10.rész~teljes boldogság~

4.6K 375 54
                                    

Sziasztok babók!
Mielőtt elkezdenétek olvasni a 10. Részt,elmondanám,hogy a szerelmes gyilkos című ficimnek nemsokára lesz új része ígérem,csak szeretnék sokkal jobban kidolgozott részt adni nektek,hogy minél jobban élvezzétek a sztorim!Egy két napot tuti szánok rá,addig kérlek titeket várjátok!❤Nem fogtok bennem csalódni. :)
Jó olvasást nektek pusziii.~

Amint beléptünk ,megéreztem azt a jellegzetes illatot.Egyből tudtam,hogy hova hozott.Levette a szememről a kendőt,mire a szavam is elállt.

-Taehyung?-Döbbentem le,mire az oldalamnál fogva ölelt át szorosan.Elkuncogta magát,mire játékosan a vállára csaptam.
-Miért?-kérdeztem kuncogva,habár eléggé be voltam tojva amiatt,hogy egy úszodába hozott,viszont ezek ellenére mégis izgalommal töltött el,hogy este szinte az éjszaka közepén itt vagyunk egy úszodába a fiúkkal,ami amúgy illegális,és ezért el is kaphatnak minket.
Tae elnevette magát,majd lehúzta magáról a pólóját,és a hatalmas medence felé mutatott.

-Látod ezt?-Kérdezte,mire bólintottam.Ő is bólintott,majd egy szaltót ugrott egyenesen a vízbe.Ahogy beugrott,a víz szinte bombaként csapódott ki ,mire reflex szerűen ugrottam el melőle,de még így is kaptam nem kevés vízet a ruhámra.

-Basszameg,ez egy valentino ruha!-hitetlenkedtem,mire Tae kimászott a vízből,s felémsétált.

-Valentinonak üzenem,hogy ez a ruha százszor jobb vízesen.-(3M.F.F. pls xd) suttogta fülembe,mire kirázott a hideg,s elpirult fejjel hátráltam pár lépést tőle,mivel úgy gondoltam kissé közel került a magánszvérámba.

-Gyere öltözz át!-Intett,mire kérdőn néztem rá.

-De hát nekem nincs is fürdőruhám.-Álltam egy helybe,mire nevetve megrázta a fejét és átnyújtott egy szatyrot.

-Dehogynincs.

-Ezt...te..vetted?-Ámultam el ahogyan megláttam ,a már hetekkel ezelőtt kinézett fürdőruhát.Sosem volt pénzem megvenni.Mindig félre rakattam a boltba,de végül nem tudtam megvenni,mert vagy ételre kellett vagy anyu gyógyszereire.
Nagyon örültem neki és alig vártam ,hogy felpróbáljam.

-Köszönöm..-Mondtam pironkodva,mire csak kacsintott egyet,s vissza ugrott a többiekhez.
Nevetve figyeltem a fiúkat,ahogyan egymást próbálják lenyomni a víz alá.
Össze -vissza fröcskölték és szívatták egymást.
Gondoltam gyorsan átöltözök,és én is csatlakozok,ha már megvette nekem Tae ezt a gyönyörű fürdőruhát.

  Miutánátöltöztem ,szégyenlősen lépdeltem a fiúk fele,akik ahogy megláttak szinte a szájuk is tátva maradt.Erre persze még szégyenlősebb lettem ,és próbáltam takargatni magam azzal az egy szál ruhával,ami a kezembe volt.

-Nézzenek oda,jó bőr a lúzer..-Tapsikolt a vízbe Yoongi,mire Tae
arcon csapta egy adag vízzel.

-Leszállsz róla nagyon gyorsan.-Mondta halál komolyan,majd felém úszott.

-Gyere ugorj be.Elkaplak!-Utasított,mire megráztam a fejem.Még az kéne,hogy véletlen rosszul essek,és mondjuk megrúgjam a lábammal Tae fejét.Mert higyjétek el képes lennék rá.Szépen lassan leültem a medence szélére,majd ugyanígy beleraktam a lábam.
Kicsit hideg volt ,így próbáltam szokni a helyzetet és később beletenni a másik lábamat,de egy hirtelen mozdulattal V megragadta a derekam és bele dobott a vízbe.

