Sziasztok babók!Remélem már hiányoztam xd Szóóval ez a rész tele van erotikus tartalommal,vagyis 18+ .Aki nem bírja ,vagy nem szereti,ő neki nem ajánlom,viszont aki egy perverz kis disznó,mint én,nyugodtan fogjon bele!Remélem nem fogok csalódást okozni.Elég rövid kis rész,DE!holnap már fent lesz a kövi rész :))
Nem is húzná tovább az időt ,jó olvasást nektek!❤❤❤❤NoEul POV.:
-Szeretnéd?-Kérdezte a fülembe suttogva,miközben lágyan cirógatta arcomat.
Alhasam megremegett,s tudtam innen már nincs visszaút.Menthetetlenül beleszerettem életem legnagyobb ellenségébe.-Mindennél jobban szeretném.-Néztem mélyen szemeibe,mire ő elmosolyodott,majd lehajolt,s érzékien tapadt ajkaimra.Nem volt vad,de túl érzelmes se.Pont annyira volt heves és érzéki amennyire kellett.
Bevallom sosem voltam együtt "úgy " senkivel ,éppen ezért tartottam attól,hogy mennyire fog fájni,mennyire bírom és,hogy milyen érzés lesz.Izgultam nem is kicsit.Mikor lehúzta rólam a pólómat,ezzel felfedve takaratlan melkasomat,szinte reflex szerűen nyúltam oda ,hogy valamennyire takarnj tudjam.
Taehyung kezeit az enyémre helyezte,majd gyengéden leemelte a mellemről.-Nincs mit szégyelned,hisz gyönyörű vagy.-Suttogta ajkaimra,majd megcsókolt.
Ezután magát is megszabadította a felsőjétől.Közelebb hajolt hozzám,majd a felsőtestét az enyémre helyezve,szájával lágyan csókolgatni kezdte nyakhajlatom.Már elsőre felszakadt belőlem egy reszketeg sóhaj,a jól eső érzésre.Egyre lejjebb került,majd végül a melleimet kezdte kényeztetni.
Először csak megtapintotta,de engem még ez is ingerelt ott alul.Nem tagadom,nagyon kívántam abban a pillanatban,s nem érdekel mi történik,magamban akartam tudni.Mikor szájába vette mellem,s lágyan nyalogatni ,s szívogatni kezdte a bőrőm,beleremegtem az érzésbe,majd kezemmel a hajába markoltam,s simogattam ott ahol értem.-Taehhyungh..Ne kínozz..-Kérleltem folyamatos nyőgések közepette,mire elmosolyodott,majd egy nyelves csók után lehajolt egészen a bugyimig,majd a szájába akasztotta azt,s lassan húzta le rólam.Már nem érdekelt semmi,csak végre könnyítsen rajtam,ha már ennyire felhúzott.
Lassan rámvezette ködfátyolos szeneit,majd egy hirtelen mozdulattal visszahajolt nemességemhez,s nyelvével elkezdte kényeztetni csiklómat.Ahogy megéreztem nedves és meleg nyelvét,ahogyan munkálkodik rajtam,egy hangos sikolyt hallattam,majd egyre nagyobb sóhajokat és nyőgéseket.
Egyre jobban éreztem,hogy nedvesedek,s elég gyorsan haladok az orgazmus felé.Mintha megérezte volna Taehyung,felkapta fejét,majd hozzámhajolt ,hogy megcsókoljon.Szívesen fogadtam telt ajkait,melyen most a saját nedvemet éreztem.Viszont nagyon tetszett,sőt olyannyira beindultam,hogy testemmel fölékerekedtem,s egy percre elváltam ajkaitól,hogy szemébe tudjak nézni.
Kérdőn tekintett rám,mire elmosolyodtam,majd lejjebb furakodtam egészen a nemességéhez.-Most én következek.-Néztem rá feltüzelve,mire elnevette magát,s beletúrt a hajamba.
Lehúztan róla boxerét,melyben ágaskodó férfiassága foglalt helyet,mely már alig várta,hogy kitörhessen abból a szűkös textíl anyagból.Ahogy szemem elé tárult hímvesszője,úgy éreztem nyelnem kell egyet.Sosem éreztem még ilyet.Sosem kívántam még embert ennyire.
Lágyan rámarkoltam,majd fel-le húzogattam rajta a bőrt,mire Taehyungból egy mély férfias morgás tört fel.Elmosolyodtam,majd kíváncsiságból megnyaltam farkának tetejét.Egyre többet és többet szerettem volna belőle,szinte úgy nyalogattam,szopogattam tetejét,mintha a kedvenc nyalókám lenne az.Be kell ismernem,amilyen szégyenlős voltam az elején,most annyira vagyok felizgulva ,s tettre kész.
Szememet Taehyungra vezettem,majd lassan hajoltam rá,s kaptam be egész hosszát.
Elkezdtem rajta mozgatni a fejemet,közben kezemmel is dolgoztam rajta,hogy minnél több élvezetet adjak neki,pont úgy mint ő tette ,egy pár perccel ezelőtt.
Nyálam keveredett az ő farka ,s nedvével együtt,ami még inkább felperzselte bensőmet,s azt hittem már ettől is képes lennék elmenni.Szemeimet egy percre sem vettem le Taehyungról.
Egyre hevesebben és hangosabban lélegzett,mely keveredett az ő mély és erotikus morgásaival.-Ahh...úgy éhrezm elmegyhek,ha itth nem hagyod abba..-Nyődécselt,mire odahajoltam hozzá,s megcsókoltam.
Ő egyből fordított a helyzeten,így már én voltam alul,s ő fölöttem.Miután elég tágítást adott,hogy belém tudja vezetni magát,lassan megfogta farkát,s előszőr a csíklomra csúsztatta fel -le.
Mindkettőnkből egyszerre tört fel a kéjes élvezettel teli nyőgés,majd egy csókot nyomott ajkaimra.
-Készen állsz?-Kérdezte halk hangon,mire a válaszom csak egy bólintás volt.S ekkor minden megváltozott kettőnk közt._____________________________
-Ahh..azt hiszemn ehl fogokh menni....-Mondta ,majd nekem se kellett több ,egymás nevét nyőgve élveztünk el.
Pihegve omlottam karjaiba,miközben lágy puszikat nyomtam mellkasára.
Ő simogatta a hajamat,s betakart minket.Lassan rámvezette tekintetét,s elkuncogta magát.
-Mi olyan vicces?-Kérdeztem már én is nevetve,mire megrázta a fejét.
-Tudod,olyan abszurd ,hogy mi együtt vagyunk.Mármint ezek után,amiket tettem veled,képes vagy odaadni nekem magad.Egy kész csoda vagy,ugye tudsz róla?-Kérdezte simogatva arcomat,mire belebújtam hatalmas tenyereibe,s halványan elmosolyodtam.
-Sosem gondoltam volna,hogy így fog történni,de tudod mit?Egy percét sem bántam meg,amiket okoztál nekem ,s amiket a fejemhez vágtál, és tudod miért?-Kérdeztem felnézve rá.
-Miért?
-Mert ameddig itt vagy nekem,addig sosem fogom megbánni,hogy megismertelek.-Mondtam neki,s éreztem ahogyan előjön az érzelgős énem.Szemeim könnybe lábadtak,s úgy bújtam jobban Taehyung mellkasába.
Szorosan átöleltem,úgy mint aki fél attól,hogy perceken belül elvesztheti.Lassan felemelte az államat,úgy hogy vele szembe lehessek,majd egy gyengéd mozdulattal lecsókolta könnyeimet az arcomról.
-Nagyon szeretlek Eul .Sosem akarlak elveszíteni.-Mondta,mire elmosolyodtam,de még így is pityeregtem.Odahajoltam hozzà,hogy egy csókot nyomhassak ajkaira.
-Én sem szeretnélek elveszíteni.-Suttogtam ajkaira,majd egymást öleleve,s arra gondolva,hogy soha de soha nem fogjuk egymást elhagyni, hajtottuk álomra fejünket.
ESTÁS LEYENDO
|Bad Boy| Kim Taehyung FF.|[Befejezett]
FanficÉpp hazafele tartottam,amikor hat fiú állt elém.Mosolyogva rámnéztek,majd kikapták a kezemből a hátitáskámat.Egymásnak dobálták össze vissza ,miközben jót nevettek rajtam,ahogyan próbálom elvenni tőlük.Hiába kértem őket,hogy adják vissza ,mert sietn...