszafordultam hozzá.
-Mit szeretnél?-Kérdezte lekezelően,mire hasam görcsbe ugrott,s levert a víz.Mit is akarok?
Jah persze.Meg van!-Beszélni szeretnék veled..-Mondtam alig hallhatóan,mire intett egyet a kurvájának,miszerint már nincs szüksége rá.Meglepetten figyeltem,ahogyan elküldi a csajt.Ez nem vall rá.
-Mondd..-Dőlt neki a szekrénynek,majd karbatett kézzel várta a mondandóm.
-Csak annyit szerettem volna,hogy a beadandóval ne fáradj.-Egy pillanatra felnéztem rá ,de csak értelmetlenség tükrözött róla,így hát folytattam.-Megcsinálom helyetted is.Szóval ,neked semmit nem kell csinálnod.-Mondtam neki,mire elkezdett kuncogni.Ha nem lenne ekkora paraszt,még azt mondanám,hogy édesen nevet.
Most én voltam az értetlen ,mivel fogalmam sem volt ,hogy mi olyan vicceset mondtam.-Miért nevetsz?-Kérdeztem tőle,mire megrázta a fejét.
-Vicces lány vagy Eul!-Törölgette a nevetéstől feltörő könnyeit.Megfogta a vállam,majd komolyan rámnézett.Ebben a percben azt hittem le fogja ordítani a fejem,és azt mondja,hogy én hogy merem neki megmondani mit csináljon és mit nem.De ehelyett csak egy nyugodt ám még is parancsoló hangnemben szólalt meg.
-Szó sem lehet arról,hogy egyedül csináld meg.Én is kellek hozzá,úgyhogy suli után nálad.-Kacsintott ,majd le is lépett.Elképedve figyeltem távolodó alakját,majd a szemüvegemet fentebb tolva,s hunyorogva néztem utána.Ő most komolyan Taehyung volt?Az a Kim Taehyung?Nem hittem el ,sőt abszurdnak találtam az egész helyzetet.Lehet beütötte a fejét és nem emlékszik rám?
..Nem az lehetetlen ,hisz akkor nem tudná a nevem.Megráztam a fejem és végre én is elindultam a terem felé,ahol már öt teljes perce ment az óra.
Bekopogtam az ajtón,majd ki is nyitottam.Szinte az összes szempár rám szegeződött,Taehyungéval együtt.Szégyenlősen néztem a padlót,hisz nem szerettem,ha megbámulnak.Félve ránéztem a tanárra aki eközben abbahagyta tevékenykedését és a figyelmét immár rám szegezte.-Miss Kim ?Hol volt idáig?-Kérdezte a tanár és én válaszoltam is volna,ha Tae nem vág közbe.
-A női mosdóban volt.Tudja megjött neki a télapó..-Suttogta a tanárnak a végét,mintha a többi gyerek nem hallotta volna.Szemeim lesütöttem a szégyentől,majd a többiek egy emberként nevettek fel V megalázó viccén.
A tanár inkább nem szólt semmit,csak elküldött a helyemre,s magyarázott tovább.
Helyet foglaltam Hyemi mellett,majd a cuccaimat elővéve ,kezdtem el jegyzetelni.-Eul..Miért hagyod magad?Miért nem tudsz vissza szólni ennek a baromnak?-Kérdezte aggodalmasan,mire megráztam a vállam.
-Már megszoktam..-Mosolygtam rá halványan,mire halkan az asztalra csapott.
-Hja!Ő meg megszopja,ha még egyszer így beszél rólad!Eul,túlzásba esik,de te még sem teszel semmit..-Mondta idegesen,mire abbahagytam az íràst és a testemmel felé fordultam.
-Erről ne itt és ne most beszéljünk,kérlek.-Kérleltem barátnőmet,mire egy fáradt sóhaj hagyta el a száját.Bólintott,majd együtt folytattuk a jegyzetelést.
YOU ARE READING
|Bad Boy| Kim Taehyung FF.|[Befejezett]
FanfictionÉpp hazafele tartottam,amikor hat fiú állt elém.Mosolyogva rámnéztek,majd kikapták a kezemből a hátitáskámat.Egymásnak dobálták össze vissza ,miközben jót nevettek rajtam,ahogyan próbálom elvenni tőlük.Hiába kértem őket,hogy adják vissza ,mert sietn...