Fulladozva értem a felszínre,majd amikor meglátta,hogy alig tudom magam fenntartani,megfogott az ölébe.

-Te állat meg is fulladhattam volna.-Köhögtem,mivel még egy kis vízt is nyeltem V miatt.
A fiú elnevette magát,majd szorosabban fogott derekamra.
Kezeimmel átkaroltam a nyakát ,majd belecsimpaszkodtam,akár csak egy majom.

Elvonultunk a hangoskodó fiúk mellől,majd mikor a medence szélére értünk elengedtem Tae-t és belekapaszkodtam a szélbe.
Mosolyogva bámultuk egymást,majd végül ő törte meg a kettőnk közti csendet.

-Eul...mondanom kell valamit.-Mondta,mire érdeklődve figyeltem őt.Kezeit tördelte,s összevissza nézett,mikor közelebb mentem hozzá.

-Mondd csak.-Mosolyogtam rá.

-Hahh..hol is kezdjem .Talán azzal,amikor találkoztunk.
Tudod,mikor megláttalak ,elég különleges személynek tartottalak.Annyira más voltál mint az iskolába járó kurvák.Olyan kis okoska,de mindig is bejött nekem .-Mosolygott ,majd folytatta volna,ha Jimin nem fröcsköli le őt egy liter vízzel.

-Te fasz!Most elkaplak!-Ordította V,majd lemerült a víz alá.Jiminnek elfehéredett az arca,majd extrém gyors úszásba kezdett.Persze ez mind hiába volt ,hiszen Tae seperc alatt rántotta le Jimint.

  Habár nem tudta elmondani végig a mondandóját ,örültem ennek is.Szóval nem zavarta ,hogy jó tanuló vagyok.Sőt,még be is jött neki.
Mérhetetlenül örültem annak,hogy végül ilyen jóba lettünk,és a többiekkel is.
Remélem ez a barátság még nagyon sokáig ki fog tartani

______________________________

  Ismét Tae-né aludtam,mivel azt mondta elég késő van ahhoz ,hogy beállítsak otthon,így hát üzentem apának,hogy ma is egy barátomnál alszok és majd megyek haza.

  Ahogy beértünk a lakásba,felajánlotta V,hogy nyugodtan zuhanyozzak le,addig ő előkészíti az ágyat.
Gyorsan lemostam magamról a sok klórt,majd egy tusfürdőt-Ami természetesen a fiúé volt-Nyomtam egy keveset a tenyerembe,s megmosakodtam.

  Miután kiszálltam a kabinból ,ijedten vettem tudomásul,hogy semmilyen ruha nincs nálam,így hát üvöltve oda szóltam Taenek,hogy igazán kedves lenne tőle,ha adna egy pólót vagy valami ilyesmit.

-Itt is vagyok vele!-Nyújtotta át mosolyogva a túlméretezett pólót és egy boxert.Pironkodva nyúltam érte,majd egyből becsaptam az ajtót.
Istenem de kellemetlen szitu volt.

Gyorsan átvettem,majd ugrottam be az ágyába.
Hirtelen olyan felpezsdült voltam,hogy szinte egész éjszaka fent tudtam volna lenni.Hülye holdpont.Tae épp jött be a szobába jó éjt kívánni ,amikor elődobtam egy ötletet.

-Tae,nem akarunk egy filmet megnézni?-Kérdeztem kiskutya szemekkel,mire elnevette magát,majd összeborzolta a hajam.

-Szívesen nézek veled egy filmet,hisz tudjuk,abból mindig más sül ki.-Kacsintott,majd megfogta a kezem és egészen a nappaliig hurcolt.

Ezt még is hogyan érti?

|Bad Boy| Kim Taehyung FF.|[Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang